Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sinking City - poradnik do gry

The Sinking City - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

W obronie własnej (Self-Defense) | Solucja The Sinking City The Sinking City poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 27 czerwca 2019

Na tej stronie poradnika do gry The Sinking City znajduje się opis przejścia głównej sprawy W obronie własnej (Self-Defense). To dość unikalne śledztwo, albowiem główny bohater zostanie oskarżony o zamordowanie Johannesa van der Berga. Reed będzie musiał oczyścić się z zarzutów lub zrzucić winę na kogoś innego. Sprawa ta oferuje kilka różnych możliwości jej rozegrania, aczkolwiek wszystkie warianty ostatecznie prowadzą do tego samego finału.

Miejsce zbrodni w Teatrze Korona

Sprawa ta rozpoczyna się automatycznie po ukończeniu śledztwa Ugoda z diabłem - W obronie własnej (Self-Defense) | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Sprawa ta rozpoczyna się automatycznie po ukończeniu śledztwa Ugoda z diabłem. Znajdujesz się w Teatrze Korona (Crown Theater) gdzie na scenie widać zamordowanego Johannesa van der Berga. Zajmij się zbadaniem okolicy:

  1. Udaj się najpierw na piętro. Obejrzyj plakat na półpiętrze.
  2. Na piętrze do zbadania jest 6 różnych książek - 4 z nich są na stole/fotelach, 2 kolejne leżą na bocznych szafkach.
  3. Powróć na parter. Przy schodach na scenę jest dowód rzeczowy numer 4 - obejrzyj kapelusz i załącz Oko Umysłu. Ustalisz, że van der Berg został zamordowany na zlecenie i że zabójca jest szantażowany.
  4. Zbadaj dowód rzeczowy numer 2 na scenie - łuski po wystrzelonych pociskach.
  5. Obejrzyj zwłoki "podziurawionego" van der Berga.
  6. Obejrzyj dowód rzeczowy numer 1 na scenie - apteczkę na lewo od zwłok.
  7. Sprawdź dowód rzeczowy numer 3 na prawo od sceny - telefon ze śladami krwi na ścianie.
  8. Ustaw się przed okrągłym stolikiem, załącz Oko Umysłu i zlokalizuj miejsce podejrzenia wydarzenia z przeszłości (pokazuje to powyższy obrazek).
Przed sceną pojawi się niebieski obłok, a więc możesz przystąpić do retrokognicji - W obronie własnej (Self-Defense) | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Przed sceną pojawi się niebieski obłok, a więc możesz przystąpić do retrokognicji. Oto właściwa kolejność wydarzeń:

  1. Van der Berg wita uczestnika seansu.
  2. Van der Berg zostaje zastrzelony na scenie.
  3. Morderca ucieka z teatru.
  4. Uczestnik seansu podbiega do telefonu żeby zadzwonić na policję.

Ustalisz, że van der Berg został zastrzelony w trakcie seansu. Morderca uciekł, zaś uczestnik seansu wezwał na miejsce policję. Zdobędziesz dwa nowe ślady - Atak w teatrze (Theatre Attack) i Świadek morderstwa (The Murder Witness). Przy próbie opuszczenia teatru Reed zostanie zatrzymany przez policję i aresztowany (Murder Accusation). Nie możesz wybronić się walką przed aresztowaniem.

Wyjście z aresztu

Akcję wznowisz w jednej z cel Komendy policji w Oakmont (Oakmont Police Department) - W obronie własnej (Self-Defense) | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Akcję wznowisz w jednej z cel Komendy policji w Oakmont (Oakmont Police Department). Porozmawiaj z Frankiem stojącym przy wyjściu z celi. Dowiesz się od niego (The Plot Thickens), że wychodzisz za kaucją. Za jej wpłacenie odpowiedzialny będzie jeden z członków rodziny Carpenterów - Brutus lub Graham. Jest to uzależnione od tego komu pomogłeś w głównym zadaniu Ojcowie i synowie.

Zanim opuścisz to miejsce porozmawiaj z policjantem w recepcji (powyższy obrazek). Nie ma znaczenia czy będziesz wybierał uspokajające czy agresywne opcje dialogowe. Porozmawianie z tą postacią jest wymagane do zaliczenia wizyty na komendzie w 100 procentach.

Wizyta w posiadłości Carpenterów

Wyrusz do Posiadłości Carpenterów (Carpenter Manor) i udaj się na piętro - W obronie własnej (Self-Defense) | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Wyrusz do Posiadłości Carpenterów (Carpenter Manor) i udaj się na piętro. Spotkaj się tam z Grahamem (lewe biuro) lub z Brutusem (prawe biuro, w którym wcześniej przebywał sobowtór - powyższy obrazek). Dowiesz się o postaci Miltona Pierce'a, który był rzekomym świadkiem morderstwa i który jest zarazem kandydatem na burmistrza.

Otrzymasz unikalne nagrody - pistolet maszynowy (Submachine Gun), XP oraz amunicję. Odblokujesz też nowe ślady - Znalezienie świadka (Finding a Witness) i Znalezienie prawdziwego mordercy (Find the Real Murderer).

Odnalezienie mieszkania Miltona Pierce'a

Udaj się do siedziby Kroniki Oakmonckiej (The Oakmont Chronicle) celem skorzystania z jej archiwum - W obronie własnej (Self-Defense) | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Udaj się do siedziby Kroniki Oakmonckiej (The Oakmont Chronicle) celem skorzystania z jej archiwum:

  1. Jako dowód do analizy wybierz Znalezienie świadka (Finding a Witness).
  2. Wybierz kategorię Ludzie (People) i następnie Urzędnicy (Officials).
  3. Wybierz kategorię Sekcja (Section) i następnie Artykuły i wywiady (Articles and Interviews).
  4. Wybierz kategorię Dzielnica (District) i następnie Trzcinowe Wzgórza (Reed Heights).

Dzięki poprawnym kryteriom znajdziesz artykuł z wywiadu z Piercem (Pierce's Interview), który zawiera jego adres zamieszkania.

Przeszukanie mieszkania Pierce'a

Wyrusz do dzielnicy Trzcinowe Wzgórza (Reed Heights) - W obronie własnej (Self-Defense) | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Wyrusz do dzielnicy Trzcinowe Wzgórza (Reed Heights). Cel podróży pokazuje obrazek - mieszkanie Miltona Pierce'a (Apartment of Milton Pierce) jest w budynku mieszkalnym na ulicy Museum Avenue, pomiędzy Communion Road i Healog Street.

Zainteresuj się mieszkaniem na parterze i zacznij od obejrzenia zakazanego plakatu. Użyj następnie broni białej lub broni palnej żeby włamać się do mieszkania Pierce'a.

Zajmij się eksploracją mieszkania - W obronie własnej (Self-Defense) | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Zajmij się eksploracją mieszkania:

  1. Obejrzyj stos plakatów.
  2. Obejrzyj książkę o Księciu.
  3. Przeczytaj przemówienie (My Fellow Oakmonsters!).
  4. Obejrzyj wycinek z gazety (New Candidate for Mayor) w ramce na ścianie.
  5. Przeczytaj notatkę do Miltona Pierce'a (A Note to Milton Pierce).
  6. Obejrzyj ubrania.
  7. Obejrzyj kosz na brudną bieliznę.
  8. Obejrzyj przewróconą butelkę na stole.
  9. Przeczytaj list od Throgmortona (Letter from Throgmorton).
  10. Podnieś nóż z biurka i obejrzyj jego ostrze.
  11. Sprawdź list od ZD (Letter from EOD).

Możesz już podejść do niebieskiej chmurki i przystąpić do kolejnej retrokognicji. Oto właściwa kolejność wydarzeń:

  1. Zakrwawiony Milton przy drzwiach wejściowych.
  2. Milton pijący z butelki w kuchni.
  3. Milton zmieniający ubranie przy stojaku.
  4. Wyniesienie kosza z zakrwawionym ubaniem.

Ustalisz, że Milton Pierce zjawił się w mieszkaniu w zakrwawionym ubraniu. Milton przebrał się i nakazał swojemu lokajowi wyniesienie brudnego ubrania do pralni w piwnicy (Dirty Laundry).

Mieszkanie Miltona jest już zaliczone w 100%, ale wykonaj jeszcze dwie inne czynności - W obronie własnej (Self-Defense) | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Mieszkanie Miltona jest już zaliczone w 100%, ale wykonaj jeszcze dwie inne czynności:

  1. Otwórz Pałac Umysłu. Połącz wskazówki Rozbryzgana krew (Blood Spatter) i Żadnego alibi (No Alibi) - odblokujesz dedukcję Zakrwawione ubranie (Bloodied Clothes).
  2. Po wyjściu z mieszkania Pierce'a skręć w lewo i zejdź po schodach do piwnicy. Odszukaj pokazany na obrazku kosz z zakrwawionym ubraniem. Zapamiętaj sobie to miejsce, bo jeden z późniejszych wariantów zakłada powrót w to miejsce.

Spotkanie z Miltonem Piercem

Wyrusz do Ratusza miasta Oakmont (Oakmont City Hall) gdzie Milton Pierce przygotowuje się do spotkania z wyborcami - W obronie własnej (Self-Defense) | Solucja The Sinking City - The Sinking City - poradnik do gry

Wyrusz do Ratusza miasta Oakmont (Oakmont City Hall) gdzie Milton Pierce przygotowuje się do spotkania z wyborcami. Znajdziesz go w prawym pomieszczeniu. Milton w trakcie rozmowy zaproponuje wycofanie zeznania w zamian za pozbycie się (zamordowanie) jego matki. Wybór opcji dialogowej (powyższy obrazek) nie odgrywa roli, bo decyzję jak się zachować podejmiesz dopiero po zakończonym spotkaniu z nim.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie