Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NHL 2004 - poradnik do gry

NHL 2004 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trening | NHL 2004 poradnik NHL 2004

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Trening

Treningi mają za zadanie podnosić utracone w trakcie rozegranego spotkania punkty atrybutów i wytrzymałości, przy jednoczesnym nie przemęczeniu zawodników skutkującym spadkiem morale. Na ekranie głównym zobaczymy (w lewym dolnym rogu każdego dnia) nie omawiane dotąd symbole MP, SP, LP lub żadnego z tych skrótów nie będzie.

Te oznaczenia, to nic innego jak symbole treningów zaplanowanych na dany dzień dla drużyny - Trening | NHL 2004 - NHL 2004 - poradnik do gry

Te oznaczenia, to nic innego jak symbole treningów zaplanowanych na dany dzień dla drużyny. Mogą to więc być:

UWAGA WAŻNE!

SP (Short Practice) - krótki trening. Dodaje +2 do wytrzymałości, ale zabiera -1 od atrybutów.

MP (Medium Practice) - średni trening. Dodaje +1 do atrybutów.

LP (Long Practice) - długi trening. Dodaje +2 do atrybutów, ale zabiera -1 wytrzymałości oraz -2 od morale graczy.

Czyste pole oznacza, że planujemy dzień wolny, który powoduje wzrost +4 wytrzymałości, wzrost morale +1, ale jednocześnie zmniejsza atrybuty o -2.

Rozegranie Meczu powoduje, spadek o -2 wytrzymałości oraz wzrost +1 atrybutów.

Informacje powyższe oraz możliwość zmiany planu treningowego na dany dzień możliwe jest po dwukrotnym kliknięciu lewym przyciskiem myszy na określonej dacie w kalendarzu.

Treningi należy ustawiać w zależności od potrzeb drużyny (sprawdzamy w COACHS ROOM/ Progress Report), ale należy to robić z zachowaniem następujących zasad - Trening | NHL 2004 - NHL 2004 - poradnik do gry

Treningi należy ustawiać w zależności od potrzeb drużyny (sprawdzamy w COACH'S ROOM/ Progress Report), ale należy to robić z zachowaniem następujących zasad:

 

1. Jeżeli odstępy miedzy meczami są jednodniowe czyli mecz - przerwa - mecz to w wolnym dniu zawsze daje się trening krótki (SHORT). Taki rodzaj treningu uzupełnia to, co podczas meczu drużyna traci (+2 wytrzymałości w treningu, na -2 w meczu; -1 atrybutów w treningu, na +1 w meczu). Bilans zostaje zachowany.

2. Drugi wariant w cyklu mecz - wolne - mecz, to DAY OFF w dniu między meczami. W cyklu 3 dniowym uzupełnimy straty z 2 spotkań i mamy +1 morale. Ważne jest, by po takim wariancie treningowym po drugim meczu dać trening MEDIUM, aby poprawić atrybuty. Wybór propozycji 1 lub 2 zależny jest od dalszego kalendarza, oraz potrzeb drużyny.

3. Jeżeli mamy 2 - 3 wolne dni miedzy spotkaniami to pierwszego dnia - SHORT (odbudowanie drużyny po meczu), drugiego dnia i trzeciego (jeżeli mamy trzeci) - MEDIUM (nabijamy atrybuty bez strat). Po meczu dajemy DAY OFF i bilans z 4 dni wychodzi +2 wytrzymałości i +1 morale.

4. Powyższej zasady nie należy stosować stale, gdyż zatrzymamy atrybuty na niezmienionym poziomie. Od czasu do czasu można zdecydować o długim treningu, ale tylko wtedy, gdy mamy morale na wysokim poziomie oraz jego wartość jest przez nas poprawiana mniej więcej w ostatnich 2 tygodniach.

5. Po 2 meczach rozgrywanych dzień po dniu - obowiązkowo DAY OFF. Nic nie tracimy, a zyskujemy +1 morale.

6. Treningi po sezonie można robić we wrześniu z nastawieniem na odrabianie tego, czego najbardziej potrzeba drużynie. Cykle dowolne, byle nie przesadnie intensywne.