Ruined King - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Ruined King - poradnik do gry

Ruined King - poradnik do gry

LOL Ruined King A League of Legends Story poradnik, solucja to pełny opis przejścia gry oraz porady na start, do rozwoju postaci, walki i eksploracji. Podpowiadamy jak szybko gromadzić XP i złoto, opisujemy wymagania sprzętowe.

Niniejszy poradnik do gry Ruined King: A League of Legends Story jest dużym kompendium wiedzy na temat tej oryginalnej produkcji RPG osadzonej w świecie niezwykle popularnego MOBA League of Legends. Szczegółowe informacje i porady zawarte w naszym poradniku pozwolą Wam poznać wszystkie najważniejsze mechaniki gry, pomogą w poznaniu jej podstaw, a także przyczynią się do lepszego i szybszego rozwoju postaci.

Pierwszy rozdział niniejszego poradnika można potraktować jako swego rodzaju przewodnik po podstawach gry Ruined King: A League of Legends Story. Poza przydatnymi poradami na start, które będą bardzo pomocne dla nowych Graczy, znajdziecie tutaj także informacje na temat innych istotnych kwestii związanych z eksploracją, walką i rozwojem postaci, m.in. system walki, szybkie zdobywanie punktów XP, zdobywanie złota, ulepszanie ekwipunku i umiejętności.

Drugim bardzo rozbudowanym rozdziałem naszego poradnika do gry Ruined King: A League of Legends Story jest FAQ z odpowiedziami na często zadawane pytania.

Nasz poradnik do gry Ruined King: A League of Legends Story zamyka rozdział Aneks, w którym znajdziecie wymagania sprzętowe, a także informacje na temat wersji językowych i dodatków gry Ruined King: A League of Legends Story.

Ruined King: Szybkie porady na start

  1. Punkty doświadczenia: w grze Ruined King: A League of Legends Story punkty XP można zdobywać na różne sposoby, m.in. wykonując główne zadania fabularne, podejmując się zadań pobocznych (do kupienia od różnych NPC), a po zdobyciu 7 poziomu doświadczenia, przyjmując zlecenia z tablic z listami gończymi (Bounty Boards);
  2. Eksploracja: w trakcie zwiedzania map gry Ruined King: A League of Legends Story warto zajrzeć dosłownie wszędzie i korzystać z umiejętności skanowania otoczenia, aby podświetlić wszystkie interaktywne elementy otoczenia. Dzięki temu nie tylko znajdziecie dodatkowe przedmioty fabularne, ale również skrzynie i inne pojemniki z cennym lotem;
  3. Waluty: w grze Ruined King: A League of Legends Story można wyróżnić dwie główne waluty - złoto oraz rzadką walutę Black Marks. Za złoto kupicie zdecydowaną większość przedmiotów jak np. zwykłe elementy wyposażenia, akcesoria, jedzenie i eliksiry. Black Marks wykorzystywane są na czarnym rynku (Black Market), do zakupu rzadkich przedmiotów i tajemniczych skrzyń, a także do zakupu odłamków (Shards);
  4. Rozwój postaci: rozwijając swoje postacie, warto najpierw zastanowić się, którą z dwóch ścieżek chcecie obrać i inwestować punkty w jedno drzewko, zamiast rozdzielać je pomiędzy dwie różne sekcje;
  5. Ulepszanie ekwipunku: do ulepszenia przedmiotów w grze Ruined King: A League of Legends Story, będziecie potrzebować odpowiednich recept i materiałów, które możecie zdobyć np. poprzez eliminowanie przeciwników i otwieranie skrzyń;
  6. Ulepszanie umiejętności: w pierwszej kolejności warto skupić się na umiejętnościach, które wyrządzają obrażenia obszarowe (AoE Damage), co pozwoli Wam na szybsze kończenie pojedynków z większą ilością przeciwników;
  7. Odpoczynek: w trakcie eksploracji natraficie na punkty odpoczynku, w których będziecie mogli zregenerować utracone punkty zdrowia i Manę, zjeść posiłek i wypić eliksir (jeśli posiadacie takie przedmioty w ekwipunku), a także przełączyć się pomiędzy postaciami. Należy jednak mieć na uwadze fakt, że odpoczywając, przywracacie do życia wszystkich pokonanych przeciwników;
  8. Przeciwnicy: zanim przejdziecie do walki, zawsze warto skorzystać z Trybu Inspekcji (Inspect Enemies), aby zyskać dodatkowe informacje na ich temat. Niektórzy wrogowie są podatni na określone ataki, a inni mają dodatkową właściwość, którą można zniwelować poprzez użycie odpowiednich umiejętności;
  9. Drużyna: w grze Ruined King: A League of Legends Story drużyna może składać się z 3 czempionów, dlatego zawsze warto zastanowić się, kogo wybrać na danym etapie rozgrywki. Pamiętajcie, że poza wyrządzaniem obrażeń, bohaterowie mają znacznie więcej do zaoferowania - niektórzy potrafią leczyć, a inni świetnie sprawdzają się w roli tanka;
  10. Walka i aleje: w trakcie walki zwracajcie uwagę na to, co dzieje się na alejach (liniach) - niekiedy w trakcie pojedynku na arenie może pojawić się jakieś zagrożenie środowiskowe (Hazard), które np. może wyrządzać dodatkowe obrażenia lub buff, który zwiększy siłę Waszych bohaterów. Zmieniajcie aleje, aby uniknąć zagrożenia lub zyskać wzmocnienie;
  11. Zdrowie i Mana: punkty zdrowia określają przeżywalność bohaterów i mogą być uzupełnione na kilka sposobów: poprzez skorzystanie z przedmiotu zużywalnego (eliksir) lub odpowiedniej umiejętności, po zdobyciu kolejnego Levelu lub po odpoczynku. Punkty Many zużywają się w trakcie korzystania z umiejętności, a eliksiry uzupełniające jej braki są bardzo drogie, więc warto je oszczędzać.

Więcej porad związanych z grą Ruined King: A League of Legends Story znajdziecie na stronie: Porady na start.

Ruined King: Wymagania sprzętowe PC

  1. System operacyjny: Windows 10 64-bit;
  2. Procesor: Intel Core i5-2300 2.8 GHz / AMD A8-5600K 3.6 GHz;
  3. Karta graficzna: 2 GB GeForce GTX 650 / Radeon HD 7770 lub lepsza;
  4. Pamięć RAM: 8 GB;
  5. Miejsce na dysku: 15 GB HDD.

Więcej informacji m.in. o zalecanych wymaganiach sprzętowych gry Ruined King: A League of Legends Story na PC, znajdziecie na stronie: Wymagania sprzętowe.

Ruined King: FAQ - Mam problem i szukam odpowiedzi

Poradnik w przygotowaniu. Wszystkie istotne tematy FAQ związane z grą Ruined King: A League of Legends Story zostaną niedługo uzupełnione.

Ruined King: Spolszczenie, wersje językowe

W Ruined King: A League of Legends Story można włączyć kwestie mówione i napisy w aż kilkunastu różnych językach, w tym w języku polskim.

Więcej na ten temat wersji językowych gry Ruined King: A League of Legends Story przeczytacie na stronie: Polska wersja językowa.

Informacje o Ruined King - poradnik do gry

Autor : Łukasz Qwert Telesiński

Ostatnia aktualizacja : 15 grudnia 2021