Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 | Kampania radziecka | Sudden Strike 2 poradnik Sudden Strike 2

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Misja 4: Prawy brzeg, lewy brzeg (Right Bank, Left Bank).

Gracz dostaje w tej misji takie zatrzęsienie sił pancernych, że jest okazja się wyżyć za wszystkie czasy - Misja 4 | Kampania radziecka | Sudden Strike 2 - Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Gracz dostaje w tej misji takie zatrzęsienie sił pancernych, że jest okazja się wyżyć za wszystkie czasy. Nawet jest konieczność, gdyż na wyspie J stacjonuje potężna artyleria, która sięga aż po północno-wschodnie tereny miasta D - należy więc wyburzać absolutnie wszystko, w czym mógłby znajdować się żołnierz podający cele działom. Okazyjnie odbywają się bombardowania, z którymi można dać sobie rade wysyłając bombowcom na spotkanie dużą grupę myśliwców.

Na początku jednak należy się rozejrzeć po okolicy A i przejąć wrogie działa nie niszcząc ich. Przy barakach B kręci się Tygrys i warto się go pozbyć, zanim przyjadą posiłki. Gdy gracz osiągnie okolice punktu B , wówczas w punktach C i A pojawią się wspomniane posiłki. Należy zebrać dużą grupę czołgów i z ich pomocą wyburzyć miasto D razem z ukrytymi w nim działami i czołgami. Najsilniejsze czołgi kryją się w rejonie E - dwa Królewskie Tygrysy - aby zwiększyć szansę radzieckich jednostek, można zwiększyć ich pole widzenia z pomocą oficerów.

Atak na doki G można wyprowadzić bezpiecznie ze wzgórza F . Na to wzgórze również należy przyprowadzić wyrzutnię rakiet oraz wszystkie samochody amunicyjne, jakie gracz ma w posiadaniu. Dla bezpieczeństwa warto za pomocą wyrzutni wyburzyć przy nabrzeżu wszystkie co wyższe budynki, nie zapominając o żurawiach portowych. To po to, by nie paść ofiarą wspomnianych na początku dział. Podobnie z wyrzutni można ostrzelać bunkry na wzgórzu H (oraz dwa znajdujące się tam działa) i stamtąd pojechać czołgami w stronę lotniska I .

Po przejęciu lotniska (kilka dział, odrobina piechoty) zesłany zostanie desant, który wystarczy do zdobycia wysepki J . Samolot transportowy nie wystartuje jednak, jeśli pas startowy został uszkodzony podczas zdobywania lotniska - samochody naprawcze są pod ręką w razie potrzeby. Pokonanie obsługi dział na wysepce J kończy misję.