Gears Tactics - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Gears Tactics - poradnik do gry

Gears Tactics - poradnik do gry

Czas Szarańczy Gears Tactics poradnik i solucja to opis przejścia gry, skutecznych metod walki oraz przeciwników i bossów. To również porady i wskazówki do rozgrywki i pojedynków, zarządzania drużyną oraz systemu punktów akcji.

Poradnik do gry Gears Tactics to zbiór kompletnych porad oraz wskazówek na temat mechaniki gry oraz rozgrywki. Porady dla początkujących graczy ułatwią rozpoczęcie gry oraz zrozumienie zasad panujących w rozgrywce. Dowiesz się czego unikać i jakich błędów nie popełniać oraz co robić, aby ułatwić sobie życie podczas wymagającej rozgrywki.

W poradniku znajdziesz wskazówki na temat bohaterów, rekrutów oraz ekwipunku i sposobów walki. Sama gra posiada nietypowy system punktów akcji, który wyróżnia ten tytuł na tle pozostałych gier z tego gatunku. Gears Tactics garściami czerpie z klasyków takich jak X-Com, Silent Storm lub Jagged Aliance. Rozgrywka nie jest łatwa i wymusza logiczne myślenie oraz przewidywanie ruchów wroga. Każdy błąd może doprowadzić do zakończenia rozgrywki.

Gears Tactics to taktyczna gra strategiczna, w której liczy się odpowiednie planowanie i umiejętności zarządzania małą drużyną. Gra podzielona jest na tury, gdzie każda strona wykonuje ruch i atak w swojej kolejce. Wróg zawsze będzie miał przewagę liczebną. Dlatego w poradniku znajdziesz informacje na temat typów przeciwników oraz skutecznych metod walki. W kolejnych rozdziałach dowiesz się więcej na temat klas żołnierzy, ich drzewka umiejętności oraz porad na temat rozwoju danej klasy. W ten sposób będziesz lepiej dowodzić swoim oddziałem.

Poradnik zawiera kompletną solucję do wszystkich rozdziałów rozgrywki fabularnej, jak również opis i porady walki z bossami, z którymi będziesz się mierzyć na koniec każdego etapu kampanii. Oprócz ego znajdziesz wskazówki walki z szeregowymi przeciwnikami i przykładowe kombinacje składu twojej drużyny.

Informacje o Gears Tactics - poradnik do gry

Autor : Mateusz mkozik Kozik

Ostatnia aktualizacja : 27 kwietnia 2020

Gears Tactics - screen - 2020-04-04 - 414003Gears Tactics - screen - 2020-04-04 - 414002Gears Tactics - screen - 2020-04-04 - 414001Gears Tactics - screen - 2020-04-04 - 414000Gears Tactics - screen - 2020-04-04 - 413999Gears Tactics - screen - 2020-04-04 - 413998Gears Tactics - screen - 2020-04-04 - 413997Gears Tactics - screen - 2020-04-04 - 413996Gears Tactics - screen - 2020-04-04 - 413995