Breathedge - poradnik do gry

Breathedge - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Breathedge: Materiały - lista, jak pozyskiwać? Breathedge poradnik, solucja

W tym rozdziale poradnika do Breathedge dowiesz się, jak zdobywać powszechne materiały do tworzenia przedmiotów ze schematów.

Metal

 - ilustracja #1

Metal jest powszechny, ale i używany w większości schematów. Stworzysz z niego podstawowe narzędzia oraz rafinowany metal. Ten drugi jednak łatwiej znaleźć niż tworzyć, dlatego nie poświęcaj na jego tworzenie zbyt wiele metalu. Kawałki metalu mają kolor pomarańczowo-biały i unoszą się w przestrzeni licznie. Większe kule rozbijesz poręcznym łamaczem.

Guma

 - ilustracja #2

Guma często znajduje się w pojemnikach, ale możesz ją także wyciąć nożycami z płyt, którymi wyłożone są liczne części statku. Z gumy wytworzysz głównie taśmę klejącą.

Plastik

 - ilustracja #3

Plastik znajdujesz w pojemnikach, przy rozbijaniu urządzeń takich jak radio czy głośnik lewitujące w przestrzeni, ale także z wystających fragmentów rur przy oderwanych częściach kadłubów. Plastik nie jest bardzo często używanym składnikiem.

Przewody

 - ilustracja #4

Przewody znajdziesz wystające z części kadłubów. Są pomarańczowe, więc łatwo je dostrzec z daleka. Nie potrzebujesz narzędzi, by je zebrać. Czasem znajdziesz je przy niszczeniu urządzeń elektronicznych.

Tkanina

 - ilustracja #5

Tkaninę zdobędziesz na wiele sposobów: często w przestrzeni znajdziesz wiele poduszek, oparć fotelów lub innych materiałowych obiektów, które od razu zbierzesz do ekwipunku jako jeden typ produktu.

 - ilustracja #6

Pozyskasz tkaninę także z użyciem nożyczek na materiałach przyczepionych do ścian w kapsułach.

Żarówki

 - ilustracja #7

Jak łatwo się domyślić, żarówki znajdziesz w lampach. Nie są często używane, jednak też niełatwo je znaleźć na początku. Skieruj się po wyjściu z bazy prosto w dół, w stronę różowego światła - tam znajdziesz żarówkę. Później znajdywać będziesz je także w pojemnikach. Rzadko używane.

Aluminium

 - ilustracja #8

Aluminium pozyskasz z asteroid używając wiertarki. Szukaj srebrnych bloków we wnękach. W jednym złożu znajdziesz 5 sztuk aluminium. Przydatne podczas modyfikowania skafandra.

Alkalia

 - ilustracja #9

Alkalia to jeden z elementów baterii. Znajdziesz je również na asteroidach, lecz do ich pozyskania nie potrzebujesz wiertarki, a łapacza. Jeśli posiadasz zapas baterii, nie będziesz potrzebował wiele alkaliów.

Szkło

 - ilustracja #10

Szkło jest początkowo rzadkim materiałem, ale i rzadko używanym. W początkowej fazie gry by je pozyskać, udaj się w stronę punktu ewakuacji ze swojej kapsuły. W połowie drogi w zimnym obszarze znajdziesz rozbite kapsuły ratunkowe - tu szkła jest wiele. Unosi się w przestrzeni, a do jego zebrania potrzebujesz łapacza.

Farba ołowiowa

 - ilustracja #11

Aby pozyskać farbę - potrzebną do wytworzenia skafandrów - musisz udać się poniżej bazy, w stronę pomarańczowego światła.

 - ilustracja #12

Tam znajdziesz przemytnika (1) - zabierz jego oko i zabierz je do sejfu (2) nieopodal. Tam znajdziesz schemat na farbę ołowiową.

 - ilustracja #13

Do wytworzenia farby ołowiowej potrzebujesz: farbę i ołów. Oba składniki znajdziesz podążając za pomarańczowym światłem do największego rozbitego fragmentu statku w 1 sektorze.

 - ilustracja #14

Wewnątrz znajdziesz farbę i ołów licznie unoszące się w przestrzeni. Zabierz tyle, ile potrzebujesz., ewentualnie wróć po więcej.

Tytan

 - ilustracja #15

Tytan znajdziesz dopiero w drugim rozdziale fabularnym. Występuje podobnie jak metal w postaci kuli i mniejszych odłamków dookoła, unoszących się w przestrzeni kosmicznej.

Elektronika

 - ilustracja #16

Elektronikę pozyskasz z części statków z użyciem wiertarki. Zobaczysz je z daleka, gdyż często znajdują się na zewnętrznych częściach kadłubów. Dostępne dopiero od rozdziału 2.

Żywica

 - ilustracja #17

Żywica dostępna jest dopiero od 2 rozdziału. Znajdziesz ją w zniszczonych pojemnikach z czerwoną substancją. Do jej pozyskania wymagany jest łapacz. Przydatna do tworzenia paliwa, które użyjesz do zatankowania pojazdów.