Saints Row - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
... poradnik w przygotowaniu ...
Saints Row - poradnik do gry

Saints Row - poradnik do gry

Rzezimieszki Saints Row poradnik, solucja to pełny opis przejścia, najlepsze porady na start, do rozwoju postaci, modyfikacji broni, zdobywania pieniędzy, umiejętności. Opisujemy wszystkie mechaniki, sojuszników, minigry, osiągnięcia, wymagania sprzętowe i sterowanie.

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2022

Poradnik do gry Saints Row to kompendium wiedzy na temat całej produkcji. Dzięki temu poradnikowi, każdy odnajdzie się w tym tytule, niezależnie od tego czy wcześniej miał już styczność z grami tego typu. Dowiecie się jak przejść każde zadanie, jak działają mechaniki i jakie bronie dostępne są w grze. Opisaliśmy również wszystkie ważne mechaniki i sekrety, dzięki czemu zdobędziecie z nami wszystkie dostępne osiągnięcia.

Saints Row: Zawartość poradnika

Nasz poradnik do gry Saints Row rozpoczyna przewodnik po podstawach i mechanikach gry. Stworzyliśmy strony, które opisują wszystkie ważne mechaniki oraz zasady, które kierują całą produkcją. Główną częścią poradnika są porady na start. Z nimi powinien zapoznać się każdy gracz, który dopiero rozpoczyna przygodę z grą Saints Row.

Drugi rozdział naszego poradnika to FAQ, zbiór wszelkich ważnych pytań, które nurtują w trakcie przechodzenia Saints Row. Na tych stronach znajdziecie wiele informacji, które ułatwią rozgrywkę. Z nich można dowiedzieć się o tym jak modyfikować broń, odblokowywać minigry czy werbować nowych sojuszników.

Kolejny rozdział to pion całego poradnika, czyli solucja Saints Row. Dokładnie opisaliśmy wszystkie zadania fabularne, dzięki czemu będziecie mogli bez problemu przejść każdą misję dostępną w grze. Zaznaczyliśmy, co trzeba wykonać, w jaki sposób odblokowuje się dane zadanie i jakie nagrody się za nie dostaje. W naszym poradniku dostępny jest również dział, skupiony na misjach pobocznych, które ułatwią zdobywanie gotówki i rozwój postaci.

Następna część naszego poradnika do Saints Row zawiera listę sekretów i znajdziek wraz z dokładnie podaną lokalizacją każdego cennego przedmiotu. Zdobywanie całych kolekcji umożliwi Wam odblokowywanie nowych osiągnięć i dobicie 100% w grze.

Ostania część poradnika to aneks, w którym znajdziecie między innymi ułatwienia dostępu, edycje gry, wymagania sprzętowe, sterowanie, osiągnięcia oraz informacje dotyczące długości tej produkcji.

Saints Row: Szybkie porady na start

  1. Od początku rozwijajcie postać - gdy tylko zdobędziecie pierwszą pulę gotówki, przeznaczcie ją na rozwój postaci. Wykupcie ulepszenia dotyczące statystyk bohatera, wykorzystywania broni, odkrywania znajdziek na mapie czy też podbijecie poziom swojej broni w sklepie z amunicją. To da Wam przewagę już od samego początku i większość misji nie będzie dla Was problemem.
  2. Powtarzajcie minigry - na mapie jest wiele minigier, które można wielokrotnie powtarzać. Im lepszy wynik się w nich osiągnie, tym lepszą nagrodę się dostanie. Jeśli coś nie poszło po Waszej myśli, powtórzcie zadanie, aby spróbować swoich sił jeszcze raz.
  3. Dbajcie o ilość amunicji - w Saints Row musicie kupować amunicję w sklepie z bronią. Dbajcie o to, aby było jej jak najwięcej. Ulice miasta nie są bezpieczne, nigdy nie wiecie kiedy przyjdzie Wam chwycić za broń, aby pozbyć się przeciwników. Im więcej będziecie mieć amunicji, tym większe macie szanse na szybkie pokonanie wrogów - zanim przyjedzie ich wsparcie.

Więcej porad na start znajdziecie na osobnej stronie: Porady na start.

Saints Row: Długość gry

Saints Row to gra, której fabułę da się ukończyć w około 15 godzin. Gra posiada jednak wiele dodatkowych aktywności, takich jak misje poboczne czy szukanie sekretów.

Więcej o długości rozgrywki znajdziecie na stronie: Długość gry.

Saints Row: Wymagania sprzętowe PC

  1. System operacyjny: Windows 10 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i3-3240 lub Ryzen 3 1200
  3. Pamięć RAM: 8 GB RAM
  4. Karta graficzna: GeForce GTX 970 lub AMD Radeon RX 480
  5. Wymagane miejsce na dysku: 50 GB
  6. Pamięć karty graficznej: 4 GB

Więcej o wymaganiach sprzętowych znajdziecie na stronie: Wymagania sprzętowe.

Saints Row: Data premiery

Gra Saints Row wychodzi 23 sierpnia 2022 roku na platformy: PS5, PS4, XSX, XONE oraz PC.

W przygotowaniu Saints Row - poradnik do gry

Poradnik do gry Saints Row jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery Saints Row.