Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spider-Man Miles Morales - poradnik, solucja

Spider-Man Miles Morales - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Spider-Man Miles Morales: Złodzieje! - solucja, opis przejścia Spider-Man Miles Morales poradnik, solucja

Poniższa strona zwiera opis przejścia misji pobocznej Złodzieje! (Looters) w grze Spider-Man Miles Morales. Dowiesz się jak włączyć zasilanie w elektrowni w Harlem oraz jak znaleźć kota Teo.

Lokacja: Harlem

Nagrody: 1500 PD, 10 żetonów

Misja zostanie odblokowana po otrzymaniu aplikacji MSMZS - Spider-Man Miles Morales: Złodzieje! - solucja, opis przejścia - Spider-Man Miles Morales - poradnik, solucja

Misja zostanie odblokowana po otrzymaniu aplikacji MSMZS. Przesuń placem po touchpadzie w lewo i wybierz to zadanie aby rozpocząć wątek. Udaj się do Teo w dzielnicy Harlem. Poinformuje cię o kradzieży w sklepie i poprosi o znalezienie jego kota. Udaj się za wyznacznikiem do pobliskiej elektrowni i wejdź przez okno na dachu do budynku. Po wejściu do środka skocz na ścianę naprzeciwko i podążaj za znacznikiem na ekranie. W następnym pomieszczeniu wyeliminuj wszystkich wrogów. Włącz zasilanie awaryjne jadowitym atakiem.

Pojawi się kot Teo i ucieknie przez szyb windy - Spider-Man Miles Morales: Złodzieje! - solucja, opis przejścia - Spider-Man Miles Morales - poradnik, solucja

Pojawi się kot Teo i ucieknie przez szyb windy. Przytrzymaj L1+R1 aby przekręcić mechanizm i szybko wyceluj (L2) i wystrzel kilkukrotnie w jego kierunku (R1) wyrzutnią sieci. Następnie wejdź do szybu. Będąc w środku opuść się na pajęczynie i wskocz do szybu wentylacyjnego. W kolejnym pomieszczeniu zlikwiduj wszystkich wrogów i udaj się dalej kierując się znacznikiem na ekranie.

Dotrzesz do kolejnego pomieszczenia z grupką bandytów - Spider-Man Miles Morales: Złodzieje! - solucja, opis przejścia - Spider-Man Miles Morales - poradnik, solucja

Dotrzesz do kolejnego pomieszczenia z grupką bandytów. Po ich zabiciu ponownie użyj jadowitego ciosu na skrzynce aby przywrócić prąd. Idź za wyznacznikiem do następnego pomieszczenia i pozbądź się przeciwników. Poszukaj głównego generatora (R3), podejdź do włącznika prądu (1), nie będzie on działał. Połącz pajęczą siecią dwa przekaźniki (2 i 3) a następnie włącz generator (4). Gdy podejdziesz ponownie do włącznika pojawią się nowi przeciwnicy. Po wygranej walce weź plecak z kotem i włącz bezpiecznik. Podążaj za znacznikiem aby wyjść z budynku i wróć do Teo.