The Legend of Zelda Link's Awakening - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
... poradnik w przygotowaniu ...
The Legend of Zelda Link's Awakening - poradnik do gry

The Legend of Zelda Link's Awakening - poradnik do gry

Przeżyjmy to jeszcze raz Poradnik do The Legend of Zelda Link's Awakening to pełny i dokładny opis przejścia oraz porady dotyczące rozgrywki, które pomogą Ci odnaleźć się na wyspie Koholint. Z łatwością odnajdziesz wszystkie znajdźki oraz pokonasz każdego bossa.

Wyspa Koholint zaprasza. Poniższy poradnik stanowi kompletny zbiór informacji związanych z The Legend of Zelda: Link's Awakening. Znajdziesz tutaj informacje związane z rozgrywką. Poznasz także nowe mechaniki, które zostały zaimplementowane w odświeżonej wersji gry.

Poradnik powstał w oparciu o materiały prasowe udostępnione przez twórców i dystrybutorów. Treści mogą ulec zmianie.

Krótko o The Legend of Zelda: Link's Awakening

The Legend of Zelda: Link's Awakening to przygodowa gra akcji stanowiąca odświeżoną wersję produkcji z 1993 roku. W grze wcielisz się w Linka, czyli tradycyjnego bohatera wszystkich głównych odsłon cyklu.

W przypadku tej części nie będziesz miał okazji eksplorować królestwa Hyrule. W czasie sztormu okręt Linka rozbija się, a protagonista trafia na tajemniczą wyspę Koholint. Aby się z niej wydostać musisz zebrać osiem magicznych instrumentów, które obudzą strażnika wyspy śpiącego na szczycie góry Tamaranch.

Czy remake wprowadza zmiany fabularne?

Nie. Remake wiernie odtwarza konstrukcję pierwowzoru, wraz ze wszystkimi misjami, lokacjami i wątkami. Zmiany w The Legend of Zelda: Link's Awakening sprowadzają się do usprawnień sterowania oraz dodania edytora poziomów oraz nowych elementów wyposażenia.

Na jakie platformy trafi gra?

The Legend of Zelda: Link's Awakening trafi tylko na konsolę Nintendo Switch.

The Legend of Zelda: Link's Awakening – edycja kolekcjonerska

W przypadku The Legend of Zelda: Links Awakening, oprócz standardowej wersji posiada także edycję kolekcjonerską - The Legend of Zelda Links Awakening - poradnik do gry

W przypadku The Legend of Zelda: Link's Awakening, oprócz standardowej wersji posiada także edycję kolekcjonerską. W jej skład wchodzi kopia gry, artbook oraz steelbok, którego wygląd inspirowany jest game boyem.

The Legend of Zelda: Link's Awakening – zwiastun z E3 2019

W przygotowaniu The Legend of Zelda Link's Awakening - poradnik do gry

Poradnik do gry The Legend of Zelda: Link's Awakening jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery The Legend of Zelda: Link's Awakening.

The Legend of Zelda: Link's Awakening - screen - 2019-06-11 - 399168The Legend of Zelda: Link's Awakening - screen - 2019-06-11 - 399167The Legend of Zelda: Link's Awakening - screen - 2019-06-11 - 399166The Legend of Zelda: Link's Awakening - screen - 2019-06-11 - 399165The Legend of Zelda: Link's Awakening - screen - 2019-06-11 - 399164The Legend of Zelda: Link's Awakening - screen - 2019-06-11 - 399163The Legend of Zelda: Link's Awakening - screen - 2019-06-11 - 399162The Legend of Zelda: Link's Awakening - screen - 2019-06-11 - 399161The Legend of Zelda: Link's Awakening - screen - 2019-06-11 - 399160