Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

... oraz garść luźnych porad | Podstawy Sudden Strike 2 poradnik Sudden Strike 2

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

  • Czołgi a przede wszystkim Tygrysy atakować możliwie od tyłu.
  • Żeby ocalić delikatny sprzęt, który może paść ofiara ataku, należy z niego wysiąść i uciec, a wrócić dopiero po pokonaniu wroga.
  • W budynkach ranni nie umierają tak jak w polu. Trzeba ich tam zostawiać i posłać na pomoc lekarza, który ich szybciutko wyleczy.
  • Budynki należy zajmować tylko wówczas, gdy się ma całkowitą pewność, iż przeciwnik tego nie widzi. Ukrytych w nich żołnierzy nie widać, jeśli nie strzelają, lecz widać ich z daleka, gdy wchodzą.
  • Aby wystrzelać wroga ukrytego w budynku, najlepiej rozstawić snajperów tak, by mieli go w zasięgu strzału i posłać mniej cennego żołnierza na śmierć. Gdy zostanie zabity, snajperzy zobaczą nieprzyjaciela i będą strzelać, aż budynek będzie czysty. Zamiast żołnierza można posłać czołg z dowódcą wyglądającym przez właz - do zamkniętego czołgu, żaden strzelec z karabinu strzelać nie będzie, a dowódca i tak się zdąży schować, przeważnie.
  • W miarę możliwości nie chodzić brzegiem mapy, a zwłaszcza wylotami dróg - nieprzyjaciel czasem dostaje nadjeżdżające posiłki, które się pojawiają ni stąd ni zowąd.
  • Ciężarówki i inne auta mogą prowadzić jedynie kierowcy i oficerowie, czołgi tylko kierowcy, samoloty tylko piloci. Działa obsługiwać mogą wszyscy żołnierze.
  • Jednostki, które w danej sytuacji są zbyt wrażliwe na atak powinny mieć na stałe wydany rozkaz wstrzymania ognia, dzięki czemu nie zdradzą się niepotrzebnie. Szczególnie oficerowie nie powinni do nikogo strzelać. Również jednostki dysponujące dużą siłą ognia a małą ilością amunicji nie powinny strzelać do niczego z własnego widzimisię.
  • Atakować zawsze z góry (lub po prostej). Gdy się nie da, to znaleźć jakieś obejście bokiem. Gdy się nie da, to ostrzelać wzgórze haubicami w ciemno. Gdy się nie da, to zesłać desant. Gdy się nie da, to coś jest nie tak, gdyż atak z dołu nie ma najmniejszych szans powodzenia.