Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

The Elder Scrolls Blades - poradnik do gry

The Elder Scrolls Blades - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Bonusy rasowe w The Elder Scrolls Blades The Elder Scrolls Blades poradnik, wskazówki

Ostatnia aktualizacja: 14 czerwca 2019

Na tej stronie poradnika do gry The Elder Scrolls Blades przeczytasz o bonusach, jakie indywidualnie posiadają wszystkie dostępne w niej rasy bohaterów. Po pierwszym włączeniu gry i zalogowaniu się na swoje konto Bethesda.net, przejdziemy krótki samouczek poruszania się i walki, po czym docieramy do miasta i w końcu możemy stworzyć swoją postać. Obok płci, szczegółów wyglądu i płci (z czego nic nie ma wpływu na rozgrywkę), musimy wybrać rasę naszego bohatera, co przekłada się na odmienne bonusy pasywne. Wyglądają one następująco:

Argonianin (Argonian)

  1. +5% regeneracji punktów życia,
  2. +5% obrażeń zadawanych sztyletami (Dagger), toporkami (Hand Axe) i lekkimi młotami (Light Hammer).

Breton (Breton)

  1. 10% odporności na obrażenia od czarów,
  2. +5% obrażeń zadawanych długimi mieczami (Longsword), toporami (War Axe) i buławami (Mace).

Mroczny elf (Dark Elf)

  1. 15% odporności na obrażenia od ognia,
  2. +5% obrażeń zadawanych czarami.

Elf Wysokiego rodu (High Elf)

  1. 15% odporności na obrażenia od piorunów,
  2. +5% regeneracji punktów magii.

Cesarski (Imperial)

  1. +5% przywróconych punktów życia efektami leczącymi,
  2. +5% obrażeń zadawanych długimi mieczami (Longsword), toporami (War Axe) i buławami (Mace).

Khajiit

  1. +5% punktów obrony,
  2. +10% obrażeń zadawanych od trucizny.

Nord

  1. 15% odporności na obrażenia od zimna,
  2. +5% obrażeń zadawanych wielkimi mieczami (Greatsword), toporami bojowymi (Battleaxe) i młotami bojowymi (Warhammer).

Ork (Orc)

  1. +5% punktów obrony,
  2. +5% obrażeń zadawanych poprzez umiejętności.

Redgard (Redguard)

  1. 15% odporności na obrażenia od trucizny,
  2. +5% regeneracji punktów kondycji (Stamina).

Leśny elf (Wood Elf)

  1. 15% odporności na obrażenia od trucizny,
  2. +5% obrażeń zadawanych poprzez umiejętności.