Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Madagaskar - poradnik do gry

Madagaskar - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar poradnik Madagaskar

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Marty to the Rescue

Marty martwi się o Alexa i chcę się do niego jak najszybciej dotrzeć. W podróży pomoże mu mały lemur Mort. Pierwszy etap zmagań to wyścig, w którym musisz dostać się na drugi koniec dżungli przed upływem wyznaczonego czasu. Zadanie nie jest specjalnie trudne. Przez przepaść skaczemy, pod lianami się czołgamy (#105), a napotykane pająki eksterminujemy kopnięciem.

1 - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
Tuż po zakończeniu wyścigu pojawi się dzik - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry

Tuż po zakończeniu wyścigu pojawi się dzik. Poprosi on Morta o pozbieranie owoców, które będą spadać w głąb prowizorycznej studni (niczym w grach z cyklu Tetris). Lemur musi złapać w sumie trzydzieści smakołyków, uważając przy tym na pająki oraz skorupy z kolcami, które powodują wypadnięcie dotychczas uzbieranego jadła (#106). Zadanie do najłatwiejszych nie należy. Przede wszystkim należy koncentrować się na lokalizowaniu feralnych owoców, które spadają z równą częstotliwością co pomarańcze, czereśnie czy banany. Odbijamy się tam, gdzie ich nie widzieliśmy - to najłatwiejszy sposób na wykonanie tej misji.

2 - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
3 - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
4 - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
Po wykonaniu zadania akcja przeniesie się do koryta rzeki - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry

Po wykonaniu zadania akcja przeniesie się do koryta rzeki. Znów odmierzany będzie czas, w którym musisz pokonać kręty odcinek (#107). Aby przyspieszyć, należy wpływać na fale - bez tego nie uda się dopłynąć do Morta w wyznaczonym terminie.

Po chwili wylądujesz w jaskini pełnej pająków (#108). Skacz po kolejnych platformach i pozbądź się wszystkich wrogów. Pewnym ułatwieniem są zielone bomby, które można posyłać kopniakiem w wybranym kierunku (#109) i oczyszczać sobie dalszą drogę. Jaskinia nie jest duża i jej pokonanie nie powinno Ci nastręczać żadnych trudności.

Czas na finałowy pojedynek z krokodylem. Wyścig odbędzie się w tym samym korycie rzeki, którym spływałeś wcześniej. Aby zwyciężyć i ukończyć etap, musisz dopłynąć do mety jako pierwszy. Nie jest to takie proste, gdyż wokół jest pełno dziur (#110) oraz bloków skalnych spowalniających Marty'ego. Na szczęście występują tu również fale i skocznie, które tak jak poprzednio, pozwolą zdecydowanie wybić się do przodu.