Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki | Alianci - struktury | Command & Conquer Red Alert 2 poradnik Command & Conquer: Red Alert 2

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Własna baza była zawsze nieodzowną częścią serii C&C. Odpowiednie jej rozbudowanie, przygotowanie obrony i zarządzanie to połowa sukcesu. Poniżej przedstawiam opis budynków i struktur obronnych obu stron konfliktu. Znajomość tychże ma charakter podstawowy, jeżeli chcesz wygrać z komputerem lub żywym przeciwnikiem.

Budynki

CONSTRUCTION YARD CY , plac budowy

  • CHARAKTERYSTYKA - Centrum całej bazy. Dzięki niej można budować następne struktury. Po jej zniszczeniu nie można wybudować niczego. CY nie może zostać zniszczony ani przejęty przez wroga. Natomiast samemu musimy dążyć do zrobienia właśnie tego naszemu przeciwnikowi. Awaryjnym wyjściem jest wybudowanie MCV i założenie drugiej bazy.
  • KOSZT - 3000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - żadne

POWER PLANT , elektrownia

  • CHARAKTERYSTYKA - Bez prądu zaczynają się kłopoty. Obrona przestaje działać, radar pokrywają "mrówki", a produkcja zwalnia. Należy zawsze kontrolować poziom energii bazy. Elektrownie najlepiej budować w oddaleniu od siebie, ażeby przeciwnik nie zniszczył wszystkich na raz, pozbawiając grającego prądu.
  • KOSZT - 800
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY

ORE RAFINERY , rafineria kruszcu

  • CHARAKTERYSTYKA - Trzeci super ważny budynek. W rafinerii przetwarza się kruszec, dzięki któremu otrzymujemy gotówkę. Każda rafineria powstaje wraz z jedną koparką. W razie zniszczenia rafinerii tracimy przychód, ale nie tracimy pieniędzy. Należy jednak zawsze mieć działającą rafinerię, chyba, ze już nie ma kruszcu.
  • KOSZT - 2000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i elektrownia

BARRACKS , baraki

  • CHARAKTERYSTYKA - Miejsce, w którym tworzy się nowe jednostki piechoty. Niedrogie, łatwe do odbudowania, ale i bardzo poręczne. Baraki posiadają malutką wytrzymałość tak więc umieszczać je należy między większymi budynkami. Wybudowanie więcej niż jednego baraku lub każdej struktury odpowiedzialnej za formowanie jednostek, przyśpiesza ich (jednostek) budowanie.
  • KOSZT - 500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i elektrownia

WAR FACTORY , fabryka broni

  • CHARAKTERYSTYKA - Gdzieś trzeba produkować nasze zabawki. W fabryce tworzą się wszystkie jednostki naziemne. Utrzymanie fabryki jest podstawą, nie można przerwać cyklu produkcyjnego jednostek. Fabryka posiada większą wytrzymałoś niż baraki, ale będzie jednym z głównych celów ataku. Najlepiej posiadać dwie.
  • KOSZT - 2000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY, elektrownia i rafineria

NAVAL SHIPYARD , port

  • CHARAKTERYSTYKA - Struktura odpowiedzialna za tworzenie jednostek morskich. Wybudować go można jedynie w wodzie. Zniszczyć go mogą także jednostki nawodne (szczególnie należy uważać na łodzie podwodne). Port posiada większą wytrzymałość niż fabryka, ale często jest gorzej strzeżony. Na mapach z dużą ilością wody należy zbudować dwa porty. Struktura ta naprawia także każdą uszkodzoną jednostkę morską
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY, elektrownia i rafineria

AIR FORCE COMMAND HEADQUATERS , lotnisko

Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie