Podróż Do Wnętrza Ziemi - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podróż Do Wnętrza Ziemi - poradnik do gry

1 - Podróż Do Wnętrza Ziemi - poradnik do gry
2 - Podróż Do Wnętrza Ziemi - poradnik do gry

"Journey to the Center of the Earth" jest typową grą typu "wskaż i kliknij" ("point and click"). Łączy w sobie grafikę dwu i trzy wymiarową. Tła są statyczne, natomiast postacie to nałożone obiekty 3D. Główne menu wygląda jak kabina. Krzesło służy do rozpoczęcia nowej gry, panel kontrolny kontynuuje grę, monitor daje możliwość wczytywania/zapisywania stanu gry. Oprócz tego mamy jeszcze opcje, wyjście z gry i credit'sy. Aby dostać się do opcji, zapisu itp. rzeczy w czasie gry naciśnij ESC (przejdziesz do kabiny).

W trakcie gry kliknięcie prawym przyciskiem wywołuje pasek inwentarza. Z niektórymi przedmiotami można coś zrobić - widoczna jest wtedy odpowiednia opcja w opisie przedmiotu (w kolorze niebieskim). I jeszcze kilka istotnych podpowiedzi. Aby Arianna pobiegła kliknij dwa razy - znacznie przyspiesza to granie. Spacja opuszcza dialogi.

Ponieważ gra jest dostępna jedynie w wersji angielskiej oprócz przetłumaczonych nazw przedmiotów będę umieszczał je również w języku angielskim (w nawiasie i kursywą).

Gra jest liniowa, co oznacza, że nie przesuniesz się dalej, jeśli nie zrobisz wszystkiego, co jest wymagane do zakończenia rozdziału. Zazwyczaj staram się opisywać przygody w ciągu logiczny. W tej grze zrezygnowałem z takiego opisu z dwóch względów: po pierwsze dołożyło by to mnóstwo zbędnego biegania, a po drugie gra momentami jest tak nielogiczna, że za żadne skarby nie dało by się tego wyprostować :).

A teraz przejdźmy do samej gry...

Informacje o Podróż Do Wnętrza Ziemi - poradnik do gry

Autor : Andrzej Makonde Fediuk

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 25, ilustracje: 259 .

Popularne strony w Podróż Do Wnętrza Ziemi - poradnik do gry

Podróż Do Wnętrza Ziemi - screen - 2003-02-14 - 14127Podróż Do Wnętrza Ziemi - screen - 2003-02-14 - 14125Podróż Do Wnętrza Ziemi - screen - 2003-02-14 - 14124Podróż Do Wnętrza Ziemi - screen - 2003-02-14 - 14123Podróż Do Wnętrza Ziemi - screen - 2003-02-14 - 14121Podróż Do Wnętrza Ziemi - screen - 2003-02-14 - 14120Podróż Do Wnętrza Ziemi - screen - 2003-02-14 - 14119Podróż Do Wnętrza Ziemi - screen - 2003-02-14 - 14118Podróż Do Wnętrza Ziemi - screen - 2003-01-15 - 13413

Komentarze Czytelników (58)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
18.07.2007 21:20
😊
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

anka320 --> Ale autor narobił się przy pisaniu, też chce na chlebuś zarobić.

03.10.2007 20:17
😊
odpowiedz
zanonimizowany495542
1
Junior

witam. mam problem z przejściem przez jame na poczatku samej gry czy ktos mi podpowie jak to przejść. wiem tylko tyle że trzeba z zapalniczka przejść z zapalona ale nie moge. czy ktos mi podpowie ????????? Dziekujee z góry.

05.10.2007 21:36
odpowiedz
zanonimizowany495929
1
Junior

Siema ziomki nie wiem jak sie dostac do miasta po wulkanie mowi gosciowa ze jest za ciemno i wlączam ta zapalniczke i nie moge wejsc prosze o kontakt ze mna plis 4844710

07.10.2007 21:51
😐
odpowiedz
zanonimizowany496504
1
Junior

Jak otwiera sie drzwi do uniwersytetu.Nie moge wejsc do niego.Prosze o podpowiedz

08.10.2007 08:31
👍
odpowiedz
zanonimizowany496539
1
Junior

kamień czeba położyć na tej machinie w jaskini póżnij wyjść z jaskini i wziąść piasek

20.10.2007 17:27
odpowiedz
zanonimizowany401198
3
Junior

Przejdź w głąb kopalni. Podejdź do mrocznego kręgu. Są to swego rodzaju drzwi, które trzeba otworzyć. Pomocny może być napis nad drzwiami, który podsunie ci pewne wskazówki. No, abyście nie musieli głowić się jak ja, podam wam od razu gotowe rozwiązanie. Po ułożeniu ostatniej pieczęci drzwi się rozsuwają.

I GDZIE TU JEST odp? nadal niewiem jak otwozyc te koszmarne drzwi. pomuscie ;/

13.12.2007 13:52
😐
odpowiedz
fisiek6
1
Junior

wszystko dziala ale nie moge wydobyc lekarstwa.wlozylam recepte i nic

13.12.2007 13:53
😊
odpowiedz
jackowsky
179
Dobry Wojak Szwejk

Lekarstwa nie odbiera się w okienku.

13.12.2007 14:26
😊
odpowiedz
fisiek6
1
Junior

a mozesz mi powiedziec gdzie?bede wdzieczna

13.12.2007 14:41
odpowiedz
jackowsky
179
Dobry Wojak Szwejk

Obok okienka jest taki kołowrót i tam odbierzesz lekarstwo

13.12.2007 14:55
😒
odpowiedz
fisiek6
1
Junior

no ja wlasnie tak robie.klikam tam.pokazuje mi sie reka i nic nie moge wziasc

13.12.2007 15:39
😒
odpowiedz
fisiek6
1
Junior

czy cos z moja gra jest nie w porzadku?

23.12.2007 09:06
😒
odpowiedz
zanonimizowany517815
2
Legionista

witam czy ktos mi moze pomoc z drzwiami uniwersytetu nie moge wejsc niewiem moze to jakis blad gry ?

23.12.2007 09:12
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

graza22

Aby odczytać spojler kliknij lewy przycisk myszy i przejedź po pustym polu spojlera.

spoiler start

W ASKIAM - UNIWERSYTET

Dotarłszy na miejsce biegnę schodkami do góry i wchodzę przez główną bramę. Z holu udaję się w lewo i tak trafiam do laboratorium badawczego, gdzie natykam się na Armandę. W charakterystycznym dla niej, "uroczym" tonie rozmawiamy o mgle powodującej zakłócenia pola magnetycznego. Kobieta informuje mnie, że ma już specyfik dla Heraklesa i zaraz wraca do apteki. Jak miło...

Wychodząc, otrzymuję kolejną wiadomość (o zestrzeleniu koreańskiego myśliwca w przestrzeni powietrznej USA). Kieruję się w prawo i odnajduję archiwum. W środku witają mnie Naczelny Inżynier i Rektor Akademii - Alexander, który wywiera naprawdę miłe wrażenie. Na stronie mężczyzna ostrzega mnie przed Wallace'em i obiecuje wstawić się w mojej sprawie. Gdy zostaję sama, zabieram ze stołu szpulę z kroniką filmową, a przekartkowawszy leżące na nim księgi, notuję w laptopie fragmenty o gigantach, wiecznym świetle, kalosyntezie i mgle. Podchodzę też do ciekawej maszynerii (coś jakby katalog czytelników) i przesunąwszy wajchę po lewej powoduję wydruk karty. To spis ostatnio wypożyczonych przez Naczelnego pozycji, dotyczą one techniki filmowej, w tym również - retuszu (!).

Wracam do laboratorium w nadziei, że nie ma tam już pani aptekarki. I rzeczywiście, teraz mogę tu swobodnie pomyszkować. Ze stołu zwijam żelazną płytkę i pilnik. Po przeciwnej stronie sali stoi w rogu wielki metalowy baniak z dmuchawą, a u jego podnóża (po lewej) poszukiwana przeze mnie butla z helem. Ha, mogę wracać do Gustawa, choć korci mnie, by najpierw obejrzeć skradziony przed chwilą film.

spoiler stop

23.12.2007 09:44
odpowiedz
zanonimizowany517815
2
Legionista

bardzo dziekuje za odpowiedz ale w tym problem ze jak wchodze schodkami do gory to tam sa takie drzwi i gdy chce wejsc ,cchodzi mi o te glowne drzwi zewnetrzne jak tam podejde to mowi mi ze zamkniete moze ja cos zle robie niewiem stoje juz 3 dni przed dwiami chodzi mi o te drzwi co obok sa te filary

06.02.2008 21:32
odpowiedz
zanonimizowany521932
2
Junior

mam problem z apteką, nie mogę odebrać mikstury, chcę pociągnąć za dźwignie ale nic... Miał już ktoś taki problem, co jest?

07.02.2008 08:02
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

wonpi

spoiler start

W porę przypominam sobie o notce Heraclesa, by zamówić biocardamon. Armanda niechętnie mamrocze, że musi iść po niego na uniwersytet. Proponuję jej mój bilet i nareszcie zostaję sama. Wkładam receptę do urządzenia, naciskam wajchę i po chwili na podajniku pojawia się buteleczka specyfiku. Biegnę do sklepu i oddaję ją Adamowi, a ten w podzięce wręcza mi mapę lotniczą.

spoiler stop

09.03.2008 03:52
odpowiedz
zanonimizowany539471
1
Junior

witajcie ;) gierka mnie bardzo wciągnęła ale mam jeden poważny problem(jak narazie ;)) po wyjściu z miasta i naprawieniu aparatu gdy wracam do drezyny dinozaurek skacze sobie przed klatka zamiast byc w niej. nie mam juz owockow żeby go nakarmic. czy jest jakiś sposób żebym mogła wrócic do chatki adama po jaja??

z góry dziękuję za pomoc ;)

14.06.2008 13:15
odpowiedz
zanonimizowany76097
2
Junior

hej. prośbę ponawiam jeszcze raz. czy ktoś też tak miał że zamiast napisów wyświetlały mu się prostokąty? jako tłumaczenie tekstu i w laptopie?

21.01.2009 16:17
odpowiedz
zanonimizowany612906
1
Junior

graza22

Tam są drugie drzwi oprócz tych na które klikasz, po lewej. Te na które klikasz prowadza do biblioteki a ona odblokowuje sie po rozmowie z tą babką z apteki

wonpi

na stole u Heraclesa w tajnym pokoju jest ta notatka, najpierw musisz na nią popatrzeć!

A teraz może mi ktoś powie jak przejść ta dolinę duchów u gigantów. Zrobiłam tak jak radzili w poradniku ale się nic nie stało.

20.01.2010 11:14
odpowiedz
allas
1
Junior

cze mam problem z ściągnięciem ze ściany dmuchawy do tego rogu !!! może ktoś mi powie jak to zrobić bo jak klikam to tylko piasek leci a się nie zdejmuje !!! a gdy próbuje czym innym to też nie wychodzi !!! plz o pomoc

20.01.2010 11:15
odpowiedz
allas
1
Junior

aha mój kontakt to e-mail dawid_allas@o2.pl

20.01.2010 12:07
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Nie lepiej zajrzeć do poradnika?

20.01.2010 15:07
odpowiedz
allas
1
Junior

niestety nie ma tam nic na ten temat ! ale chyba wiem poprzednia pomoc nie została chyba przyjęta wiesz co trzeba było dać ??? ja dałem drewno , bandaż ale jakoś mi tego nie zaliczyło

20.01.2010 15:11
odpowiedz
allas
1
Junior

mam pytanie jak dać mu aspiryne ???

20.01.2010 15:38
odpowiedz
allas
1
Junior

ej może ktoś mi powie jaką kolejność pytań mam zadać strażnikowi w wieży na początku by dać mu aspiryne ??!

06.03.2010 20:13
odpowiedz
szabla18
1
Junior

cześć mam pytanko jak zdjąć miech ze ściany odpowidzcie proszę

17.09.2011 17:03
odpowiedz
Shannon
1
Junior

Siemka. Już kilka razy grała w tą grę, ale nie mogę zrobić jednej rzeczy. ;/ A mianowicie, chodzi o to, że nie mogę dostać się do Uniwersytetu! Robiłam wszystko tak jak jest w poradniku, ale ciągle mam ten problem. Chcąc dostać się do budynku wyskakuje mi komunikat, że drzwi są zamknięte. ;(
Wiecie, dlaczego tak się dzieje? Jeśli tak, to proszę Was, abyście mi powiedzieli co mam zrobić. Z góry dziękuję.

24.06.2013 20:20
odpowiedz
FrayRPG
3
Junior

Żeby dostać się do uniwersytetu trzeba m.in. oddać temu listonoszowi telegram otrzymany od zawiadowcy i oddać Adamowi lekarstwo.

21.01.2018 23:31
👎
odpowiedz
przemas1987
2
Junior

ta gra to szmira juz 3 raz układam ten amulet i nic skrzyni otworzyć sie nie da