Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Obóz Asabi | ROZDZIAŁ 2 | Neverwinter Nights Shadows of Undrentide poradnik Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Obóz Asabi - Walkthrough

Rozdział 2 rozpoczynasz z questem Heurodis - Zaginione miasto Undrentide . Mimo, że byłeś nietypowym dziełem sztuki, zostałeś odczarowany przez Ashtarę , księcia kupców Asabi. Wiesz także, że ma on dla ciebie zadanie. Idź do [1] i porozmawiaj z Ashtarą . Jedynym sposobem na częściowe wyzwolenie się z niewolnictwa jest wykonanie dla niego questa Zadanie dla niewolnika . Dostaniesz również Klucz w kształcie skarabeusza . Od tej pory Ashtara będzie jedynym dostawcą towarów dla ciebie w całym Undrentide. Warto dodać, że Rozdział 2 obfituje w całkowicie bezużyteczne przedmioty, np. Zardzewiałą zbroję , Nadgniły długi łuk , czy też Spleśniałe księgi w rozpadających się regałach. Bądź jednak czujny i staraj się identyfikować znalezione rzeczy.

W pokoju Ashtary zobaczysz drugi posąg - twojego najemnika. Odczaruj go, używając Maści Przemiany Kamienia w Ciało , znalezionej wcześniej w Wykopaliskach, i możesz już ruszać dalej. Ashtara - Zadanie dla niewolnika polega na zlikwidowaniu 10 Obrońców . Mógłbyś ich wszystkich zabić w tradycyjny sposób, jest jednak inne, prostsze rozwiązanie, za które dodatkowo otrzymasz więcej doświadczenia. Musisz zdobyć Pierścień Twórcy Golemów . Dlatego idź drogą zalecaną przez poradnik.

Z Obozu Asabi idź do zachodniej części Undrentide. Uważaj na spadające z góry Pająki. Spotkasz tu też niejednego Żuka Bombardiera i Ognistego. Zabierz z Krzaka Gałąź Dawania , jeśli grasz łowcą/druidem wzmocni ona atak twojego zwierzęcego towarzysza (będzie zadawał obrażenia 1k10 od zimna/ognia). Po drodze nie sposób nie zauważyć drzwi [E] prowadzących do ważnego miejsca. Przejdź przez nie, a znajdziesz się w Świątyni Wichrów - zewnętrznym sanktuarium. Twój dziennik zostanie zaktualizowany, dostaniesz 500 doświadczenia za zadanie Świątynia Wichrów - Odkrycie . Tam w [17] zobaczysz pustą Arkę Trzech Wichrów, którą otwórz. W ten sposób czekało na ciebie będzie kolejne zadanie Świątynia Wichrów - Pusta Arka . Wróć do Obozu Asabi i kontynuuj wędrówkę na zachód.

Przejdź przez drzwi w [A] do Undrentide Zachód. Tam będą atakować cię Pająki i Żuki. W [H] znajduje się na razie niedostępne dla ciebie wejście do Wieży Mistyków. Gdy zbliżysz się do miejsca [5] , otrzymasz 500 doświadczenia i wykonasz questa Wieża Mistyków - Odkrycie . Przy próbie otworzenia drzwi obroża na twojej szyi się zaciśnie, idź, więc dalej do przejścia [F] do Undrentide Północ. W tej części również pojawią się Żuki, Pająki a nawet Gargulec. Kolejnego odkrycia dokonasz w [10] , gdzie będzie Wieża Krypt z drzwiami [I] . Nagroda za znalezienie wieży to kolejne 500 doświadczenia i zdobycie zadania Wieża Krypt - Odkrycie .

W [13] spotkasz przechadzającego się po pokoju Kamiennego kamerdynera . Dzięki prowadzonej umiejętnie rozmowie dowiesz się ciekawych rzeczy i otrzymasz kilka zadań. Za poruszenie tematu Heurodis i Mythalu 200 doświadczenia oraz quest Heurodis - Mythallar . Kolejne 300 doświadczenia, jeśli zapytasz o to, jak wejść do Świątyni Wichrów i o budowle, gdzie znajdują się 3 artefakty potrzebne do odblokowania wejścia oraz zadanie Trzy Wichry - Starożytny rytuał . Ostatnie zadanie to Ashtara - Miłość kamiennego kamerdynera , ma ono związek z Pierścieniem Twórcy Golemów , którego poszukujesz. Wypytaj Kamerdynera o jego pana, owego Twórcę Golemów, i co robił ten pan, aby golemy były spokojne. Twórca Golemów spoczywa w zamkniętym sarkofagu w [14] . Ponieważ potrzebujesz pierścienia, masz do wyboru dwa rozwiązania. Możesz zabić Kamiennego kamerdynera , zabrać mu Kamienny klucz , otworzyć nim sarkofag i zabrać stamtąd pierścień. Możesz też włączyć trybu skradania, zamknąć za sobą drzwi, otworzyć sarkofag na własną rękę i wziąć pierścień. Tak, czy inaczej za zdobycie Pierścienia Twórcy Golemów dostaniesz 1000 doświadczenia, łącznie z zadaniem Ashtara - Pierścień twórcy golemów . Kamienny kamerdyner odkryje twoją kradzież, gdy wyjdziesz z [14] . Możesz mu uciec albo wypróbować na nim Pierścień Twórcy Golemów . Użyj tego przedmiotu na kamiennym golemie. Zostanie on na moment unieruchomiony i będzie na skraju śmierci. Trzeba go tylko dobić. Tak oto pozbywać się będziesz 10 Obrońców .

Skoro jesteś w Undrentide Północ, pierwszymi Obrońcami do zabicia będą ci w [11] i [12] . Pojawi się tu również kilka Pająków. Gdy po raz pierwszy usłyszysz komunikat o zapewnianym przez golemy bezpieczeństwie, w twoim dzienniku pojawi się zadanie Ashtara - Salon Golemów . Po użyciu Pierścienia Twórcy Golemów na pierwszym Obrońcy i zabiciu go, będziesz miał do wykonania zadanie Ashtara - Zniszczenie golema . Za każdego zlikwidowanego Obrońcę w związku z tym zadaniem otrzymasz 250 doświadczenia oraz ponad 470 doświadczenia za zabicie go jako przeciwnika (za zabijanie bez używania pierścienia dostajesz 150 doświadczenia w ramach zadania) Przeszukaj skrzynie w pokoikach strzeżonych przez Obrońców i biegnij zniszczyć następnych w [8] i [9] . Wróć wejściem [F] do Undrentide Zachód. Pozbądź się piątego Obrońcy w [6] , a potem idź do sali [7] , gdzie będzie następny golem. Przeszukaj wszystkie Studnie Życzeń. Oprócz mniej wartościowych Klejnotów znajdziesz tu Diament , Kamień Jasności i Kamień Widzenia . Przejdź przez [A] do Obozu Asabi. W samym obozie Obrońcy pilnują pomieszczeń w [2] , [3] i [4] . Gdy już zakończysz ich żywot i przeszukasz to, czego tak skrupulatnie pilnowali, wejdź przez drzwi [C] do Undrentide Wschód. Niestety, tu także pojawi się chmara Pająków i Żuków. Pocieszeniem będzie jednak dotarcie do punktu [15] gdzie znajduje się wejście [J] do Wielkiej Biblioteki, co zostanie ci wynagrodzone 500 punktami doświadczenia i dostaniem zadaniem Biblioteka - Odkrycie . Ucieszysz się też na pewno, ponieważ w [16] znajdziesz 10 i ostatniego Obrońcę . Jeszcze tylko kilka Pająków, kilka skrzyń do sprawdzenia, i wracasz do Obozu Asabi drzwiami w [D] .

Ashtara będzie zadowolony z powierzonego tobie zadania, a w nagrodę będziesz mógł zapuszczać się w niedostępne do tej pory dla ciebie, jako niewolnika, zakątki Undrentide. Za wykonanie questa Ashtara - Zadanie dla niewolnika dostaniesz 1500 doświadczenia i stracisz przedmiot Pierścień Twórcy Golemów . Wykonanie tego questa to także wykonanie wszystkich zadań związanych z Ashtarą (Ashtara - Salon Golemów , Ashtara - Miłość kamiennego kamerdynera , Ashtara - Pierścień Twórcy Golemów , Ashtara - Zniszczenie golema ).

Podczas całej tej wędrówki powinieneś znaleźć dwie ważne księgi, związane z kolejnymi zadaniami. Doświadczenie dostaniesz jednak wtedy, gdy uda ci się je znaleźć przed rozmową z Kamiennym kamerdynerem . Pierwsza to Świątynia Wichrów - Obrzędy i Rytuały , za podniesienie jej otrzymasz 300 doświadczenia i zadanie Trzy Wichry - Starożytny rytuał . Drugą będzie Kabbernakila Przewodnik po Mythalach . Przeczytaj obydwie księgi. Za znalezienie jej dostaniesz 200 doświadczenia, a twój dziennik zostanie zaktualizowany, chodzi tu o zadanie Heurodis - Mythallar . Jeżeli nie znalazłeś do tej pory tych książek takich jak Poezja Daggeta Filtha , Sztuka bycia liszem, Miasto Cieni, czy Mechanika lotu , być może znajdziesz je później, ponieważ przedmioty te, jak i wiele innych cennych nagród, są wybierane losowo.

Aby dotrzeć do Heurodis , będziesz musiał odnaleźć 3 Wichry, czyli wykonać zadanie Świątynia Wichrów - Pusta Arka . Szukać ich będzie w Wieży Mistyków, Wieży Krypt i Wielkiej Bibliotece. Najpierw udaj się do Wieży Mistyków wejściem [H] w Undrentide Zachód.