The Elder Scrolls Blades - poradnik do gry

The Elder Scrolls Blades - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Granie bez wydawania pieniędzy w TES Blades The Elder Scrolls Blades poradnik, wskazówki

Ten rozdział zawiera porady dla graczy, którzy nie planują wydać ani złotówki na mikrotransakcje. Tego rodzaju darmowe granie przekłada się oczywiście na większą inwestycję czasu spędzonego z grą, ale dopóki grind nie staje się nieznośny, nie ma powodu, żeby nie przyoszczędzić.

Skup się na złocie

Decydując się odrzucić wszelkie mikrotransakcje, musimy zapomnieć o większości rzeczy, za które płaci się kryształami. Te kryształy, które zdobędziemy w misjach wątku głównego, i niewielkie ilości otrzymywane w trakcie codziennego grania najlepiej spożytkować na zwiększanie udźwigu bohatera - zarówno liczby posiadanych naraz skrzyń, jak i liczby przedmiotów w ekwipunku. Zdecydowanie nie warto z kolei płacić za przyspieszanie otwierania skrzyń i kupowanie ograniczonych czasowo "ofert specjalnych" - zdobywane z nich przedmioty skalują się do naszego poziomu i szybko przestaną być użyteczne, gdy wskoczymy parę poziomów wyżej.

Rezygnując z kryształów, naszą jedyną walutą będzie złoto - Granie bez wydawania pieniędzy w TES Blades - The Elder Scrolls Blades - poradnik do gry

Rezygnując z kryształów, naszą jedyną walutą będzie złoto. By zmaksymalizować swoje zarobki, powinniśmy wybudować jak najwięcej pracowni kowali (Smithy), by móc sprzedawać zbędne przedmioty nie jednemu, a aż trzem kupcom. Warto też możliwie jak najczęściej unikać walk, gdy tylko wróg jest w miarę daleko i da się go ominąć - jeśli celem misji nie jest zabicie określonego rodzaju przeciwników, taka walka tylko uszczupli nasz pasek zdrowia i obniży sprawność ekwipunku, którego naprawa wcale nie jest taka tania.

W celu zbierania złota i materiałów budowlanych, otworem stoją przed graczem misje poboczne i wyzwania. Regularne wykonywanie paru z nich każdego dnia pozwoli zbudować niemały kapitał, za który rozbudujemy miasto i nabędziemy jeszcze lepsze przedmioty.

Czy można ukończyć grę będąc graczem free-to-play?

The Elder Scrolls: Blades jak najbardziej można ukończyć (wykonać wszystkie misje fabularne) bez wydawania złotówki, jest to jednak długi i miejscami żmudny proces. Siła naszego bohatera zależy tak naprawdę od jakości przedmiotów ze skrzyń oraz szczęścia w zaklinaniu elementów rynsztunku. W przypadku cięższych etapów polecamy podejrzeć słabości konkretnych przeciwników w odpowiednim dziale poradnika.