Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Blumberg, Góry Nether | ROZDZIAL 1 | Neverwinter Nights Shadows of Undrentide poradnik Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Blumberg, Góry Nether - Walkthrough

Po wejściu do Blumberg na drodze w [1] ujrzysz Umierającego człowieka, niestety - nawet, jeśli go uzdrowisz, zginie od strzały gnolla. Zabij wszystkie gnolle i zabierz to, co możesz. Potem wejdź do Sklepu Deekina drzwiami w [B] . W [2] jest mały kobold Deekin , o którym mówiła wróżba Daschnayi . Okaże się, iż ma on w posiadaniu artefakt Posążek Wieży . Deekin odda artefakt, jeśli uwolnisz go od smoka Tymofarrara rezydującego w Górach Nether. Zgódź się mu pomóc, Deekin czekał będzie na ciebie w swoim sklepie. Teraz wyjdź w [A] do Wysoczyska Pogórze, a stamtąd udaj się do Gór Nether w [C] .

Góry Nether to raczej spokojna okolica, zaatakują cię jedynie wilki i jeden kobold. Wejdź na początku do małej Jaskini wejściem [D] i pokonaj rezydujące tu Orki. Uważaj na Wodza Orków , który stoi w [3] . Zabij go i zabierz łuk Zemsta Eliaka . Po przeszukaniu jaskini, wyjdź i idź do Jaskiń koboldów wejściem [E] .

W jaskini będzie kilka pułapek, np. strzelające w ciebie balisty, a także paki, z których po otworzeniu wyskakują koboldy. Na końcu korytarza zatrzymaj się na moment w [4] . Zobaczysz strzałki prowadzące cię w stronę skrzyni w [5] . Jest to pułapka zastawiona przez koboldy. Po zabraniu ze skrzyni Notatki , wokół ciebie zamkną się drzwi, a z 4 sal o numerach [6] , [7] , [8] , [9] wyskoczą koboldy. Jeśli nie masz ochoty walczyć ze wszystkimi na raz, otwórz te pomieszczenia w kolejności [9] , [6] , [8] , [7] i uruchom w każdym dźwignię. W ten sposób otworzą się 4 pary dużych, zamkniętych drzwi dalej na północ.

Koboldy przestają atakować od miejsca [10] . Spokojnie więc spenetruj wszystkie pokoje, a potem idź do [11] . Będzie tu Kobold zarządca , któremu zabierz Zardzewiały klucz . Otworzysz nim drzwi w [12] , gdzie znajdziesz Mistrza Skoczków Klumpha . Dowiesz się od niego, iż wejście do Jaskiń smoków jest niedostępne. Będzie to zadanie Zablokowane przejście . Klumph pomoże ci dostać się do smoka, lecz musisz odzyskać stracone przez niego Berło Władzy . Przedmiot ten jest w posiadaniu Wodza Arziga w [13] , lecz zanim tam wejdziesz, rozpraw się z koboldem szamanem i śnieżnym wilkiem w pokoju przed wejściem do Arziga . W skrzyni z pułapką znajdziesz przydatne Rękawice Wyceny .

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie