Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alan Wake 2 - poradnik do gry

Alan Wake 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Alan Wake 2: Wymagania sprzętowe PC Alan Wake 2 poradnik, solucja

Alan Wake 2 ma wysokie wymagania sprzętowe. Z poradnika dowiecie się o minimalnych i rekomendowanych wymaganiach PC, a także czy są tracing oraz tryby wydajności i 60 fps na konsolach PS5 / Xbox Series X.

Ostatnia aktualizacja: 24 października 2023

Zanim zagracie w Alan Wake 2 powinniście sprawdzić minimalne i zalecane wymagania sprzętowe PC, bo są one niemałe i w szczególności wymuszają posiadanie mocnej karty graficznej. Zestawiliśmy różne wymagania dla 30fps, 60fps, różnych rozdzielczości, DLSS, FSR2 i ray tracingu. Dodatkowo informujemy o trybach wydajności i jakości na konsolach Xbox Series X oraz PlayStation 5.

Alan Wake 2: Minimalne wymagania sprzętowe PC bez ray tracingu (niskie ustawienia grafiki, 30 fps w 1080p)

  1. Procesor: Intel Core i5-7600K lub porównywalny AMD
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 2060 z 6 GB pamięci VRAM / AMD Radeon RX 6600 z 8 GB pamięci VRAM
  4. System operacyjny: Windows 10 / 11
  5. Miejsce na dysku: 90 GB SSD
  6. DLSS / FSR2: Jakość

Alan Wake 2: Zalecane wymagania sprzętowe PC bez ray tracingu (średnie ustawienia grafiki, 30 fps w 1440p)

  1. Procesor: AMD Ryzen 7 3700X lub porównywalny Intel
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3060 / AMD Radeon RX 6600 XT z 8 GB pamięci VRAM
  4. System operacyjny: Windows 10 / 11
  5. Miejsce na dysku: 90 GB SSD
  6. DLSS / FSR2: Zbalansowany

Alan Wake 2: Zalecane wymagania sprzętowe PC bez ray tracingu (średnie ustawienia grafiki, 60 fps w 1080p)

  1. Procesor: AMD Ryzen 7 3700X lub porównywalny Intel
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3070 z 8 GB pamięci VRAM / AMD Radeon RX 6700 XT z 12 GB pamięci VRAM
  4. System operacyjny: Windows 10 / 11
  5. Miejsce na dysku: 90 GB SSD
  6. DLSS / FSR2: Wydajność

Alan Wake 2: Wymagania sprzętowe ultra PC bez ray tracingu (wysokie ustawienia grafiki, 60 fps w 4K)

  1. Procesor: AMD Ryzen 7 3700X lub porównywalny Intel
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 4070 z 12 GB pamięci VRAM / AMD Radeon RX 7800 XT z 16 GB pamięci VRAM
  4. System operacyjny: Windows 10 / 11
  5. Miejsce na dysku: 90 GB SSD
  6. DLSS / FSR2: Wydajność

Alan Wake 2: Zalecane wymagania sprzętowe PC z ray tracing (średnie ustawienia grafiki, 30fps w 1080p, niskiej jakości ray tracing)

  1. Procesor: AMD Ryzen 7 3700X lub porównywalny Intel
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3070 z 8 GB pamięci VRAM / AMD Radeon RX 6800 XT z 16 GB pamięci VRAM
  4. System operacyjny: Windows 10 / 11
  5. Miejsce na dysku: 90 GB SSD
  6. DLSS / FSR2: Jakość

Alan Wake 2: Zalecane wymagania sprzętowe PC z ray tracing (średnie ustawienia grafiki, 60fps w 1080p, średniej jakości ray tracing, włączony path tracing)

  1. Procesor: AMD Ryzen 7 3700X lub porównywalny Intel
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 4070 z 12 GB pamięci VRAM
  4. System operacyjny: Windows 10 / 11
  5. Miejsce na dysku: 90 GB SSD
  6. DLSS / FSR2: Jakość

Alan Wake 2: Zalecane wymagania sprzętowe PC z ray tracing (wysokie ustawienia grafiki, 60fps w 4K, wysokiej jakości ray tracing, włączony path tracing)

  1. Procesor: AMD Ryzen 7 3700X lub porównywalny Intel
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 4080 z 16 GB pamięci VRAM
  4. System operacyjny: Windows 10 / 11
  5. Miejsce na dysku: 90 GB SSD
  6. DLSS / FSR2: Wydajność

Alan Wake 2: Konsole PS5 i Xbox Series

  1. Autorzy rekomendują tryb jakości w wersjach na konsole, w którym gra działa w 30 klatkach na sekundę.
  2. Dostępny jest też tryb wydajności na PS5 i Xbox Series X, który dąży do 60 klatek na sekundę , ale możliwe są spadki animacji i odbywa się to kosztem słabszych detali oraz działania gry w niższej rozdzielczości.