Breathedge: Ustawienia graficzne
Aktualizacja:
Spis treści
W tym rozdziale znajdziecie informacje na temat ustawień graficznych dostępnych w grze Breathedge.

Breathedge nie posiada złożonego systemu ustawień graficznych:
- Monitor: jeśli posiadacie więcej niż jeden monitor, użyjcie tej opcji, by ustalić na którym uruchamiać ma się gra.
- Rozdzielczość: ustawcie natywną dla waszego monitora
- Tryb ekranu: największą wydajnośc będziesz mieć przy Pełnym ekranie; domyślną jednak często jest Bez granic (Borderless).
- V-Sync: warto użyć, by zlimitować ilość klatek do częstotliwości monitora. Zapobiega tearingowi, nie wpływa negatywnie na działanie gry.
- Jakość tekstur: wpływa jedynie na obciążenie pamięci karty graficznej. Dopóki nie zostanie przekroczona, możecie podnosić parametr.
- Antyaliasing: wygładza ostre krawędzie, szczególnie widoczne w oddali. Poważnie wpływa na obciążenie karty graficznej i nieco mniej procesora.
- Jakość cieni: jeśli macie problemy z płynnym działaniem, cienie to pierwsza wartość, która powinna zostać obniżona.
- Jakość przetwarzania końcowego: wpływa na jakość efektów poświaty, może wpływać na wydajnosć przy wysokich ustawieniach, mniej zauważalne obciążenie dla opcji niskie/średnie.
- Jakość efektów: ogień, eksplozje, wyładowania elektryczne - dopóki nie ma ich na ekranie, niezależnie od ustawień, gra będzie stabilna. Jeśli tylko w takich momentach posiadacie problemy, już wiecie który parametr zmienić.
- Zobacz odległość: odległośc rysowania obiektów. Parametr, który mocno wpływa na doznania wizualne, ale i obciążenie grafiki.
- Efekt rozmycia ruchu: nie wpływa na wydajność, może być jednak drażniący (rozmycie podczas poruszania kamerą).
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
