Freedom Force vs the 3rd Reich - poradnik do gry

Freedom Force vs the 3rd Reich - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Freedom Force vs the 3rd Reich - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Freedom Force vs the 3rd Reich - Freedom Force vs the 3rd Reich - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry "Freedom Force vs the 3rd Reich". W poniższym tekście znajdziesz dokładny opis przejścia przygotowanej przez producentów kampanii singleplayer. Poradnik nakierowany został w głównej mierze na osoby, które nie miały kontaktu z poprzednią częścią gry. Wiele oczywistych dla fanów serii rzeczy zostało w nim dokładnie wyjaśnionych.

Tekst podzielony został na kilkanaście części opisujących kolejne etapy kampanii. Celowo nie wspominam tu o samych misjach albowiem omówię również działanie ekranów pojawiających się pomiędzy właściwymi poziomami (wizyty w fortecy Freedom Force). Poradnik został skonstruowany w taki sposób, aby gracz mógł na bieżąco uzyskiwać odpowiedzi na nurtujące go pytania (bez konieczności przeglądania różnych fragmentów solucji).

Oznaczenia przedstawiają się następująco:

NOWY CEL MISJI [STOPIEŃ WAŻNOŚCI]: Treść (luźne tłumaczenie)

CEL WYPEŁNIONY [STOPIEŃ WAŻNOŚCI]: Treść (luźne tłumaczenie)

Cele Primary są obowiązkowe i należy je wypełniać, aby móc zaliczyć cały etap. Celami Secondary (dodatkowe) można się zajmować, ale nie jest to konieczne dla końcowego sukcesu. Co więcej, ich zawalenie nie spowoduje automatycznego zakończenia całej misji.

Przedmioty, które warto byłoby podnieść oznaczone zostały kolorem zielonym, z kolei miejsca, w których wypadałoby zapisać stan gry oznaczyłem na czerwono.

Zapraszam do lektury i życzę miłej zabawy!

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o Freedom Force vs the 3rd Reich - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 65, ilustracje: 467 .

Popularne strony w Freedom Force vs the 3rd Reich - poradnik do gry