Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 | Kampania japońska | Sudden Strike 2 poradnik Sudden Strike 2

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Misja 2: Japonia 1 (Japanese 1).

Większość amerykańskich ataków z lądu będzie iść na obóz A - Misja 2 | Kampania japońska | Sudden Strike 2 - Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Większość amerykańskich ataków z lądu będzie iść na obóz A . Naloty bombowe będą się odbywać na oba obozy i można ponieść przez nie spore straty, jednak nie ma na to rady. Przede wszystkim na początku misji należy wprowadzić żołnierzy do budynków na skraju obozów - ze szczególnym uwzględnieniem wież strażniczych - i nakazać im wstrzymać ogień. Resztę jednostek trzeba wycofać na ostatnią linię, gdzie będą czekać na swój czas oraz razić wroga dostrzeżonego przez wartowników. Do pomocy gracz dysponuje dwoma haubicami dalekiego zasięgu, które nie są w stanie strzelać na niewielkie odległości. Dlatego haubica z obozu B może pomagać odpierać ataki na obóz A i odwrotnie. Jeśli w polu widzenia wartowników pojawi się czołg, wówczas od razu należy na niego rzucić do ataku swoje czołgi oraz piechotę przeciwpancerną, tudzież ostrzelać go z haubicy. To ostatnie trzeba robić, gdy jest jeszcze daleko od własnych jednostek, gdyż haubice do najcelniejszych broni nie należą.

Gdy ustaną ataki na obóz A - Misja 2 | Kampania japońska | Sudden Strike 2 - Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Gdy ustaną ataki na obóz A . Powinien nadejść jeszcze jeden atak ze wsparciem dwóch czołgów na obóz B . Po jego odparciu, można ruszyć naprzód. Ponieważ wróg może jeszcze sporadycznie wytracać siły pod obozem A , nie należy mu tego uniemożliwiać i zabrać wojska z obozu B . Oficer, duża grupa piechoty oraz wszystkie dostępne czołgi. Grupa czołgów powinna stale liczyć pięć-sześć jednostek, gdyż tylko w takiej liczbie mają szansę w starciu z czołgami amerykanów. Jeśli ich ilość zmaleje w walce, wówczas należy uzupełnić grupę z drugiego obozu, gdyż nie ma sensu rzucać do ataku ledwie paru jednostek.

Drogę na plażę należy obrać z pominięciem lasów, najlepiej okolicami jeziorka C . Oficer powinien poruszać się pomiędzy piechotą, lecz w pierwszej linii i stale obserwować teren przez lornetkę. Czołgi niech jadą z tyłu. Trzeba się liczyć z atakiem czołgów od wschodu, gdy jednostki osiągną jeziorko, więc dobrze wówczas, jeśli piechota będzie nad wodą, a jedynie własne czołgi zajmą się pokonaniem przeciwnika.

Z wyjściem na plażę nie należy się spieszyć - Misja 2 | Kampania japońska | Sudden Strike 2 - Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Z wyjściem na plażę nie należy się spieszyć. Piechota z oficerem niech się schowa w lesie i powolutku posuwa naprzód (lornetka). Czołgi powinny stać z tyłu, lecz tak, by część plaży znajdowała się w zasięgu ich rażenia. Gdy tylko oficer dostrzeże wrogi czołg, należy nakazać piechocie wstrzymanie ognia i zlecić jednostkę do ataku dla czołgów oraz haubic. Gdy uda się już oczyścić plażę w rejonie D (dwa-trzy czołgi, trzy działa, trochę piechoty), można ruszyć dalej, najpierw na zachód, potem na wschód. Po plaży należy się poruszać kolumną czołgów, oficer niech idzie na linii drzew, a samymi lasami piechota. Po oczyszczeniu plaży trzeba jeszcze przejechać się po lasach i dobić szwendającą się po nich piechotę amerykańską, ewentualnie ze dwa zawieruszone działa. Na koniec należy rzucić na plażę trochę jednostek, na znak, że linia frontu została przesunięta. To kończy misję.