Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Call of Duty Warzone - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Warzone: Najlepsze bronie CoD Warzone poradnik, porady

W grze Call of Duty Warzone Gracze mogą korzystać z wielu rodzajów broni, aby wywalczyć sobie drogę do ścisłej czołówki, a nawet do zwycięstwa. W trakcie rozgrywki możesz używać wielu rodzajów pistoletów, lekkich karabinów maszynowych, SMG, karabinów szturmowych, karabinów snajperskich oraz strzelb. W niniejszym rozdziale Gracz znajdzie informacje na temat wszystkich dostępnych broni w grze Call of Duty Warzone oraz garść porad związanych z ich obsługą. Odpowiemy także na fundamentalne pytanie - jakie są najlepsze bronie w Call of Duty Warzone? Każdy rodzaj broni ma wyszczególniony model, który jest najlepszy w swojej klasie. Do każdej najlepszej broni w swojej klasie przedstawiamy najlepsze modyfikacje.

Pistolety

W grze Call of Duty Warzone pistolety należą do grupy broni podstawowych, ponieważ zaczynasz rozgrywkę właśnie z pistoletem w ręku. Pistolety spisują się najlepiej na krótkim i średnim dystansie. Ze względu na niskie obrażenia i słabą penetrację pancerza, w trakcie strzelania zawsze staraj się celować w głowę, aby wyrządzić możliwie jak największe szkody. Pamiętaj, że na początku rozgrywki każdy Gracz dysponuje dodatkowymi 100 punktami pancerza, więc przy pomocy pistoletu ciężko będzie się przez to przebić. Pistolety charakteryzują się całkiem niezłą celnością w trakcie ruchu, jeśli będziesz strzelać pojedynczymi strzałami.

  1. Strzelaj pojedynczymi nabojami
  2. Staraj się oszczędzać amunicję, a nie strzelać na ślepo
  3. Bierz poprawkę na poruszający się cel - celuj nieco przed niego
  4. W walce na daleki dystans zmień broń na karabin maszynowy lub broń snajperską

.357 to najlepszy pistolet w Call of Duty Warzone

357 to rewolwer o ogromnej sile rażenia, który wykorzystuje ciężką amunicję - Warzone: Najlepsze bronie - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

.357 to rewolwer o ogromnej sile rażenia, który wykorzystuje ciężką amunicję. Dzięki dużej możliwości penetracji pancerza, .357 wyrządza największe obrażenia ze wszystkich pistoletów dostępnych w grze Call of Duty Warzone. Co więcej, broń ta jest niezwykle celna. Niestety, .357 charakteryzuje się niską szybkostrzelnością, przez co każdy strzał musi zostać precyzyjnie wykonany. W przypadku .357 nie zachwyca również pojemność magazynka, przez co dysponujesz zaledwie 6 nabojami w komorze.

Zalecane modyfikacje broni .357

Broń .357 zalecamy następujące modyfikacje:

  1. .357 Long (Barrel) - zwiększy zasięg broni.
  2. Compensator - ułatwia korzystanie z broni.
  3. Stippled Grip Tape - stracisz nieco na stabilności broni, ale zyskasz na prędkości ADS.
  4. Sleight of Hands - zwiększy szybkość przeładowania broni.

Lekkie karabiny maszynowe

W grze Call of Duty Warzone znajdziesz wiele karabinów maszynowych, które dobrze spisują się w walce na krótkim i średnim dystansie. Lekkie karabiny maszynowe są zdolne do szybkiego opróżniania magazynka, jednak musisz wtedy korygować ustawienie celownika, aby zniwelować rozrzut pocisków. Co więcej, lekkie karabiny maszynowe mogą być skuteczne w walce na daleki dystans jednak wyłącznie wtedy, gdy strzelasz pojedynczymi pociskami lub maksymalnie po kilka pocisków na raz.

  1. W bliskim kontakcie strzelaj nieprzerwaną serią w górną część ciała.
  2. W walce na średnim dystansie strzelaj korzystając z techniki pestkowania lub krótkimi seriami, celując w głowę.
  3. Nie przeładowuj broni po oddaniu zaledwie kilku strzałów jeśli w pobliżu znajdują się kolejne cele do eliminacji. Przeładowanie lekkiego karabinu maszynowego trwa całą wieczność.
  4. Jeżeli posiadana przez Ciebie broń charakteryzuje się długim czasem przeładowania, a musisz dokończyć eliminację celu, skorzystaj z broni pomocniczej, a maszynową przeładuj chwilę później w bezpiecznym miejscu.

PKM to najlepszy lekki karabin maszynowy w Call of Duty Warzone

MPK to zdecydowanie najlepszy lekki karabin maszynowy w grze Call of Duty Warzone - Warzone: Najlepsze bronie - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

MPK to zdecydowanie najlepszy lekki karabin maszynowy w grze Call of Duty Warzone. Co najważniejsze, MPK jest dostępny dla każdego, ponieważ szybko można go odblokować, posiada bardzo dużą pojemność magazynka, dobrą szybkostrzelność oraz celność. Na minus można zaliczyć długi czas przeładowania.

Zalecane modyfikacje do broni PKM

Do PKM zalecamy następujące modyfikacje:

  1. Snatch Grip - stracisz nieco mobilności, ale za to zyskasz na szybkości celowania i lepszej kontroli odrzutu broni.
  2. Stippled Grip Tape - zyskasz na mobilności kosztem gorszej stabilności broni.
  3. 25.9 Heavy Barrel - zwiększa zasięg broni i prędkość pocisku kosztem prędkości ADS.
  4. Monolithic Suppressor - zwiększa zasięg broni i sprawia, że Gracz nie jest widoczny na mini mapie podczas strzelania.

Karabiny szturmowe

Karabiny szturmowe są najpopularniejszym rodzajem broni w grze Call of Duty Warzone. Karabiny szturmowe spisują się doskonale na każdym dystansie, jednak przy strzelaniu dłuższymi seriami trzeba pamiętać o korygowaniu ustawienia celownika, aby zniwelować odrzut broni. Aby maksymalnie wykorzystać potencjał tej broni, zawsze staraj się celować w głowę, ponieważ pierwszy strzał leci zazwyczaj dokładnie w punkt.

  1. W bliskim kontakcie możesz strzelać długimi seriami celując w korpus i delikatnie korygując ustawienie celownika.
  2. Na średnim dystansie najlepiej jest korzystać z techniki pestkowania lub strzelać krótkimi seriami celując w głowę.
  3. Jeżeli strzelasz z dużej odległości najlepiej jest wykorzystywać technikę pestkowania celując w głowę przeciwnika.
  4. Na dalekim i średnim dystansie korzystaj z przybliżenia i bierz poprawkę na poruszający się cel - musisz celować nieco przed niego.

M4A1 to najlepszy karabin szturmowy w Call of Duty Warzone

M4A1 to chyba jeden z najpopularniejszych karabinów szturmowych dostępnych w wielu grach FPS - Warzone: Najlepsze bronie - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

M4A1 to chyba jeden z najpopularniejszych karabinów szturmowych dostępnych w wielu grach FPS. W Call of Duty Warzone jest zdecydowanym numerem 1! M4A1 można szybko odblokować, więc ten świetny karabin szturmowy jest dostępny dla każdego. M4A1 to niezwykle dobrze wyważona broń, która wyrządza bardzo duże obrażenia i łatwo nad nią zapanować. Z karabinu szturmowego M4A1 możesz korzystać w każdej sytuacji - w trakcie szturmu na pozycję wroga, w walce w ciasnym pomieszczeniu, a także na dalsze dystanse.

Zalecane modyfikacje do broni M4A1

Do M4A1 zalecamy następujące modyfikacje:

  1. Commando Foregrip - tracisz nieco mobilności, ale w dość znacznym stopniu niwelujesz rozrzut broni.
  2. FFS 12.4 - zwiększa celność i tłumi dźwięk wystrzału na rzecz zmniejszenia prędkości lotu pocisku.
  3. Sleight of Hands - zwiększa szybkość przeładowania broni.
  4. No Stock - zwiększa celność i szybkość ruchu, ale zwiększa nieco odrzutu broni.

SMG

SMG należą do grupy lekkiego uzbrojenia, które dobrze spisuje się w walce na krótkim i średnim dystansie. W grze Call of Duty Warzone SMG nie wyrządzają tak dużych obrażeń, jak karabiny szturmowe, ale można wykorzystywać je w walce na bliskim dystansie oraz w ciasnych pomieszczeniach. SMG cechuje także bardzo duża szybkostrzelność i dobra celność.

  1. W bliskim kontakcie strzelaj serią pocisków w górną część ciała.
  2. W walce na średnim dystansie strzelaj korzystając z techniki pestkowania lub krótkimi seriami, celując w głowę.
  3. Nie przeładowuj broni po oddaniu zaledwie kilku strzałów jeśli w pobliżu znajdują się kolejne cele do eliminacji.

MP5 to najlepszy SMG w Call of Duty Warzone

MP5 to najprawdopodobniej najlepsza broń typu SMG w grze Call of Duty Warzone - Warzone: Najlepsze bronie - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

MP5 to najprawdopodobniej najlepsza broń typu SMG w grze Call of Duty Warzone. MP5 to także jedna z najlepszych broni dla początkujących Graczy ponieważ łączy w sobie bardzo dużą szybkostrzelność, solidne obrażenia i łatwość w kontrolowaniu odrzutu. Za pomocą odpowiednich modyfikacji, możesz zwiększyć obrażenia i zasięg MP5, aby móc walczyć na nieco większym dystansie.

Zalecane modyfikacje broni MP5

Do MP5 zalecamy następujące modyfikacje:

  1. 10mm Auto 30-Round Mags - zmniejszy nieco szybkostrzelność broni, ale za to zwiększy jej obrażenia i zasięg.
  2. Subsonic Integral Suppressor - dzięki temu dodatkowi będziesz w stanie ukryć ikony czaszek wyeliminowanych przeciwników - masz mniejszą szansę na wykrycie.
  3. Ranger Foregrip - w znacznym stopniu zwiększa kontrolę nad bronią.

Broń snajperska

W Call of Duty Warzone znajdziesz także wysokiej klasy broni snajperską - ciężką i lekką. Karabiny snajperskie wyposażone w dodatkową lunetę (nawet z optyką termiczną) wykorzystywane są w walce na średni i daleki dystans. Przy namierzaniu celu najlepiej jest celować w głowę, ale strzały w klatkę piersiową mogą być równie skuteczne. Walcząc na średni lub daleki dystans możesz zająć dogodną pozycję snajperską (np. na dachu budynku) i czekać, aż cel pojawi się w zasięgu wzroku. Kiedy znajdziesz się w sytuacji, gdzie przeciwnik będzie blisko Twojej postaci najlepiej jest skorzystać z broni pomocniczej.

  1. Do korzystania z broni snajperskiej wymagana jest cierpliwość i opanowanie. Pamiętaj, że gdy cel pozostaje w ruchu musisz wycelować nieco przed niego, aby pocisk trafił w cel.
  2. Na średnim i dalekim dystansie korzystaj z przybliżenia.
  3. Zoom w broni snajperskiej świetnie spisuje się do przeczesywania terenu w celu odnalezienia potencjalnego celu - szczególnie jeśli korzystasz z optyki termicznej.
  4. W bliskim kontakcie możesz starać się celować "na ślepo" lub zmienić broń na pomocniczą.

HDR to najlepszy karabin snajperski w grze Call of Duty Warzone

HDR to bez wątpienia najlepsza broń snajperska w grze Call of Duty Warzone - Warzone: Najlepsze bronie - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

HDR to bez wątpienia najlepsza broń snajperska w grze Call of Duty Warzone. Za pomocą tej broni możesz jednym celnym strzałem w głowę zlikwidować cel znajdujący się nawet w znacznej odległości. Co więcej, HDR cechuje się dobrą celnością. Pamiętaj, że decydując się na korzystanie z broni snajperskiej, musisz obrać odpowiednią pozycję - najlepiej na dachu budynku lub wzniesieniu.

Zalecane modyfikacje do broni HDR

Do HDR zalecamy następujące modyfikacje:

  1. Scout Combat Optic - przybliżenie 3.25x, które nie powoduje blasku przez co trudniej będzie Cię dostrzec.
  2. Merc Thermal Optic - dzięki optyce termicznej będziesz mógł dostrzec więcej celów. Uwaga! Nie będziesz w stanie zobaczyć celów korzystających z Perka Cold-Blooded.
  3. FTAC Stalker-Scout - zwiększa prędkość celowania dzięki czemu będziesz mógł szybciej oddać strzał.
  4. Focus - zwiększa kontrolę nad bronią.

MK2 Carbine to najlepszy lekki karabin snajperski w Call of Duty Warzone

MK2 Carbine to słabsza broń snajperska od HDR, ale za to szybciej się z niej strzela i zdecydowanie łatwiej trafić w cel - Warzone: Najlepsze bronie - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

MK2 Carbine to słabsza broń snajperska od HDR, ale za to szybciej się z niej strzela i zdecydowanie łatwiej trafić w cel. Za pomocą tej broni możesz wyeliminować cel przy użyciu tylko jednego pocisku - przy założeniu, że trafisz w głowę.

Zalecane modyfikacje do broni MK2 Carbine

Do MK2 Carbine zalecamy następujące modyfikacje:

  1. Monolithic Suppressor - zwiększa zasięg broni i zapobiega wyświetlaniu się czerwonego znacznika na mini mapie podczas strzelania.
  2. FSS 20.0 Barrel - zwiększa kontrolę nad bronią.
  3. Thermal Hybrid - dzięki optyce termicznej będziesz w stanie dostrzec więcej celów.
  4. Stippled Grip Tape - tracisz nieco na stabilności broni, ale zyskujesz na prędkości ADS.

Strzelby

Strzelby w grze Call of Duty Warzone charakteryzują się ogromnym rozrzutem pocisków, przez co skuteczne są jedynie na krótkim dystansie. Wśród dostępnych w grze strzelb znajdziesz bronie półautomatyczne, a nawet automatyczne. Ze względu na małą szybkostrzelność (wyjątkiem jest tutaj R9-0), czasem będziesz mieć okazję do oddania zaledwie jednego strzału, który może zdecydować o Twojej przyszłości. Jeśli spudłujesz, przeciwnik będzie miał sporo czasu na oddanie kilku strzałów z broni maszynowej, zanim Twoja strzelba będzie ponownie załadowana.

  1. W bliskim kontakcie celuj w górną część ciała, aby natychmiast zlikwidować cel.
  2. Na średnim dystansie staraj się celować w korpus, ale pamiętaj, że będziesz musiał wystrzelić kilkukrotnie zanim wykończysz przeciwnika.
  3. Zanim wystrzelisz, najpierw dobrze wyceluj.
  4. W walce na daleki dystans zmień broń na karabin lub pistolet.

R9-0 to najlepsza strzelba w Call of Duty Warzone

R9-0 to najprawdopodobniej najlepsza strzelba dostępna w grze Call of Duty Warzone - Warzone: Najlepsze bronie - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

R9-0 to najprawdopodobniej najlepsza strzelba dostępna w grze Call of Duty Warzone. R9-0 cechuje się bardzo dużą szybkością i dobrymi obrażeniami. Z bliskiej odległości możesz często wyeliminować przeciwnika przy użyciu jednego celnego strzału w głowę lub dwóch w korpus. Co więcej, R9-0 posiada zadowalający zasięg, jednak najlepiej spisuje się w walce na bliskim kontakcie.

Zalecane modyfikacje do broni R9-0

Do R9-0 zalecamy dodać następujące modyfikacje:

  1. Muzzle - zwiększy zasięg broni.
  2. FORGE TAC Sentry - również zwiększy zasięg broni.
  3. 5mW Laser - celownik laserowy na pewno ułatwi trafienie w cel - szczególnie w ciemnych pomieszczeniach.
  4. Stippled Grip Tape - stracisz nieco na stabilności broni, ale zyskasz na prędkości ADS.
  5. Sleight of Hands - zwiększy szybkość przeładowania broni.