Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 5 | Kampania niemiecka | Sudden Strike 2 poradnik Sudden Strike 2

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Misja 5: W stronę Charkowa (On to Kharkiv).

Pierwsze wojska nadjeżdżają z północnego-zachodu do punktu A - Misja 5 | Kampania niemiecka | Sudden Strike 2 - Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Pierwsze wojska nadjeżdżają z północnego-zachodu do punktu A . Jak tylko napotkany na początku oddział wrogiej piechoty zostanie wybity, czołgi należy ustawić w dwuszereg w poprzek drogi. Z wozów opancerzonych wyładować jednego oficera, zakazać mu strzelać i ustawić go z boku linii czołgów z lornetką wycelowaną w dalszą część drogi. Oba wozy opancerzone oraz ciężarówkę należy wycofać na brzeg mapy. Za chwilę rozpocznie się natarcie Rosjan, lecz tak rozstawione własne siły dadzą im radę bez zająknięcia.

Gdy się zrobi spokojnie, należy rozpocząć zwycięski pochód wiodący do skrzyżowania B . Cały czas należy przemieszczać czołgi w zwartej formacji o trzy-cztery pola naprzód, a jeśli nikt ich nie zaatakuje, wówczas można podprowadzić równo z nimi oficera i nakazać mu obejrzenie terenu lornetką. Zaglądać należy również pomiędzy drzewa oraz budynki, gdyż w rejonie skrzyżowania ustawionych jest kilka dział przeciwpancernych. Jeżeli się zdarzy, że czołgi zostaną zaatakowane zanim oficer zdoła je wesprzeć, trzeba je bezzwłocznie wycofać na poprzednią pozycję i spowolnić jazdę. Szczególnie uważać trzeba przy wjeździe w rejon skrzyżowania dróg, gdyż na drodze od południa wróg kryje się z niewidocznym zza drzew działem.

Po zabezpieczeniu terenu B , pojawią się posiłki w punkcie C - Misja 5 | Kampania niemiecka | Sudden Strike 2 - Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Po zabezpieczeniu terenu B , pojawią się posiłki w punkcie C . Ich zadanie ograniczać się będzie do pokonania zgrupowania nieprzyjaciela w punkcie D . Jest tam trochę radzieckiej piechoty pod wodzą oficera oraz dwa lekkie czołgi. Gracz jednak ma do dyspozycji generała, który dysponuje fantastycznymi umiejętnościami korzystania z lornetki. Z własnej piechoty należy zmontować niewielki oddział strzelców i podprowadzić ich w stronę polany D razem z generałem. Z pomocą jego lornetki łatwo dadzą sobie radę z wrogimi żołnierzami. Gdy w generalskiej lornetce pojawią się czołgi, wówczas należy przyprowadzić jednego-dwóch żołnierzy z pancerfaustem i zrobić porządek. Po zabezpieczeniu terenu D można się już tą stroną rzeki nie przejmować.

Główną grupę czołgów z oficerem należy przesuwać cały czas drogą na południowy-wschód. Gdy będą oni opuszczać skrzyżowanie B , w punkcie E pojawią się kolejne posiłki - cztery czołgi. Można jednak sobie je darować, gdyż nie będą szczególnie potrzebne, a trzeba je będzie przeprowadzić przez umocnienia w rejonie F .

Kolejnym wyzwaniem dla głównej grupy czołgów będą umocnienia znajdujące się w punkcie G . Szczególnie niebezpieczne okażą się działa skryte za workami z piaskiem, gdyż ich oficer może nie dostrzec - worki z piaskiem można jednak dać za cel ataku czołgom i od razu oficer zyska na widoczności. Po pokonaniu nieprzyjaciół da o sobie znać radziecka haubica ustawiona w punkcie H . Należy zatem szybko posadzić oficera na najbliższy czołg i całą grupę ewakuować w pobliże skrzyżowania B .

Haubica stanowić będzie doskonały cel ataku dla spadochroniarzy - Misja 5 | Kampania niemiecka | Sudden Strike 2 - Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Haubica stanowić będzie doskonały cel ataku dla spadochroniarzy. Desant należy przeprowadzić na wzgórze w rejonie I . Gdy tylko zostaną zrzuceni, trzeba ich podprowadzić wzgórzem w stronę haubicy H - z góry z łatwością dadzą radę wrogowi pozostając dla niego nieosiągalni.

Zabicie artylerzystów stanowić będzie znak dla Rosjan do rozpoczęcia ofensywy z punktu G . Jednocześnie z punktu A ruszy duża ilość własnych czołgów, nad którymi gracz nie będzie mieć kontroli. Swoje czołgi wraz z oficerem należy wycofać poza linię frontu, która utworzy się w rejonie skrzyżowania. Trzeba będzie aktywnie brać udział w walce, wybierając kolejne cele do ataku dla sterowanych przez gracza czołgów, gdyż inaczej tę bitwę można przegrać. Tym razem oficer niech sobie zostaje na czołgu - w okolicy będzie się roić od własnych jednostek, które pokryją wzrokiem znaczny teren. Wygranie tej bitwy kończy misję.