Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do trzeciej części serii "Tom Clancy's Splinter Cell", oznaczonej podtytułem "Chaos Theory". W poniższym tekście znajdziesz dokładny opis przejścia trybu singleplayer (dla pojedynczego gracza). Mam nadzieję, iż poradnik ten w równym stopniu zainteresuje osoby doświadczone, którym poprzednie odsłony serii nie są obce, jak i nowicjuszy, rozpoczynających swoją znajomość z Samem Fisherem od omawianej pozycji. Opis przejścia "Chaos Theory" powstał w oparciu o najwyższy dostępny poziom trudności (Expert).

Przed rozpoczęciem właściwej zabawy radziłbym zapoznać się z przygotowanymi przez producenta filmikami instruktażowymi, dzięki którym można przypomnieć sobie znane elementy rozgrywki (operowanie inwentarzem, pozostawanie w cieniu), jak i zaznajomić się z licznymi nowinkami. Doszedłem do wniosku, iż powielanie przedstawianych w nich informacji pozbawione jest sensu, tym bardziej, że niemal wszystkie czynności dokładnie opisałem w określonych miejscach poradnika (najczęściej w momencie, w którym z danego typu zachowania korzysta się po raz pierwszy). Bez zbędnych przygotowań proponuję więc przejść do właściwego opisu.

Oznaczenia w moim poradniku przedstawiają się następująco:

NOWY CEL [RODZAJ CELU MISJI]: Treść celu misji (luźne tłumaczenie)

np.: NOWY CEL [PRIMARY]: Rescue Morgenholt (Uratuj Morgenholta)

Cele Primary są obowiązkowe i należy je zaliczać, aby móc przejść daną misję. Cele Secondary i Opportunity nie są bezwzględnie wymagane. Cele Secret nie pojawiają się na liście w trakcie rozgrywania etapu. Poznaje się je (wyłącznie w przypadku zaliczenia danego zadania) dopiero po ukończenia całego poziomu.

Ważniejsze przedmioty, które trzeba lub można będzie zabrać, oznaczone zostały kolorem zielonym. Miejsca, w których warto byłoby zapisać stan gry, zaznaczyłem natomiast kolorem czerwonym.

W razie ewentualnych problemów służę oczywiście dodatkową pomocą. Zapraszam do lektury :)

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 81, ilustracje: 569 .

Popularne strony w Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - screen - 2005-03-14 - 43082Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - screen - 2005-03-14 - 43081Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - screen - 2005-03-14 - 43080Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - screen - 2005-03-14 - 43079Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - screen - 2005-03-14 - 43078Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - screen - 2005-03-14 - 43077Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - screen - 2005-03-14 - 43076Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - screen - 2005-03-14 - 43075Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - screen - 2005-03-14 - 43074