Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Struktury obronne | Sowieci - struktury | Command & Conquer Red Alert 2 poradnik Command & Conquer: Red Alert 2

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Struktury obronne

FORTRESS WALLLS , mury obronne

  • CHARAKTERYSTYKA - Z taktycznego punktu widzenia mogą być przydatne, aczkolwiek są bardzo łatwe do zburzenia. Mur może powstrzymać inżynierów i szpiegów. Można budować podwójne mury co powstrzyma przeciwnika (w tym czasie zacznie działać obrona). Mur może służyć także do rozbudowy swojej bazy, jako przedłużenie podstawowej bazy. Dzięki niemu będziemy mogli budować dalsze struktury.
  • KOSZT - 100
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Baraki

SENTRY GUN , działko strażnicze

  • CHARAKTERYSTYKA - Stacjonarne działko przeciwko piechocie. Dwa takie działka stanowią doskonałe zabezpieczenie przed piechurami. Działka strażnicze nie mogą strzelać przez mury lub budynki. Ich przydatność w walce z pojazdami jest mała.
  • KOSZT - 500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i baraki

TESLA COIL , cewka Tesli

  • CHARAKTERYSTYKA - Znana doskonale już z pierwszej części. Świetna obrona zarówno przed piechotą jak i pojazdami oraz okrętami, nie atakuje natomiast lotnictwa. Cewka działa na duży zasięg i razi prądem przez mury i budynki. Każda cewka wymaga dużej ilości prądu. Jednak rolę elektrowni może pełnić trzech piechurów Telsi. Naelektryzują oni cewkę, jednocześnie zwiększając jej zasięg.
  • KOSZT - 1500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY, reaktor i radar

FLAK CANNON , artyleria przeciwlotnicza

  • CHARAKTERYSTYKA - Obrona przeciwlotnicza, podstawa w walce z Aliantami. Każde działo może jedynie atakować cele powietrzne. Na dany obszar wystarczy jedno działo ale w razie częstszych ataków należy zabezpieczyć ważniejsze budowle przynajmniej dwoma działami. Artyleria chroni także przed nadlatującymi rakietami.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i baraki

PSYCHIC SENSOR , czujnik psychiczny

  • CHARAKTERYSTYKA - Dzięki temu urządzeniu zobaczysz jakie rozkazy wydano jednostką nieprzyjaciela (w zasięgu danego czujnika). Szczególnie umieszczenie czujników blisko twojej bazy gwarantuje możliwość poznania ruchów nieprzyjaciela i przygotowanie obrony lub ucieczki.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium

IRON CURTAIN , żelazna kurtyna

  • CHARAKTERYSTYKA - Żelazna kurtyna zapewnia chwilową nieśmiertelność dla dowolnej jednostki morskiej, pojazdu lub budynku. Zabija natomiast na miejscu piechotę, dzięki czemu można wykorzystać ją jako broń (aczkolwiek jest za droga na taką zabawę). Każdorazowe naładowanie żelaznej kurtyny zajmuje określona ilość czasu, którą można zmniejszyć dzięki wybudowaniu kolejnych budynków z tej serii.
  • KOSZT - 2500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium

NUCLEAR MISSLE SILO , silos pocisków jądrowych

  • CHARAKTERYSTYKA - Broń masowego rażenia w rękach Sowietów. Pocisk nuklearny niszczy budynki w całości (np. fabryka, chronosfera) albo je solidnie uszkadza (np. CY). Po eksplozji pozostaje fala nuklearnego pyłu, zabijająca piechotę i uszkadzająca pojazdy. Każdorazowe wystrzelenie pocisku zajmuje określona ilość czasu, którą można zmniejszyć dzięki wybudowaniu kolejnych budynków z tej serii.
  • KOSZT - 5000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium