Darkest Dungeon 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Darkest Dungeon 2 - poradnik do gry

Darkest Dungeon 2 - poradnik do gry

Czas Apokalipsy Darkest Dungeon 2 poradnik, solucja to porady do przejścia gry, najlepsze porady na start oraz do bohaterów, walki i ekspedycji. Opisujemy wszystkie lokalizacje, tokeny, ikony a także wymagania sprzętowe; objaśniamy relacje i Stres.

Niniejszy poradnik do Darkest Dungeon 2 ma na celu poprowadzić graczy przez wątek fabularny oraz wyjaśnić mechanizmy rozgrywki. W tym poradniku znajdziecie opisy lokacji oraz mechanizmy eksploracji, które są głównym elementem rozgrywki - w ten sposób rozwijacie postać, zdobywacie bogactwa i zbliżacie się do ostatecznego celu rozgrywki - tytułowego Darkest Dungeon.

Ze względu na napotykanie częstych przeszkód na swej drodze, by się z nimi rozprawić, wykorzystacie nierzadko rozwiązania siłowe - stąd poradnik walki, objaśnienie tokenów i ikon stanowi drugi najważniejszy człon poradnika. Dodatkowo znajdziecie opis dostępnych bohaterów i ich umiejętności, by móc umiejętnie zestawić swoją drużynę i zminimalizować ryzyko śmierci bohaterów. Dowiecie się także jak przeprowadzać ekspedycje oraz zrozumiecie nowy system relacji i Stresu. W dziale FAQ znajdziecie odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące rozgrywki. W poradniku nie zabrakło także informacji na temat polskiej wersji językowej, wymagań sprzętowych oraz opisu sterowania.

Darkest Dungeon 2 od 26.10.2021 jest we Wczesnym dostępie. Oznacza to, że gracze otrzymują dostęp jedynie do 1 z 5 zaplanowanych misji fabularnych. Poradnik przygotowany jest w oparciu o grę ze wczesnym dostępem i będzie na bieżąco aktualizowany.

Darkest Dungeon 2: Szybkie porady na start

  1. Nie ryzykujcie: pierwsze etapy gry warto podjąć bez zbędnego ryzyka, i tak całkowicie go nie unikniecie. Omijajcie Leża i starcia z Kultystami.
  2. Nie zniechęcajcie się: zawsze możecie zacząć od nowa. Każdy będzie musiał zacząć od nowa.
  3. Wiele z postępów przenosi się do kolejnej rozgrywki: odblokowane postaci i umiejętności, a wraz z poziomem Profilu w kolejnej rozgrywce dostępne będą także nowe Nawyki i Bibeloty.
  4. Lepiej zapobiegać niż leczyć: używajcie modyfikatorów w walce, nie tylko czystej siły fizycznej. Lepiej uniemożliwić wrogowi atak niż później się leczyć.
  5. Dbajcie o relacje: poziom kontaktów między członkami drużyny trudno jest odbudować.
  6. Nie pozwólcie, by bohaterów ogarnął Stres: czynnik ten można uznać za równoważny lub ważniejszy niż Życie. Maksymalny poziom Stresu zniszczy relacje z sojusznikami i pozbawi bohatera prawie 90% Życia.
  7. Na bieżąco wykorzystujcie przedmioty: niska pojemność inwentarza uniemożliwia nagromadzanie przedmiotów. Używajcie Bibelotów, pozbywając się starszych i niepotrzebnych, wykorzystujcie przedmioty bitewne w trakcie walk oraz nie oszczędzajcie przedmiotów Gospody, o ile tylko możecie.

Więcej porad znajdziecie na osobnej stronie: Porady na start.

Darkest Dungeon 2: Podstawy

W tej sekcji znajdziecie podstawowe informacje, oraz takie, które mogą się Wam przydać częściej, jak oznaczenia ikon i tokenów. Znajdziecie tu garść porad, informacje o grze oraz kilka wyjaśnień dotyczących praw, którymi rządzi się gra.

  1. DD1 a DD2 - różnice
  2. Ikony, tokeny, skróty - co znaczą?
  3. Profil i Nadzieja
  4. Punkty Mistrzostwa

Darkest Dungeon 2: Drużyna

Na stronach poradnika poświęconych Drużynie znajdziecie informacje o takich elementach jak relacje i związki, jak działa mechanizm Stresu i co powoduje lub czym są Nawyki. Ogółem - informacje o atrybutach członków drużyny, które możecie przeglądnąć na karcie bohatera.

  1. Relacje, Stres
  2. Nawyki
  3. Śmierć

Darkest Dungeon 2: Ekspedycje

Ekspedycje to kolejne podróże w głąb regionów, by walczyć i zbierać nagrody oraz zbliżać się w stronę Góry. Na tych stronach znajdziecie informacje i porady związane z Ekspedycjami z Gospody.

  1. Zagłada
  2. Zdarzenia na mapie - lista

Darkest Dungeon 2: FAQ

W dziale FAQ znajdziecie informacje na częste pytania dotyczące rozgrywki i nie tylko. Znajdziecie tu także krótkie odpowiedzi na pojedyncze zagadnienia, dzięki czemu łatwiej znajdziecie pożądane treści.

  1. Dyliżans - jak prowadzić?
  2. Nowi bohaterowie - jak odblokować?

Darkest Dungeon 2: Wymagania sprzętowe PC

  1. Procesor: Intel Core i5-6700k
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta graficzna: Nvidia GTX 950 / AMD R7 370
  4. Miejsce na dysku: 10 GB HDD
  5. System: Windows 10

Są to rekomendowane przez producenta wymagania sprzętowe. Gra nie jest jednak wymagająca i bez trudu zadziała nawet na starym sprzęcie. Jedyne wymagania twarde, to: obsługa DirectX 10 oraz system Windows 10. Więcej informacji znajdziecie na stronie: Wymagania sprzętowe.

Informacje o Darkest Dungeon 2 - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 26 października 2021