Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ROZDZIAŁ 1 (1) | QUESTY | Neverwinter Nights Shadows of Undrentide poradnik Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Elficka próba

1. Mapa 1: Wejdź do Krypty elfów drzwiami w [U] i zejdź na Poziom II w [a] .

2. Mapa 1: Wykonaj zadanie Rój pająków lub zabierz Klucz do Elfickiej Sali Prób z sarkofagu Nilmaldora ).

3. Mapa 1: Otwórz drzwi w [29] . Na szachownicy niektóre płytki są pułapkami. Aby dojść do [30] po nagrodę, podążaj drogą wyznaczoną przez czerwone promienie. Zanim zabierzesz z piedestału Płaszcz z Ascalhorn , zapamiętaj drogę powrotną, którą również wskazują czerwone promienie, ale te, którymi nie szedłeś wcześniej. Tylko w ten sposób bezpiecznie wrócisz i otrzymasz 50 doświadczenia. Paladyni mogą się spodziewać jeszcze jednej nagrody, w [31] pojawi się skrzynia w której będą: Zbroja Płytowa Męstwa , Hełm Męstwa oraz pawęż Mężny Obrońca .

Enklawa Thay

1. Mapa 1: W Wysoczysku Wschód, w [16] stoi Szaren - Czerwony Czarodziej z Thay. Poprosi cię o wstawienie się za nim u burmistrza Wysoczyska, który nie zgadza się na założenie enklawy Thay w Wysoczysku. Możesz dostać zaliczkę 10 złota.

2. Mapa 1: Biegnij do Sali Zgromadzeń w [I] i porozmawiaj z Haniah , która stoi w [12] . Łatwiej będzie ci przekonać Haniah , żeby Szarenowi pozwolono założyć enklawę, gdy wykonasz zadanie Wybryki proroka .

31. Mapa 1: Wróć do Szarena i przekaż mu decyzję Haniah , lub swoją decyzję o wypędzeniu go. Jeśli zostanie - 200 doświadczenia i 100 złota, jeśli go wypędzisz - 100 doświadczenia. W pierwszym przypadku Szaren pojawi się później z magicznym sklepem w [7] w [E] , w domu w którym wcześniej spotkałeś Tomana .

Gra bez talii kart

1. Mapa 1: Pogadaj z członkami karawany Toriasem i Katrianą w [15] w Wysoczysku Wschód.

2. Mapa 1: Wejdź przez drzwi w [N] do Starej farmy i zejdź schodami w [R] na dół do Piwnicy.

3. Mapa 1: Zabij kobolda w [19] , który ma Karty do wróżenia .

4. Mapa 1: Idź do Katriany , powiedz jej o odzyskaniu kart, otrzymasz Klucz wróżbitki .

5. Mapa 1: Otwórz drzwi w [M] do Karawany wróżbitki Daschnayi , która jest w [20] . Oddaj jej karty za 200 doświadczenia i nagrodą, 150 złota lub wróżby.

Koboldy w kuchni

1. Mapa 1: Odwiedź gospodę Wrzący Kocioł w [H] i w [10] porozmawiaj z Lodarem - właścicielem gospody

2. Mapa 1: Banda koboldów z przywódcą Hurcem oraz porwana kucharka Mara [11] . Pogadaj z Hurcem . Zadanie to możesz wykonać na różne sposoby; najkorzystniej jest jednak zastraszyć koboldy i zmusić je do wyjścia, a potem albo je zabić, albo powiedzieć Lodarowi , iż nie pozwolisz mu na wyładowywanie jego gniewu na bezbronnych już teraz koboldach, i je wypuścić. Możesz też sam zostać zakładnikiem. Jeśli grasz bardem, możesz wystąpić i odwrócić uwagę koboldów, wtedy zacznie się walka, ale Mara przeżyje. Za takie opcje dostaniesz 250 doświadczenia.

3. Mapa 1: Po wszystkim zagadnij Lodara o nagrodę 50 złota, możesz wydusić od niego kolejne 50 złota. Jeśli od razu zgodzisz się pomóc Hurcowi i zabijesz wraz z koboldami wszystkich w gospodzie, dostaniesz Sztylet Hurca (ten sam sztylet można też wziąć z ciała zabitego Hurca ).

Lekarstwo dla Drogana

1. Mapa 1: Będąc w Domu Drogana zapytaj Ayalę w [3] o zdrowie Drogana i czy możesz mu jakoś pomóc.

2. Mapa 1: Idź do Farghana w [9] wchodząc do [G] . Farghan da ci dwa zioła potrzebne Ayali - Język Tressyma i Kawałki węgla drzewnego .

3. Mapa 1: Wejdź do Wrzącego Kotła w [H] . Po wykonaniu zadania Koboldy w kuchni przeszukaj kuchnię w [11] , zabierz z garnka zioło - Jagody z krzewów Helma .

4. Mapa 1: Wróć do Ayali i oddaj jej 3 zioła za 300 doświadczenia. Od tego momentu Ayala będzie mogła cię leczyć.