Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Scenariusz 4] Destroy the Xenos | Warhammer 40,000 Dawn of War poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War

Scenariusz rozpoczynasz z dwiema Drużynami Szturmowych Marines oraz trzema Whirlwindami [1] - [Scenariusz 4] Destroy the Xenos | Warhammer 40,000 Dawn of War - Warhammer 40,000: Dawn of War - poradnik do gry

Oczyść teren z Orków i rozbuduj bazę [Cleanse the area of Orks and establish a Base] - podstawowe

Scenariusz rozpoczynasz z dwiema Drużynami Szturmowych Marines oraz trzema Whirlwind'ami [1] . Dzięki nim będziesz mógł bezpiecznie zniszczyć bazę znajdującą się w dolinie u stóp skały, na której się znajdujesz [2] . Pamiętaj, że musisz zniszczyć wszystkie budynku i zabić każdego Orka. Kiedy to uczynisz, na tym samym miejscu pojawią się Twoje jednostki. Wykorzystaj dwóch Serwitorów do dokończenia czterech przetransportowanych budynków. Tymczasem Kronikarza i Dowódcę Zakonu wyślij do obrony bazy. Po dokończeniu prac nad konstrukcjami rozpocznij szkolenie Drużyn Szturmowych Marines. Jest to nowa jednostka, ale osobiście preferowałem dobrych, poczciwych Kosmicznych Marines. Są oni bardziej wszechstronni i przemawia za nimi relatywnie niska cena. Aha, postaw jeszcze w bazie dwa (lub cztery, dla lepszej ochrony) działa - jedno przy punktu strategicznego blisko południowego krańca, drugie mniej więcej w centrum bazy.

Zniszcz Klan Pancerfura [Destroy Clan Wartrak] - podstawowe

Możesz próbować skorzystać z pomocy Drużyn Szturmowych Marines, ale - tak jak napisałem powyżej - efektywniejsze wydaje się szkolenie Kosmicznych Marines. Wytrenuj siedem ich oddziałów, dodając następnie po czterech kolejnych do każdej z grup. Na koniec dodaj do nich dowódców. Do wykonania Twojego zadania przyda się w każdym z oddziałów wyposażyć jednego z Marines w wyrzutnię rakiet, a drugiego w karabin plazmowy. Następnie dołącz do Marines Kronikarza oraz Dowódcę Zakonu. Teraz jesteś już gotowy do walki z Klanem Pancerfura. Udaj się w kierunku ich obozowiska wszystkimi wspomnianymi powyżej jednostkami [3] . Po drodze napotkasz na punkt strategiczny (przejmij go), a także na niewielką grupę Orków na skale (zabij ich). Zabijaj wszystkich Orków, których napotkasz przy okazji. Wkrótce dotrzesz do murów obozowiska klanu. Teraz nic nie pomoże taktyka, musisz kierować swoje oddziały coraz to dalej i pokonywać kolejne oddziały Orków. Wewnątrz znajdziesz kilka budynków, które zniszcz, gdy skończysz z piechotą.

Zbuduj drugą Twierdzę [Construct a second Stronghold] - dodatkowe

Jest to co prawda zadanie dodatkowe, ale warto je wykonać, by móc szkolić jednostki tuż przed głównym celem misji, znajdującym się w północno-wschodnim krańcu mapy. Najpierw wybuduj na Osadzie żużlowym Termogenerator Plazmowy. Następnie postaw obok niego Twierdzę, Koszary Klasztorne oraz Kult Maszyny, dzięki któremu będziesz mógł budować pojazdy. Przy okazji wybuduj jeszcze trzy-cztery Generatory Plazmowe. Ulepsz Twierdzę do Klasztoru, po czym zwiększ limit jednostek i pojazdów do maksimum (20 dla piechoty, 12 dla pojazdów).

Zabij herszta i zniszcz całą jego bazę [Kill the Warboss and destroy his entire base] - podstawowe

Teraz musisz przygotować bardzo dużą armię. Zawrzyj w niej co najmniej osiem oddziałów Kosmicznych Marines (czyli ośmiu żołnierzy, dowódca, jeden z Marines z wyrzutnią rakiet i drugi z karabinem plazmowym w każdej grupie), a także sześć Drednotów. Do tych jednostek dołącz dwóch bohaterów, a będziesz gotowy do ataku na bazę wroga. Udaj się na północ, a później skręć na wschód, w stronę bazy Orków; po drodze zabijaj wszystkich przeciwników i niszcz jego budynki. Niebawem dotrzesz do mostu [4] . Tam czeka Cię walka z hersztem oraz jego pupilem - Sqquiggoth'em. Najpierw zajmij się hersztem, atakując go ze wszystkich sił. Wkrótce powinien paść na ziemię. Kiedy tak się stanie, zajmij się Sqquiggoth'em. Do walki z nim przeznacz wszystkie jednostki, jakie masz. Jest to trudny przeciwnik, ale Twoja armia powinna sobie z nim poradzić. Jeżeli tak się nie stanie - zajmij się szkoleniem jak największej liczby jednostek w bazie, bo wkrótce po porażce Sqquiggoth (no i ewentualnie herszt, jeśli jego również nie zabiłeś) złoży Ci wizytę. Kiedy wreszcie rozprawisz się z przeciwnikami, będziesz mógł udać się do głównej bazy [5] . Powinieneś zrobić to z około pięcioma oddziałami Marines i czterema-pięcioma Drednotami (plus - oczywiście - bohaterowie). Pamiętaj, że musisz zniszczyć wszystkie budynki należące do wroga, a niektóre z nich stoją nie wewnątrz jego bazy, a obok niej.

1 - [Scenariusz 4] Destroy the Xenos | Warhammer 40,000 Dawn of War - Warhammer 40,000: Dawn of War - poradnik do gry
2 - [Scenariusz 4] Destroy the Xenos | Warhammer 40,000 Dawn of War - Warhammer 40,000: Dawn of War - poradnik do gry