Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NHL 2004 - poradnik do gry

NHL 2004 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główny ekran gry - Upgrades | NHL 2004 poradnik NHL 2004

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

UPGRADES

Skills and Upgrades to miejsce, w którym dokonujemy wszystkich usprawnień dotyczących drużyny - Główny ekran gry - Upgrades | NHL 2004 - NHL 2004 - poradnik do gry

Skills and Upgrades to miejsce, w którym dokonujemy wszystkich usprawnień dotyczących drużyny. Jakiego typu elementy charakteryzują każdą z drużyn oraz jak na te cechy wpływają punkty skills wspomniałem przy okazji dokonywania wyboru ekipy do prowadzenia (Dynasty Select Team), proponuję przypomnieć sobie ten fragment.

Jak widać mamy do dyspozycji 3 punkty skills (UPGRADE POINTS AVAILABLE), które możemy dowolnie rozdysponować. W tabelce z siłą modyfikatorów widać wyraźnie, jak silne jest ich oddziaływanie na atrybuty graczy podczas gier na wyjeździe. Proponuję poprawić ten element i przyznać jeden punkt usprawnieniu Team Trawel. Zaznaczamy pierwszą wolna czarną kulkę obok pomarańczowej w pasku Team Trawel.

Zaznaczyliśmy również jako atrybuty najsilniej zmieniane Acceleration, Balance i Shot Accuracy. Wiadomo, że usprawnienie Eguipment Room poprawia cechy związane ze umiejętnościami strzeleckimi oraz jazdą na łyżwach, czyli tym, które właśnie wytypowaliśmy do poprawy w pierwszej kolejności. Proponuję zatem jeden punkt przeznaczyć na Eguipment Room.

Kolejna grupa atrybutów do poprawy to Agility, Endurance, Checking i Toughness. Usprawnienie poprawiające cechy siłowe i wytrzymałościowe to Team Gym. Ostatni punkt skills przeznaczamy więc na ten cel.

W tym momencie powinniśmy mieć 3 zielone kulki. Jedna przy Team Trawel, jedna przy Eguipment Room i jedna przy Team Gym, dokładnie tak jak na screenie powyżej. Teraz przyciskamy SAVE UPGRSDES, kulki zmieniają się na szare, a modyfikatory zmieniają swą wartość.

Oczywiście takie rozdysponowanie skills jest tylko propozycją. Jeżeli ktoś zechce może przeznaczyć wszystkie punkty na Scouting, który pozwoli oglądać atrybuty młodych graczy przed Entry Draft po zakończeniu sezonu. Albo na Marketing, który choć częściowo zniweluje spadek ilości kibiców wynikający z miernej gry podopiecznych. Praktyka jednak wskazuje, że na początku pierwszego sezonu zdecydowanie efektywniej jest mieć lepsze parametry zawodników, co ułatwi wygrywanie spotkań, niż rozwijać infrastrukturę około hokejową. Te elementy rozwijać będziemy za kolejne punkty, uzyskane dzięki dobrym wynikom.

Wróćmy teraz do COACH'S ROOM/ Progress Reports i popatrzmy jaki osiągnęliśmy efekt dzięki naszym zabiegom doskonalącym zaplecze. Poniższa tabela pokazuje uzyskane zmiany parametrów:

 

Home

Home

Away

Away

 

Przed zmianą

Po zmianie

Przed zmianą

Po zmianie

Overall

- 5

- 3

- 10

- 6

Speed

- 1

- 1

- 6

- 4

Agility

- 7

- 5

- 12

- 8

Endurance

- 5

- 4

- 10

- 7

Hero Rating

- 1

- 1

- 6

- 4

Passing

- 1

- 1

- 6

- 4

Aggressiveness

- 1

- 1

- 6

- 4

Acceleration

- 7

- 5

- 12

- 8

Balance

- 7

- 5

- 12

- 8

Shot Power

- 1

- 1

- 6

- 4

Shot Accuracy

- 7

- 5

- 12

- 8

Deking Ability

- 1

- 1

- 6

- 4

Puck Control

- 1

- 1

- 6

- 4

Faceoffs

- 1

- 1

- 6

- 4

Checking

- 5

- 4

- 10

- 7

Toughness

- 5

- 4

- 10

- 7

Najważniejsze zmiany w drużynie zostały dokonane. Nadszedł czas, by rozpocząć ustawianie formacji.