Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry

Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Podstawowe reguły gry Gorky Zero Fabryka Niewolników poradnik Gorky Zero: Fabryka Niewolników

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Widzialność.

  • Przeciwnicy dostrzegają gracza, martwych towarzyszy oraz rozstawione latarki z odległości mniej więcej od środka radaru do jego boku. Tym samym, gdy wróg pojawia się na skraju radaru śmiało można się w tym miejscu zatrzymać, przykucnąć, oddać strzał ze snajperki etc.
  • W bok przeciwnicy widzą znacznie gorzej, a jeśli dodatkowo coś przykuło ich uwagę (trup, latarka), wówczas gotowi są przejść tuż obok gracza i go nie dostrzec.
  • Przez szyby widać stojącą postać. Jeśli gracz kucnie pod oknem, nie będzie widziany do odległości przynajmniej metra od szyby.
  • Kamery widzą na odległość rozświetlonego trójkąta zaznaczonego na radarze.
  • W przewodach wentylacyjnych gracz jest całkowicie bezpieczny.

Słyszalność.

  • Postać gracza słychać z odległości zaznaczonej na radarze niebieskim okręgiem. Dźwięk nie przenosi się ani przez ściany, ani przez zamknięte drzwi, ani przez okna - dlatego warto zamykać za sobą drzwi, gdy się jeszcze nie rozpoznało okolicy. Jeśli jednak istnieje otwarte połączenie między graczem a strażnikiem za ścianą, wówczas dźwięk dotrze do jego uszu nawet jeśli naokoło będzie musiał pokonać znacznie większą drogę niż jego teoretyczny zasięg.
  • Alarmy oraz wybuchy praktycznie są słyszane przez wszystkich w okolicy - nie ma się co czarować.

Reakcje przeciwników.

  • Usłyszawszy podejrzany dźwięk przeciwnik ruszy na miejsce, by go sprawdzić, lecz dalej nie pójdzie. Podobny efekt wywiera latarka i wabik dźwiękowy.
  • Dostrzegłszy gracza lub trupa ruszy w pogoń/na poszukiwania i minie nieco czasu, nim się uspokoi. Jeśli w pobliżu jest włącznik alarmu, strażnik najpierw włączy alarm. Jeśli są jacyś jego towarzysze, zaalarmuje ich.
  • Wróg strzelając do gracza będzie się chował za przeszkodami na czas przeładowania broni, ale nie wykona żadnych bardziej zaawansowanych manewrów - dość na niego czekać, aż się sam wychyli.
  • Przeciwnik, który stoi lub siedzi, nie dostrzega śmierci towarzyszy ginących na jego oczach - jeśli tylko gracz nie zrobi przy tym żadnego hałasu, może wystrzelać całe towarzystwo zasiadające przy stoliku i widzące się nawzajem. Atak nożem jednak już jest dostrzegany. Jest to błąd w grze - być może wynikający z jakiegoś zamierzchłego założenia...
  • Przeciwnik obezwładniony paralizatorem lub uderzeniem broni (przy bardzo bliskiej odległości celownik zmienia kształt) nie domyśli się, czemu przysnął, jeśli przed utratą świadomości nie widział gracza. Towarzysze na widok obezwładnionego reagują jak na martwego.