Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nocny Obóz | PRZERYWNIK | Neverwinter Nights Shadows of Undrentide poradnik Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Nocny Obóz - Walkthrough

Przerywnik rozpoczynasz z zadaniem Identyfikacja kryształu . Pierwszy postój karawany na pustyni Anauroch to Nocny Obóz, gdzie w [1] będą twoi współtowarzysze podróży, czyli niziołki i najemnicy Dorna i Xanos . Rozmowę zacznie Katriana . Dowiesz się o tym, co wydarzyło się podczas podróży, poznasz też waszego przewodnika Zidana . Ku twojemu zdumieniu (a może nie) nowym najemnikiem będzie znany ci już kobold Deekin . Po zakończeniu rozmowy zaatakują was Kąsacze, czyli ludzie-skorpiony. Uważaj na Kąsaczy oficerów. Gdy walka dobiegnie końca, okaże się, że nie ma przewodnika Zidana . Katriana powierzy ci quest Zaginięcie przewodnika i obieca 500 złota za odnalezienie przewodnika. Pozbieraj to, co pozostało po Kąsaczach. Zabieraj każdy Gruczoł jadowy kąsacza , ma dużą wartość. Zanim wyruszysz na poszukiwanie Zidana , możesz zaopatrzyć się w potrzebne przedmioty u Katriany lub Toriasa . Teraz również Daschnaya w [2] , do której można wejść drzwiami w [A] , będzie mogła ci coś sprzedać. W [3] znajdziesz Kadź. Daschnaya oprócz leczenia za darmo, może ci opowiedzieć o pustyni Anauroch, Imperium Netherilu i latających miastach.

Podążaj śladami Kąsaczy, a doprowadzą cię do trzech dziur, którymi można się dostać do Podziemnego tunelu. Wskocz w jedną z nich w [B] . Jeżeli wybrałeś Deekina jako nowego najemnika i masz artefakt Smoczy Kieł z Rozdziału 1, kobold powie ci, jak można wykorzystać ten artefakt. Deekin zaproponuje ci Sztylet Smoczego Kła , lub poprosi o artefakt dla siebie. Wtedy wykuje Amulet Smoczego Kła dla siebie (Amulet da Deekinowi Siłę +4).

W tunelu zabij Kąsacze i skieruj się w stronę wejścia [C] do Jaskini kąsaczy. Zwróć uwagę na pułapki zastawione w korytarzach i grotach jaskini. Niektóre Kąsacze wyskakują z ziemi. Przeszukując teren jaskini, dojdziesz do [4] . Po przekroczeniu tego punktu, z jednej lub drugiej strony, obejrzysz animację. Drzwi za tobą się zamkną a w [5] pojawi się Mantikora . Po zabiciu bestii zabierz z jej ciała Diament , a z [6] resztę skarbów. Następnie idź do [7] , gdzie znajduje się Skarbiec Kąsaczy. Będzie tu bardzo dużo pułapek. Wystarczy zniszczyć Statuę, aby znikły te na podłodze. Przeszukaj wszystkie skrzynie, te z pułapką i bez. Znajdziesz w nich m.in. Zbroję Aurumvorax , Buty Elfów i Amulet Zdrowia . Po opuszczeniu skarbca pozostaje ci już tylko rozprawić się ze zgrają Kąsaczy i Kąsaczem oficerem (zostawia halabardę Uderzenie Talony ). Kąsacz łucznik lubi znikać. Gdy już wszystkich zabijesz, zejdź przez [D] do Świątyni.

Tu czekać na ciebie będzie dwóch Kąsaczy oficerów. Uważaj na pułapkę z kwasem. Tak jak i poprzednio pułapka zniknie, gdy rozwalisz dwie statuy. Za zamkniętymi drzwiami w [8] będzie Najwyższy kapłan kąsaczy , a za nim poszukiwany przez ciebie Zidan , magicznie przywiązany do ołtarza. Poza tym jest tu dużo Ghuli i Kąsaczy. Najkorzystniej jest zniszczyć ołtarz, zginą wtedy wszystkie Ghule i uwolnisz Zidana . Potem zabij Najwyższego kapłana kąsaczy i jego obrońców. Po zakończeniu walki zobacz, co możesz stąd zabrać ze sobą. Porozmawiaj z Zidanem . Możesz wyłudzić od niego 250 złota i Zielono-niebieski Pierścień . Weź przewodnika ze sobą i przejdź przez portal, który pojawi się za rozbitym ołtarzem. Znajdziecie się na środku Podziemnego Tunelu.

Biegnij do Katriany , aby ostatecznie wykonać zadanie Zaginięcie przewodnika i dostać 1000 doświadczenia. Otrzymasz również 500 - 700 sztuk złota. Po wszystkim karawana pojedzie dalej do Oazy Zielonej Palmy.