Overwatch 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Overwatch 2 - poradnik do gry

Overwatch 2 - poradnik do gry

Pif-paf Overwatch 2 poradnik to najlepsze porady na start, do walki, komunikacji, przejmowania punktu, wyboru postaci. Opisujemy wszystkie taktyki, mechaniki i tryby, cross progresję, tier listę postaci i ich odblokowanie, wymagania sprzętowe, sterowanie.

Ostatnia aktualizacja: 25 października 2022

Poradnik do Overwatch 2 stanowi pełne kompendium informacji na temat sieciowej strzelanki od studia Blizzard Entertainment. Dowiecie się między innymi o taktykach, mechanikach i trybach gry oraz o dostępnych postaciach.

Overwatch 2: Zawartość poradnika

Nasz poradnik do gry Overwatch 2 rozpoczyna przewodnik po podstawach gry. Dzięki tym stronom dowiecie się o działaniu najważniejszych mechanik. Główną częścią tego rozdziału są porady na start. Przeczytacie również o podstawowych mechanikach i założeniach gry, zawarliśmy też tier litę postaci, która skupia się na ich uniwersalności, jak i zadaniowości.

Druga część poradnika to odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, czyli FAQ. Znajdziecie tu chociażby informacje o tym jak dokonać weryfikacji SMS, jak wygląda cross progresja kont z pierwszej do drugiej części, lub jak odblokowywać nowe postacie.

Całość poradnika zamyka aneks, w którym zamieściliśmy informacje o wymaganiach sprzętowych, sterowaniu oraz o tym, czy istnieje polska wersja językowa.

Overwatch 2: Szybkie porady na start

Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z Overwatch 2, to warto zapoznać się z poniższymi poradami na start:

  1. Komunikujcie się ze swoją drużyną: do dyspozycji będziecie mieli wiele opcji, począwszy od czatu tekstowego i systemu pingów, kończąc na czacie głosowym. Jest to bardzo ważne ze względu na dynamiczność rozgrywki.
  2. Wybierając rolę tanka, brońcie najważniejszych celów: w Overwatch 2 rozmiar drużyny został zredukowany do pięciu postaci, a co za tym idzie - możliwe będzie wybranie tylko jednego tanka. To na tych graczach spoczywać będzie obowiązek obrony kluczowych pozycji.
  3. Przejmowanie punktu zatrzyma się, gdy przeciwnik wejdzie na pole: warto czasem samemu wejść na punkt, jeśli uniemożliwi to przejęcie go przez przeciwnika, a za chwilę Wasza drużyna ma się tam pojawić.
  4. Poznajcie swoją postać: mimo, że w grze są trzy klasy postaci (DPS, Tank oraz Support), każda z nich zachowuje się i działa inaczej. Przykładowo Żniwiarz specjalizować się będzie w walce na bliski dystans i flankowaniu, natomiast Mei nadaje się do obrony pewnego punktu i spowalniania wrogów.

Więcej znajdziecie na stronie poradnika: Porady na start.

Overwatch 2: Podstawy

  1. Tier lista postaci: z tej strony poradnika dowiecie się o tym, które postacie są wszechstronne, a które odnajdują się w jednym, specjalnym zadaniu.
  2. Tryby gry: dowiecie się tutaj o podstawowych trybach gry i celach map, które pojawiają się w szybkich i rankingowych grach.

Overwatch 2: FAQ

  1. Łączenie kont - jak zrobić? - na tej stronie poradnika opisaliśmy metodę na odzyskanie postępów z poprzedniej wersji gry.
  2. Weryfikacja SMS - z czym się wiąże? - na tej stronie poradnika opisaliśmy jak poprawnie zrobić weryfikację SMS oraz przed czym chroni użytkowników.
  3. Postacie - jak odblokować? - ta strona poradnika informuje o różnych sposobach pozwalających odblokować wszystkie postacie dostępne w grze.

Overwatch 2: Wymagania sprzętowe PC

Minimalne wymagania sprzętowe do Overwatch 2 prezentują się następująco:

  1. System operacyjny: Windows 7/8/10 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i3 / AMD Phenom X3 8650 2.3 GHz
  3. Pamięć: 6 GB RAM
  4. Karta graficzna: 2 GB GeForce GTX 660 / Radeon HD 7850 lub lepsza
  5. Dysk twardy: 50 GB HDD

Szczegółowe informacje dotyczące wymagań zawarliśmy na stronie: Wymagania sprzętowe.

Overwatch 2: Spolszczenie, polska wersja językowa

Overwatch 2 posiada zarówno polski dubbing jak i napisy. Opcja zmiany języka nie jest jednakże dostępna w menu gry.

Więcej informacji znajdziecie na osobnej stronie poradnika: Polska wersja językowa.

Autor Poradnika

Dawid Lubczyński

Dawid Lubczyński

Przed wstąpieniem do GRYOnline.pl zajmował się studiowaniem (w sumie przygoda ta trwa dalej). Na razie ukończył studia pierwszego stopnia na kierunku dziennikarskim. Z GOL-em swoją przygodę zaczął w roku 2019, kiedy podjął się trudnej sztuki pisania kompleksowych poradników do gier. Najbardziej lubi, gdy dostaje do napisania poradnik do gry z gatunku soulsborne. W wolnej chwili czyta o naparach, które pomogą mu zniwelować stres po tysięcznym zgonie na tym samym etapie gry. Wielki fan bijatyk (Tekken), który regularnie uczestniczy w turniejach związanych z tym gatunkiem (jeśli o nim nie słyszałeś, to już wiesz z jakim skutkiem).

więcej

Informacje o Overwatch 2 - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 7 października 2022