The Punisher - poradnik do gry

The Punisher - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Punisher - poradnik do gry

Witam w poradniku do gry The Punisher - The Punisher - poradnik do gry

Witam w poradniku do gry The Punisher. Pozycja ta należy do gatunku gier akcji, strzelanin widzianych z perspektywy trzeciej osoby. Bohaterem jest Frank Castle - były policjant, któremu zamordowano całą rodzinę. To nim właśnie kierujemy i dokonujemy zemsty. Ze względu na rodzaj rozgrywki nie widzę sensu opisywania krok po kroku, jak eliminować wroga, gdyż tego jest nadzwyczaj dużo. Skupię się bardziej na trudniejszych momentach (masowych strzelaninach), bossach i wykonywanych zadaniach. Na większość Waszych pytań odpowiem w dziale FAQ. The Punisher nie jest grą na "jeden raz", o czym zaraz się przekonacie. Ponieważ tytuł ten zawiera drastyczne sceny śmierci i niecenzuralne słownictwo, radzę nie kupować go dzieciom. Niniejszy poradnik został stworzony po przejściu gry na poziomie NORMAL. Przy pierwszym podejściu do The Punisher zapewne wyda wam się on dosyć trudny. I tak jest - bossowie są dosyć wymagający, a liczba przeciwników przyprawia o ból głowy. Nie raz będzie Wam dane kończyć poziom na ostatnich kropelkach życia. Na szczęście przy kolejnych próbach gra staje się dla nas łatwiejsza (trening czyni mistrza). Kwestie uzbrojenia, uzdrawiania pozostawiłem Wam. Osobiście polecam wyposażenie się w broń, jaka Wam odpowiada. Mnie do gustu przypadł SMG, ale komuś spodoba się miotacz ognia albo zwykła bazooka. Dlatego skupiłem się wyłącznie na systematycznym opisywaniu "gorętszych" momentów, żebyście uniknęli wszelkich niemiłych niespodzianek. Co do uzdrawiania - szczegóły macie w FAQ. Życzę miłego "karania" przeciwników.

Informacje o The Punisher - poradnik do gry

Autor : Adam eJay Kaczmarek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 24, ilustracje: 188 .

Popularne strony w The Punisher - poradnik do gry

The Punisher - screen - 2004-11-15 - 36954The Punisher - screen - 2004-11-15 - 36953The Punisher - screen - 2004-11-15 - 36952The Punisher - screen - 2004-11-15 - 36951The Punisher - screen - 2004-11-15 - 36950The Punisher - screen - 2004-11-15 - 36949The Punisher - screen - 2004-11-15 - 36948The Punisher - screen - 2004-11-15 - 36947The Punisher - screen - 2004-11-15 - 36946