Gotham Knights: Dziwna nauka (Weird Science) - solucja, opis przejścia

Trzecie zadanie w Gotham Knights - Dziwna nauka (Weird Science) – jest krótkim zadaniem z rozdziału Ostatnia sprawa Batmana, w którym ponownie przesłuchujecie członków gangu. Spotkacie się także z Talią al Ghul.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W tym miejscu przeczytacie jakie kroki należy ukończyć w ramach zadania Dziwna nauka (Weird Science) w Gotham Knights. Dowiecie się także, czym jest wyzwanie Rycerstwa (Knighthood).

Rozpoczęcie patrolu

W Belfry wykonajcie wytyczne samouczka, by kontynuować - Gotham Knights: Dziwna nauka (Weird Science) - solucja, opis przejścia - Gotham Knights - poradnik do gry

W Belfry wykonajcie wytyczne samouczka, by kontynuować. Potem opuśćcie bazę. Aby poznać aktualne cele misji, sprawdźcie zakładkę Pliki spraw w Batkomputerze. Wybierzcie klawisz Batkomputera, klikając go pojedynczo, by poznać cele poboczne i wyzwania dostępne dla aktualnego patrolu.

Rycerstwo (Knighthood)

Realizując wyzwanie poboczne Rycerstwo uzyskacie dostęp do szybszej eksploracji z użyciem specjalnego wyposażenia - inne dla każdego z bohaterów - Gotham Knights: Dziwna nauka (Weird Science) - solucja, opis przejścia - Gotham Knights - poradnik do gry

Realizując wyzwanie poboczne "Rycerstwo" uzyskacie dostęp do szybszej eksploracji z użyciem specjalnego wyposażenia - inne dla każdego z bohaterów. Krótko mówiąc: będziecie mogli latać.

Po realizacji podstawowych zadań - zatrzymanie 10 przestępstw i eliminacji 3 minibossów - po powrocie do Belfry wejdźcie w interakcję z maską Batmana - Gotham Knights: Dziwna nauka (Weird Science) - solucja, opis przejścia - Gotham Knights - poradnik do gry

Po realizacji podstawowych zadań - zatrzymanie 10 przestępstw i eliminacji 3 minibossów - po powrocie do Belfry wejdźcie w interakcję z maską Batmana. Ujrzycie czerwony znacznik wskazujący na nią, gdy wytyczne zostaną wypełnione.

Zwróćcie uwagę, że w ramach tego zadania musicie zatrzymać przestępstwa z premedytacją - czyli te, oznaczone czerwonym trójkątem z wykrzyknikiem. Pojawią się na mapie, gdy zbierzecie poszlaki i wrócicie do bazy.

Przesłuchanie podejrzanych

Wracając do głównego zadania: lokalizując białe, odwrócone trójkąty na mapie natraficie na aktywności związane z zapobieganiem przestępstwom - Gotham Knights: Dziwna nauka (Weird Science) - solucja, opis przejścia - Gotham Knights - poradnik do gry

Wracając do głównego zadania: lokalizując białe, odwrócone trójkąty na mapie natraficie na aktywności związane z zapobieganiem przestępstwom. W różnych dzielnicach przebywają różne gangi, o czym informuje mapa. W większości z nich napotkacie gang Świrusów, którzy są Waszym celem. Zostawcie jednego ocalałego, pochwyćcie go i przesłuchajcie.

W zasadzie na tym kończy się kluczowa część tej nocy - Gotham Knights: Dziwna nauka (Weird Science) - solucja, opis przejścia - Gotham Knights - poradnik do gry

W zasadzie na tym kończy się kluczowa część tej nocy. Po spotkaniu z Tanią możecie wrócić do Belfry lub kontynuować aktywności poboczne. Wszelkie przestępstwa będące w toku znikną z mapy. Do Belfry możecie wrócić używając szybkiej podróży z poziomu mapy.

Podobało się?

0

Gotham Knights

21 października 2022

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl