Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Obozowisko Ao (1) | PRZERYWNIK | Neverwinter Nights Shadows of Undrentide poradnik Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Obozowisko Ao - Walkthrough

Podróż po pustyni Anauroch dobiegła końca w [1] , gdzie karawana ma swój ostatni postój. W Obozowisku Ao odnajdziesz wreszcie Garricka , który rzuci nieco światła na główny quest Identyfikacja Kryształu . Nadal możesz pohandlować z Katrianą i Daschnayą w [5] , do której wozu (tradycyjnie) wchodzisz drzwiami [A] . U Daschnayi wciąż będzie dostępna Kadź w [6] . Zanim gdziekolwiek się ruszysz, porozmawiaj z Toriasem . Poprosi cię o zdobycie dla niego butelki Wina Ao . Zgódź się, dostaniesz zadanie Prośba Toriasa . Możesz od razu wykonać to zadanie przekonując Toriasa do abstynencji, za co dostaniesz 500 doświadczenia. Warto jednak spróbować przynieść mu wino.

Strażnik Ao , który stoi w [2] , udzieli ci informacji o wyznawcach Ao i powie o przybyciu Garricka , którego poszukujesz. Przed straganem w [3] zobaczysz hobgoblina Musharaka , u którego kupisz bardzo ciekawe przedmioty dla różnych profesji. Za 100 sztuk złota hobgoblin "poszuka" dla ciebie jakiegoś magicznego przedmiotu. Porozmawiaj z Musharakiem na wszelkie możliwe tematy, dowiesz się o Jasmeenie , Przywódcy Duchownym , i o świętym Winie Ao, które mogą pić tylko wyznawcy Ao. Musharak bardzo chciałby móc sprzedawać Wino Ao. Zaproponuje ci 2000 złota, jeśli do tego doprowadzisz. Będzie to zadanie Wino wyznawców Ao .

Powyższe zadanie możesz wykonać na 2 sposoby, za tyle samo doświadczenia. Wejdź do Świątyni Ao drzwiami w [B] . Po wejściu na początku wylecz Garricka w [7] i wypytaj go o wszystko, co wie na temat Kryształu Wieży . Garrick opowie ci też o Dolinie Wichrów, Wykopaliskach i możliwości spotkania z Mistrzem Droganem . W czasie rozmowy dostaniesz zadanie Dolina Wichrów . Potem zagadnij Valanę , która próbowała leczyć Garricka . Będzie miała wątpliwości, co do swojej wiary w Ao. Najlepiej poradź jej, aby udała się do Oazy Zielonej Palmy, za co otrzymasz 1000 doświadczenia. Za inne odpowiedzi również możesz dostać tyle samo punktów doświadczenia, jednak, gdy poradzisz jej powrót do domu dostaniesz tylko 500 doświadczenia. Gdy zasugerujesz Valanie pokutę, da ci 480 złota.

Możesz już wreszcie zacząć negocjować w sprawie Musharaka z Przywódcą Duchownym w [8] . Jeśli w ogóle zgodzi się pertraktować, będzie chciał, aby Musharak został wyznawcą boga Ao. Zanim pójdziesz spytać o to hobgoblina, zapytaj Przywódcę Duchownego o to, jak zostać wyznawcą Ao. Zada ci zagadkę, na którą każda odpowiedź jest prawidłowa. Ku twojemu zdumieniu modlący się tu ludzie uznają, że przemawia przez ciebie boski Ao i będą chcieli dać ci prezenty, jeśli przyznasz, że rzeczywiście jesteś Ao. Masz do wyboru jeden lub dwa prezenty. Gdy zdecydujesz się przemówić do Telnixa , dostaniesz od niego za "zrozumienie twojej apatii" Płaszcz Ao . Niestety później Talissica , która daje Pierścień Ochrony +3 , i Rifkin (Amulet Naturalnego Pancerza +3 ) nie będą chcieli cię słuchać. Działa to także w drugą stronę. Po tym wszystkim zastanów się, czy możesz sobie pozwolić na ewentualną kradzież Wina Ao z Solidnego stołu w [9] . Na koniec wyjdź ze Świątyni Ao i idź do Musharaka . Przekonaj go by zmienił swoje wyznanie, dostaniesz obiecane 2000 złota. Jeżeli potrzebujesz jakiegoś potwierdzenia zmiany wiary przez Musharaka , dostaniesz od niego posążek jego bożka Duvockri, czyli otrzymasz przedmiot Bożek Musharaka . Wróć do Przywódcy Duchownego , wykonasz zadanie Wino wyznawców Ao za 1000 doświadczenia.

Gdyby nie powiodło ci się z Przywódcą Duchownym , w [4] znajdziesz druidkę Jasmeenę , która hoduje rośliny do produkcji Wina Ao. Spróbuj ją przekonać, żeby dogadała się z Musharakiem . Jeśli ci się uda, otrzymasz quest Oferta Jasmeeny . Jasmeena poprosi cię o zachowanie waszej umowy w tajemnicy. Biegnij do Musharaka i powiedz mu o propozycji Jasmeeny . Jeżeli hobgoblin się zgodzi, dostaniesz od niego 2000 złota. Wróć do Jasmeeny , wykonasz zadanie Oferta Jasmeeny za 1000 doświadczenia (wykonanie tego zadania to również wykonanie questa Wino Wyznawców Ao ).

Jeśli nie ukradłeś Wina Ao dla Toriasa , możesz je teraz kupić u Musharaka za cenę nie mniejszą niż 150 sztuk złota. Do tej pory hobgoblin powinien już znaleźć dla ciebie magiczny przedmiot, jeśli go zamówiłeś. Będzie to Kaliański Pas , za który Musharak zażąda astronomicznej sumy - 40000 złota. Właściwości Pasa to Przyspieszenie (raz dziennie) i Pochłanianie 5 punktów obrażeń. Hobgoblina nie da się przekonać do żadnej zniżki. Torias z kolei z radością przyjmie od ciebie butelkę Wina Ao . Wykonasz zadanie Prośba Toriasa za 500 doświadczenia, a w nagrodę otrzymasz Amulet Naturalnego Pancerza +2 .

Nic nie stoi już na przeszkodzie, aby iść do Doliny Wichrów, do której przejdź przez wejście [C] . Wykonasz w ten sposób zadanie Dolina Wichrów za 1000 doświadczenia. Zobaczysz wielu zabitych pracowników. Nie ma tu wielu za wiele do przeszukania, oprócz zwłok i skrzyni, w której jest Pawęż +1 i Złoty Naszyjnik . Przeczytaj znalezione Zwoje Nether i zejdź na dół w [D] do Wykopalisk.

Tu również będzie sporo martwych robotników. Od czasu do czasu zawalać się na ciebie będą kamienie. Znajdziesz też kilka łańcuchów, które pociągnij. Wprawdzie spadnie ci na głowę kilka kamieni, ale potem w gruzach będzie złoto lub inny przedmiot. Zwiedź najpierw sale w południowo- wschodniej części Wykopalisk, nie otwieraj na razie drzwi do największej sali gdzie jest wejście [E] . Niekiedy walczyć będziesz z Czerwonymi i Błękitnymi Slaadami. W [10] czeka na ciebie Zielony Slaad , którego zabij i zabierz Pajęczy Płaszcz . Zwróć uwagę na Kulę Zaklęć przed tobą i przeczytaj, co jest napisane na Runicznym Słupie. Rzucone na Kulę Zaklęć jakiekolwiek 3 czary obronne np. Odporność, Zbroja Maga (Szkoła - Odrzucanie) stworzą Kostur Zaklęć . Jego unikalna moc do użycia raz dziennie będzie kombinacją czarów, których użyłeś. Na dodatek dostaniesz 300 doświadczenia. Jeśli nie dysponujesz wachlarzem czarów do wyboru, możesz rzucić na Kulę ten sam czar 3 razy.