Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ROZDZIAŁ 1 (4) | QUESTY | Neverwinter Nights Shadows of Undrentide poradnik Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Uratujcie moją rodzinę

1. Mapa 1: Gdy będziesz w Wysoczysku Wschód z miejsca [17] nadbiegnie Nora Blake , błagająca cię o pomoc.

2. Mapa 1: Wejdź do Domu Blake'a drzwiami w [O] i pokonaj koboldy. Na podłodze leżą zwłoki Adama Blake'a. Pozbieraj to, co zostało po koboldach i wejdź na górę schodami w [S] .

3. Mapa 1: W [21] zobaczysz Kobolda rzezimieszka , który ma Dziecko . Aby je odzyskać, daj mu jakikolwiek klejnot. Nie atakuj go - wtedy dziecko zostanie zamordowane. Możesz też spróbować wyrwać Dziecko . Bard po urządzonym występie ma największe szanse na wyrwanie Dziecka .

4. Mapa 1: Wróć do Nory i oddaj jej pociechę, otrzymasz 200 doświadczenia. Możesz wyłudzić od Nory jej Obrączkę ślubną Nory , lub też dać jej złoto na utrzymanie (zatrzymanie dziecka dla siebie to 0 doświadczenia, ale można je sprzedać jako niewolnika Szarenowi za 500 złota.).

Uwięzione koboldy

1. Mapa 3: Wejdź do Jaskiń gnolli wejściem w [F] .

2. Mapa 3: Idź do [12] , zabij tam Nadzorcę i weź Klucz do więzienia gnolli .

3. Mapa 3: Kluczem otwórz zamknięte w [13] koboldy i porozmawiaj z Nafeeli .

4. Mapa 3: Namów koboldy, aby przyszły ci z pomocą na wypadek walki z szefem gnolli za 200 doświadczenia.

Wybryki proroka

1. Mapa 1: Wejdź przez drzwi w [I] do Sali Zgromadzeń.

2. Mapa 1: W [12] znajdziesz Haniah , asystentkę Burmistrza Veraunta . Zapytaj, jakie ma zmartwienie.

3. Mapa 1: Proroka Pipera znajdziesz w [14] przed bramą. Porozmawiaj z nim o zbezczeszczonym przez niego ciele Hola (wtedy Piper zostanie skompromitowany) lub przekonaj go, że uczynił już wszystko dla Wysoczyska i powinien udać się w inny region. Trzecie rozwiązanie to przynieść mu Miecz Pipera od Fiony , do której wejdź przez [F] .

4. Mapa 1: Biegnij z powrotem do Haniah i przekaż jej nowinę, dostaniesz 200 doświadczenia i może nawet 60 złota.

5. Mapa 1: Możesz również zabić Pipera , ale wtedy dostaniesz tylko 100 doświadczenia i Haniah nie będzie więcej chciała z tobą rozmawiać, co może okazać się niekorzystne w przyszłości.

Zablokowane przejście

1. Mapa 2: Wejdź do Jaskiń koboldów w [C] .

2. Mapa 2: Musisz dotrzeć do [11] . Będzie tu Kobold zarządca , któremu zabierz Zardzewiały klucz .

3. Mapa 2: Otwórz kluczem drzwi w [12] , gdzie znajdziesz Mistrza Skoczków Klumpha . Klumph pomoże ci dostać się do smoka, gdy odzyskasz stracone przez niego Berło Władzy .

4. Mapa 2: Idź do Wodza Arziga w [13] , rozmawiaj z nim tak, aby doszło do kompromisu między Klumphem , który nie chce tak często udostępniać innym wejścia do smoka, a Arzigiem , który uparł się, by częściej odwiedzać swojego Mistrza. Użyj zastraszenia, a gdy Klumph zostanie wezwany, poczekaj na jego odpowiedź. Później zasugeruj Arzigowi wizyty u smoka, co 1 lub 2 miesiące. Klumph odzyska Berło Władzy i będzie czekał na ciebie w [14] . Masz większe szanse na sukces, jeśli wcześniej wypuściłeś koboldy wykonując zadania Koboldy w kuchni i Ucieczka do krypty - za bycie przyjacielem koboldów dostaniesz 200 doświadczenia.

5. Mapa 2: Gdyby jednak rozmowa z Arzigiem nie potoczyła się pomyślnie, możesz zabić wszystkie koboldy i zabrać od Arziga Berło Władzy oraz Diament .

6. Mapa 2: Idź teraz do stronę zablokowanych drzwi [G] . Porozmawiaj z Klumphem w [14] , który rozkaże koboldom skakać na Podium, a ty dostaniesz 200 doświadczenia i wykonasz zadanie.

7. Mapa 2: Jeśli sam masz Berło Władzy , czekaj aż pojawią się ukryte drzwi [F] , wejdź przez nie do małego pomieszczenia i włóż Berło Władzy do Dziwnej maszyny. W ten sposób również wykonasz zadanie, tyle, że nie dostaniesz za to punktów doświadczenia.

Zaginione artefakty

1. Mapa 1: Zejdź na dół drzwiami w [K] na Parter w Domu Drogana.

2. Mapa 1: Na dole w [3] po zakończeniu walki porozmawiaj z Ayalą i Droganem , otrzymasz zadanie główne Zaginione Artefakty , i na dobry początek 300 doświadczenia.

3. Mapa 1: Wykonaj zadanie Zmumifikowana Ręka .

4. Mapa 2: Wykonaj zadanie Maska .

5. Mapa 2: Wykonaj zadanie Posążek Wieży .

6. Mapa 3: Wykonaj zadanie Smoczy Kieł .

7. Mapa 1: Wróć do Domu Drogana i oddaj artefakty Droganowi (możesz też zatrzymać artefakty, oprócz Posążka Wieży ). Dostaniesz 2000 doświadczenia.

8. Drogan powierzy ci także Kryształ Wieży i wyprawi w daleką podróż z karawaną niziołków, aby zidentyfikować ten przedmiot. Jeżeli nie masz już nic do załatwienia w Rozdziale 1, pogadaj z Droganem lub Katrianą . Przeniesiesz się do Przerywnika.