Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Sekrety, trofea i porady. Poradnik do Assassin's Creed Odyssey to porady i mapy, które pomogą odnaleźć wszystkie sekrety i znajdźki. Nasza solucja umożliwi wykonanie wszystkich zadań głównych i pobocznych, w tym odnalezienie ostrakonów.

Poradnik do Assassin's Creed Odyssey odkryje przed Tobą wszystkie sekrety i znajdźki ukryte w antycznej Grecji. W poradniku opisaliśmy wszystkie aktywności poboczne takie jak rozwiązywanie zagadek ostrakonów, badanie grobowców czy branie udziału w walkach na Arenie. Nasza rozbudowana solucja pokrywa zadania główne oraz misje poboczne, a skrupulatnie przygotowane mapy pomogą zwiedzić wszystkie zakątki dawnej Grecji.

Poradnik do tak potężnej gry, jaką jest Assassin's Creed Odyssey nie obyłby się bez rozbudowanego opisu przejścia. Nasza solucja opisuje wszystkie misje główne oraz zadania poboczne, w tym dodatkowe aktywności takie jak grobowce. Opis przejścia pomoże więc poznać nie tylko całą fabułę i wykonać najtrudniejsze questy, na których możecie się zaciąć, ale również odkryć tajemnice świata najnowszej części Assassyna. Nasza solucja uwzględnia ważne wybory, które należy podejmować w niektórych questach. Najważniejsze decyzje i ich konsekwencje zostały ponadto dokładniej omówione w oddzielnym rozdziale poradnika.

Najlepsze porady to kolejna sekcja poradnika, która pomoże w przyjemnym przechodzeniu gry. Assassin's Creed Odyssey to rozległa gra, ale również rozbudowana pod względem mechanik gry. Dlatego nasze porady na start przydadzą się początkującym, a objaśnienie kluczowych zagadnień z zakresu walki, eksploracji, skradania się, wygrywania bitew Podboju czy podróżowania statkiem umożliwi przyjemną i płynną rozgrywkę.

Dział Sekrety i znajdźki to natomiast potężna lista wraz z lokalizacją największych tajemnic gry, które pozwolą zaliczyć Assassyn's Creed Odyssey na 100%. Mnóstwo obrazków naprowadzi Cię na najbardziej ukryte znajdźki.

Assassin's Creed Odyssey w pigułce

Nowa odsłona kultowego Assassin's Creed od Ubisoft ma miejsce w starożytnej Grecji. Odsłona wprowadza wiele nowości, m.in. gracz będzie miał możliwość wyboru płci bohatera, a podejmowane decyzje będą wpływały na późniejszą rozgrywkę. Szczególnie ten ostatni motyw odróżnia część na tle serii.

W grze możemy pokierować Alexiosem lub Kassandrą, czyli wnukami króla Leonidasa, a w czasie przygody spotkamy się m - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

W grze możemy pokierować Alexiosem lub Kassandrą, czyli wnukami króla Leonidasa, a w czasie przygody spotkamy się m.in. z takimi postaciami historycznymi jak Herodot, Hipokrates czy Sokrates. Sama rozgrywka mocno skłania się ku RPG - Assassin's Creed Odyssey to więc sandbox z systemem rozwoju postaci, poziomami doświadczenia i wyborami.

10 szybkich porad na dobry początek

1 - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

1. Staraj się zbierać jak najwięcej lootu - złota (drachm), surowców oraz nowych broni i fragmentów pancerza. Nawet jeśli nowa zdobycz bezpośrednio ci się nie przyda to możesz sprzedać ją u najbliższego handlarza lub wykorzystać na potrzeby craftingu. Dobrym pomysłem jest podróżowanie nocą, dzięki czemu dostrzeganie surowców jest o wiele łatwiejsze (będą błyszczały). Pomocna jest także umiejętność Objawienie, która pozwala na "skanowanie" okolicy. Co ciekawe przedmioty możesz podnosić w trakcie podróżowania na koniu bez konieczności schodzenia z niego. W trakcie galopu warto zresztą nieprzerwanie wciskać przycisk interakcji i automatycznie zbierać wszystkie mijane skarby.

2. Nie przywiązuj się zbytnio do zdobywanego ekwipunku. W grze Assassin's Creed: Odyssey najważniejszym parametrem każdego przedmiotu jest jego poziom. Nawet jeśli zdobędziesz rzadki fioletowy czy złoty przedmiot to znacząco straci on na znaczeniu po tym jak główny bohater awansuje o kilka poziomów doświadczenia. Ulepszanie przedmiotów u kowala jest bardzo kosztowne i powinno się ograniczać do najbardziej potrzebnej głównej broni. W pozostałych przypadkach zbieraj po prostu kolejne przedmioty z questów i z eksploracji i na bieżąco je podmieniaj. Bardzo często jest tak, że np. niebieski przedmiot 20 poziomu uczyni postać o wiele silniejszą lub bardziej wytrzymałą od fioletowych czy złotych przedmiotów 15 poziomu. Dopiero w fazie endgame liczy się odnajdywanie rzadkich przedmiotów o najlepszych dodatkowych statystykach.

3 - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

3. Korzystaj z każdej okazji do zabijania dzikiej zwierzyny. Pozwoli ci to przede wszystkim zwiększyć liczbę posiadanych miękkich skór, które są jednym z najważniejszych materiałów do craftingu. Warto wiedzieć o ważnej zależności, że im większe zwierzę, które upolujesz, tym więcej skór powinno po sobie pozostawić. Dodatkową zaletą polowań jest to, że zabijanie drapieżników i oczyszczanie ich legowisk jest nagradzane punktami doświadczenia.

4. Ataki na forty, obozowiska i placówki wojskowe należy przeprowadzać nocą. Odyssey podobnie jak Origins pozwala na szybką zmianę pory dnia dzięki wciśnięciu jednego z przycisków. Po zapadnięciu zmroku pola widzenia przeciwników zmniejszają się i ułatwia to przekradanie się pomiędzy nimi. Ponadto niektórzy przeciwnicy udają się wtedy odpoczynek. Możesz dzięki temu łatwiej przekraść się obok nich lub skorzystać z okazji i zabić ich w trakcie snu. Podczas eksploracji fortów i wrogich baz zawsze staraj się wypełniać wszystkie cele z listy, dzięki czemu zdobędziesz więcej xp lub dodatkowe nagrody. Rozglądaj się też za zapasami wojennymi. Zanim je podpalisz ukradnij część z nich, a pozyskasz dużo surowców.

5 - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

5. Przeznacz pierwsze punkty rozwoju na zakup aktywnych zdolności. W AC: Odyssey możesz już w początkowych godzinach gry uzyskać dostęp do szeregu potężnych aktywnych umiejętności, które znacząco mogą ułatwić zabijanie przeciwników. Zainteresuj się konkretnie zdolnościami Szarża byka (wyprowadzanie niemożliwych do przerwania szarż), Spartański kopniak (możliwość odrzucania przeciwników - najlepsze efekty uzyskasz stojąc na dachu lub przy krawędzi wysokiej półki), Strzał drapieżcy (o wiele silniejszy atak z użyciem łuku) oraz Drugi oddech (odblokowanie opcji leczenia się w trakcie walk, poświęcana jest na to adrenalina). Dopiero po zdobyciu wymienionych aktywnych umiejętności zainteresuj się pierwszymi pasywnymi, np. tymi zwiększającymi obrażenia od skrytobójstw czy ataków z użyciem łuku.

6. Zwykłe przedmioty rozmontowuj, a niebieskie i foletowe sprzedawaj u kowala. Z szarymi przedmiotami zdecydowanie nie warto docierać do kowala, bo zaoferuje on kilkanaście lub kilkadziesiąt drachm i są to śmiesznie niskie pieniądze. Każdy tego typu przedmiot lepiej jest rozmontować w inwentarzu i zdobyć dzięki temu trochę surowców. Sprzedawaj jedynie niepotrzebne niebieskie oraz fioletowe bronie i pancerze. Możesz otrzymać kilkaset sztuk złota za każdy tego typu przedmiot.

7 - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

7. Koniecznie odwiedzaj wszystkie odkrywane grobowce. Są to wyjątkowe lokacje w świecie gry, a to dlatego, że za przeszukanie każdego grobowca możesz otrzymać dodatkowy punkt zdolności. Dzięki przeszukiwaniu grobowców możesz w rezultacie szybciej awansować w grze, bez konieczności czekania na punkty przydzielane z tytułu awansowania na wyższe poziomy doświadczenia.

8. Sprawdź poziom doświadczenia każdego przeciwnika, którego chcesz zaatakować. Jeśli znajduje się on na wyższym poziomie od bohatera, to rozprawienie się z nim może okazać się trudne. W takiej sytuacji lepiej jest uciec przeciwnikowi lub później zainteresować się lokacją lub questem, w którym on występuje. Pamiętaj jednak, że poziom wrogów skaluje się w AC Odyssey do poziomu bohatera. Nigdy nie będziesz miał sytuacji, w której sterowana postać będzie miała 5-10 poziomów przewagi nad przeciwnikami. Musisz w rezultacie na bieżąco ulepszać lub podmieniać wyposażenie bohatera, dzięki czemu będzie ono pokrywało się z jego aktualnym poziomem doświadczenia.

9 - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

9. Nie wszystkie pytajniki na mapie są od razu widoczne. Same znaczniki powinny ci być znane z Origins, przy czym nie jest tak, że już w momencie dotarcia do danego regionu gra wyświetla lokalizacje ich wszystkich. Najlepiej jest przejechać się na koniu po całym regionie. Nowe pytajniki dodawane są do mapy po tym jak znajdziesz się wystarczająco blisko lokacji, które ukrywają (odległość około 400 metrów). Do każdego pytajnika w miarę możliwości warto też osobiście dotrzeć. Dopiero wtedy gra wyświetli listę celów powiązanych z lokacją (np. zabicie dowódcy, odnalezienie skrzyń, zniszczenie zapasów). W pierwszej kolejności "zaliczaj" te lokacje, dzięki którym można zdobyć unikalny loot czy najwięcej punktów doświadczenia.

10. Nie każdy atak z zaskoczenia kończy się natychmiastową śmiercią przeciwnika. W AC Odyssey jeszcze częściej niż w AC Origins spotyka się wytrzymałych wrogów, którzy są w stanie przetrwać standardowy atak skrytobójczy czy standardowe użycie łuku (nawet jeśli wycelujesz w ich głowę). Możesz to sprawdzić to jeszcze przed wykonaniem ataku - jeśli pasek zdrowia przeciwnika nie zmieni się w całości na czerwony to oznacza to, że przeżyje on atak z ukrycia. Inwestuj w zdolności (aktywne i pasywne), które pozwolą bohaterowi na odpalanie znacznie silniejszych ataków. Zwiększy to Twoje szanse na zabijanie wrogów dzięki odpaleniu pojedynczego ataku z ukrycia.

W osobnych rozdziałach naszego poradnika znajdziesz między innymi rozbudowane strony na temat Staczania walk, Skradania się, Rozwijania postaci, Podróżowania statkiem oraz rozgrywania bitew Podboju.

Jaki wybrać poziom trudności?

Poziom trudności możesz wybrać dopiero po ukończeniu prologu gry, w którym steruje się Leonidasem - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Poziom trudności możesz wybrać dopiero po ukończeniu prologu gry, w którym steruje się Leonidasem. Gra oferuje cztery główne poziomy trudności. Normalny poziom to rekomendowane ustawienie na potrzeby ukończenia gry po raz pierwszy. Wysoki poziom trudności (Hard) oraz poziom trudności koszmar (Nightmare) kładą większy nacisk na dobór właściwych umiejętności oraz na dbanie o wyposażenie bohatera (bronie i pancerz), by przetrwać kolejne starcia z przeciwnikami. Poziom trudności możesz zmienić w dowolnym momencie gry. Dobrą wiadomością jest też to, że gra nie posiada żadnych trofeów powiązanych z poziomami trudności. Platynowe trofeum możesz zdobyć kończąc całą grę na niskim poziomie trudności.

Oprócz wybrania poziomu trudności musisz wybrać pomiędzy trybem eksploracyjnym (Exploration Mode) oraz klasycznym trybem wspomaganym (Guided Mode). W trybie eksploracyjnym gra nie prowadzi dokładnie do celu. W opisie questu pojawiają się informacje pomocne w ustaleniu kierunku podróży (np. fort znajduje się na południu mapy w otoczeniu wioski), ale cel podróży należy samemu zlokalizować. W trybie eksploracyjnym nadal można korzystać z pomocy orła Ikarosa. Dodatkowo podobnie jak w przypadku poziomu trudności możesz do woli przełacząć się pomiędzy trybami. Jeśli nie radzisz sobie z odnajdywaniem lokacji związanych z zadaniami, to rozważ powrót do trybu wspomaganego.

Ważne wybory

W tym dziale poradnika do Assassins Creed Odyssey zostały dokładnie opisane wszystkie krytyczne dla fabuły głównego wątku wybory, jakie gracz będzie musiał podjąć w trakcie przechodzenia gry - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

W tym dziale poradnika do Assassin's Creed Odyssey zostały dokładnie opisane wszystkie krytyczne dla fabuły głównego wątku wybory, jakie gracz będzie musiał podjąć w trakcie przechodzenia gry. Należy wiedzieć, iż niektóre z nich mają nie tylko wpływ na aktualny moment rozgrywki - ich konsekwencje będą miały również istotne znacznie na wygląd samego zakończenia gry, jakie zobaczymy po wykonaniu ostatniego zadania wątku głównego.

Czy wybory w Assassin's Creed Odyssey mają duże znaczenie?

Nie jest to pytanie, na które można udzielić łatwej odpowiedzi. Niektóre istotne wybory w grze mają swoje długofalowe konsekwencje i mogą np. przybliżyć Cię do konkretnego zakończenia gry lub zapewnać szanse przystąpienia do dodatkowych zadań. Z drugiej strony główna linia fabularna w AC Odyssey ma odgórnie narzucony przebieg, który nie ulega drastycznym zmianom w wyniku podejmowania różnych decyzji.

  1. W trakcie całej gry podejmuje się około kilkunastu autentycznie istotnych decyzji, które przybliżają bohatera do jednego z dobrych lub jednego ze złych zakończeń gry (AC Odyssey ma w sumie 9 zakończeń). Pierwszym tego typu ważnym wyborem jest zabicie lub pozostawienie przy życiu ważnego NPC-a pod koniec drugiego rozdziału. Decyzje mogą też w inny sposób wpływać na dalszą grę. Przykładowo nie zabijanie wspomnianej osoby z rozdziału 2 otwiera później jej unikalną linię questowa.
  2. Wszystkie pozostałe decyzje z głównych i pobocznych questów nie mają znaczącego wpływu na dalszą kampanię. Wybory w tych zadaniach mogą wpływać na rodzaje otrzymywanych nagród, na dostępność nowych pobocznych questów w danym regionie, czy na relacje bohatera z napotykanymi NPC-ami.

Sekrety, grobowce i ostrakony

Poradnik do Assassins Creed Odyssey opisuje również mnóstwo sekretów i specjalnych lokacji - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Poradnik do Assassin's Creed Odyssey opisuje również mnóstwo sekretów i specjalnych lokacji. W tej sekcji odnajdziecie porady, które umożliwią wam zlokalizowanie kolejnych sekretów. Dowiecie się, jak odnaleźć enigmatyczne ostrakony (Ainigmata Ostraka), które zastępują pergaminy z Assassin's Creed Origins), oraz poznacie odpowiedzi na zagadki, które odczytuje się ze zdobytych ostrakonów. Nasz poradnik pomoże również w czasie eksploracji grobowców - opisaliśmy je na osobnych stronach, wskazując drogę i ich lokalizację na mapie.

Enigmatyczne ostrakony

Enigmatyczne Ostrakony to rodzaj zagadki dostępny w grze Assassin's Creed Odyssey. Aktywności te można znaleźć w różnych miejscach w świecie - czasami schowane są w jaskiniach, oazach bądź w obozach wroga. Każdą lokalizacje pierwszej części Enigmatycznego Ostrakonu znajdziesz na mapie. Aby ją zdobyć wystarczy udać się we wskazane miejsce i podnieść dany obiekt.

W naszym poradniku odnajdziesz cały rozdział poświęcony Enigmatycznym Ostrakonom.

Grobowce

Grobowce są ważnymi lokacjami w grze Assassin's Creed Odyssey, gdyż możesz dzięki nim zdobywać darmowe punkty zdolności i w konsekwencji szybciej rozwijać postać. Poniższa tabela zawiera listę wszystkich dostępnych grobowców. Opisy przejścia poszczególnych grobowców są na osobnych stronach naszego poradnika.

Mam problem i szukam odpowiedzi

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Assassin's Creed Odyssey, przejrzyj poniższe pytania. Zawierają one mnóstwo porad i odpowiadają na kluczowe zagadnienia związane z grą. Więcej tematów znajduje się w rozdziale FAQ w naszym poradniku.

Jak zdobywać surowce do craftingu? - Surowce są bardzo istotnym elementem gry, gdyż bez nich nie możesz ulepszać broni oraz pancerzy. Na stronie zestawiliśmy wszystkie główne rodzaje materiałów do craftingu i zamieściliśmy podpowiedzi gdzie najłatwiej ich szukać.

Jak leczyć bohatera? - W Assassin's Creed: Odyssey bohater domyślnie nie może wyleczyć się jeśli aktualnie z kimś walczy. Na stronie przedstawiamy możliwe rozwiązania tego problemu (m.in. zakupienie specjalnej umiejętności do regeneracji zdrowia).

Na co wydać pierwsze punkty zdolności? - W AC Odyssey jest kilka ekstremalnie przydatnych umiejętności, które mogą znacząco ułatwić przygodę z grą. Na stronie zamieściliśmy nasze sugestii doboru zdolności po początkowych awansach poziomu doświadczenia.

Jak działa system przestępczości w grze? - Złamanie prawa w świecie gry może mieć nieprzyjemne konsekwencje. W rozdziale podpowiadamy jak unikać wykrywania przestępstw oraz jak poradzić sobie już gdy zostały one odnotowane i gdy za bohaterem wyruszyli łowcy nagród.

Jak odblokowywać grawerunki i jak je nakładać na bronie i pancerze? - Dzięki grawerunkom możesz dodawać nowe premie do statystyk dla posiadanych przedmiotów. Informujemy jak odblokowuje się grawerunki i jak nakłada się je z pomocą kowala.

Czy w Assassin's Creed Odyssey możesz używać tarczy?

Nie, w Assassins Creed Odyssey nie możesz używać tarczy, w przeciwieństwie do poprzedniej odsłony - Origins - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Nie, w Assassin's Creed Odyssey nie możesz używać tarczy, w przeciwieństwie do poprzedniej odsłony - Origins. W czasie swoich wędrówek natkniesz się na wielu przeciwników z tarczami, jednak samemu nie będziesz mógł ich używać. Zamiast tego wprowadzono mechanikę parowania ciosów. Ruch ten domyślnie aktywowany jest poprzez wciśnięcie L1+R1 (PS4) lub LB+RB (Xbox). Parowanie musisz odpalić w momencie gdy przeciwnik rozpoczął wykonywanie swojego ataku. Poprawne parowanie przerywa atak przeciwnika i wystawia go na ataki ze strony bohatera. Jest ono ponadto sygnalizowane pojawiającymi się na ekranie iskrami (przykład na obrazku). Zawsze wykorzystuj okazję do tego żeby odpalić kilka własnych ataków na bezbronnym chwilowo przeciwniku.

Uwaga - Parowanie nie zadziała jeśli przeciwnik odpalił nieprzerwywalny atak sygnalizowany poprzez pojawienie się wokół niego czerwonej poświaty. W takiej sytuacji jedynym sposobem jest wykonanie uniku.

Jak zmienić porę dnia?

To bardzo łatwe - wystarczy przytrzymać przycisk odpowiedzialny za przyśpieszenie upływu czasu - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

To bardzo łatwe - wystarczy przytrzymać przycisk odpowiedzialny za przyśpieszenie upływu czasu. W wersji na PS4 jest to panel dotykowy, w wersji na Xboksa One jest to przycisk Options.

Do zmiany pory dnia nie jest wymagana żadna wykupiona umiejętność. Możesz też dokonywać zmian z dnia na noc i na odwrót dowolną ilość razy, przy czym gra zezwala na to tylko jeśli aktualnie z nikim nie walczysz oraz jeśli nie znajdujesz się na terenie zakazanej lokacji (czerwony kolor u góry ekranu).

Jak odejść od steru na statku?

W trakcie podróżowania statkiem po świecie gry możesz zapragnąć opuścić jego pokład zanim dopłyniesz do portu czy innej interaktywnej lokacji - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

W trakcie podróżowania statkiem po świecie gry możesz zapragnąć opuścić jego pokład zanim dopłyniesz do portu czy innej interaktywnej lokacji. Jest to możliwe i musisz w związku z tym wcisnąć określony przycisk - Trójkąt w wersji na PS4 i Y w wersji na Xboksa One. Jest to przydatne jeśli np. nie potrafisz znaleźć portu na danej wyspie czy odkryłeś podwodną lokację, którą chcesz od razu zbadać.

Jak zresetować umiejętności?

Assassin's Credd: Odyssey pozwala na zresetowanie umiejętności w dowolnym momencie gry. Nie musisz w tym celu odwiedzać żadnego NPC-a. Wystarczy otworzyć menu zdolności, a następnie wcisnąć i przytrzymać lewą gałkę analogową (L3). Odzyskasz w ten sposób wszystkie zgromadzone punkty zdolności i będziesz mógł rozdysponować je od nowa.

Na ewentualne zresetowanie umiejętności zdecyduj się tylko jeśli grasz na jednym z wyższych poziomów trudności, które kładą większy nacisk na dobranie najlepszych zdolności dla bohatera. Na niskim lub normalnym poziomie trudności lepiej jest po prostu odczekać na awans na kolejny poziom żeby zakupić kolejną zdolność. Możesz też zawsze zapisać stan gry przed wydaniem każdego nowo otrzymanego punktu zdolności. Jeśli zakupiona umiejętność nie przypadnie ci do gustu możesz załadować poprzedni stan i przeznaczyć punkt zdolności na coś innego.

Czy w Assassin's Creed Odyssey można pogłaskać psa?

Nie, gra Assassin's Creed Odyssey niestety nie przewiduje opcji głaskania psów czy innych udomowionych zwierząt. AC Odyssey oferuje natomiast możliwość zakupienia umiejętności Władca bestii, która pozwala na oswajanie dzikich zwierząt i poleganie na ich pomocy w trakcie rozgrywania walk. Technikę oswajania dzikiej zwierzyny opisaliśmy na stronie Czy można oswajać zwierzęta? w rozdziale FAQ naszego poradnika.

Jak wdrapać się na grzbiet konia w Assassin's Creed Odyssey?

To bardzo proste. Podejdź do konia i wciśnij przycisk głównej interakcji - Trójkąt w wersji na PS4, Y w wersji na XONE. Możesz wskakiwać także na te konie, które nie należą do bohatera.

Ciekawostką jest to, że możesz automatycznie wskoczyć na konia po tym jak zostanie on przywołany do bohatera. Możesz tego dokonać przytrzymując i nie puszczając przycisku przywołania wierzchowca (domyślnie dolny kierunek na krzyżaku pada). Trzymaj wciśnięty przycisk do momentu gdy bohater wdrapie się na grzbiet konia.

Jak zejść z konia w Assassin's Creed Odyssey?

Z konia w AC Odyssey możesz zejść na dwa sposoby:

  1. Przytrzymaj Kółko (PS4) / B (XONE) / E (PC) - z tego standardowego sposobu zejścia z konia powinieneś korzystać w większości sytuacji
  2. Użyj kombinacji L1+X (PS4) / LB+A (XONE) - pozwala ona wykonać skok z konia i jest to przydatne jeśli chcesz od razu rozpocząć bieg po zaprzestaniu podróży na koniu lub szybko doskoczyć do jakiegoś pobliskiego przeciwnika

Czy koń może bezpowrotnie zginąć?

Koń może zginąć jeśli zaliczysz wraz z nim upadek z bardzo dużej wysokości. Zwierzęcia nie traci się na szczęście bezpowrotnie. Odczekaj około minuty (najlepiej kontynuować w międzyczasie podróż pieszo) i po upływie tego czasu wciśnij przycisk przywołania wierzchowca. Powinien się on na nowo pojawić. "Nowy" koń będzie tym samym i nie stracisz też zakupionych wcześniej kosmetycznych elementów jego wyglądu.

Jak wykonać Spartański kopniak?

Spartański kopniak (Sparta Kick) to prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalny ruch w grze Assassins Creed: Odyssey, dzięki któremu możesz odtworzyć znaną scenę z filmu 300 Spartan - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Spartański kopniak (Sparta Kick) to prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalny ruch w grze Assassin's Creed: Odyssey, dzięki któremu możesz odtworzyć znaną scenę z filmu 300 Spartan. Dobrą wiadomością jest to, że Spartański kopniak możesz odblokować już w momencie awansowania na 2 poziom doświadczenia. To jedna ze startowych aktywnych umiejętności z kategorii Wojownik.

Spartański kopniak musisz przypisać do jednego z czterech przycisków na padzie - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Spartański kopniak musisz przypisać do jednego z czterech przycisków na padzie. Może to być na przykład przycisk X i wtedy umiejętność tę aktywuje się kombinacją L1+X (LB+X jeśli grasz na padzie Xboxa). Do odpalenia Spartańskiego kopniaka potrzebny jest co najmniej jeden naładowany segment adrenaliny. Dla przypomnienia adrenalinę zdobywa się dzięki wykonywaniu zwykłych ataków na przeciwnikach.

Spartański kopniak najbardziej przydaje się do zrzucania przeciwników z dachów i wysokich półek. Uaktywniaj go gdy atakowany przeciwnik ustawi się obok krawędzi. Upadek z dużej wysokości może zabić nawet bardzo silnego dowódcę czy najemnika. Jest to w rezultacie doskonała umiejętność do pozbywania się niewygodnych wrogów. Możesz zresztą stosować trik polegający na pokazaniu się silnemu przeciwnikowi (albo trafieniem go strzałą), "doprowadzeniu go" w jakieś wysokie miejsce i dopiero wtedy użyciu kopniaka żeby go zrzucić.

Ważna uwaga - Spartański kopniak nie zrzuci przeciwnika z dachu czy z półki jeśli znacząco przewyższa on poziomem doświadczenia bohatera (różnica 2-3 poziomów i więcej). Zostanie on wtedy tylko nieznacznie odrzucony do tyłu, ale pozostanie na tej samej półce.

Czy w Assassin's Creed Odyssey posiadasz Ukryte Ostrze?

Nie, w Assassins Creed Odyssey nie ma Ukrytego Ostrza - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Nie, w Assassin's Creed Odyssey nie ma Ukrytego Ostrza. Ukrytego Ostrza pierwszy raz użyto w czasie zamachu na perskiego króla, Kserksesa I, więc w czasie podróży Alexiosa i Kassandry w Odyssey najsławniejsza broń assassynów nie była jeszcze stosowana. Zamiast niej dwójka bohaterów posługuje się w grze Włócznią Leonidasa, która wykorzystywana jest m.in. właśnie do cichych morderstw. Co ciekawe, historię pierwszego Ukrytego Ostrza poznamy w nadchodzącym, pierwszym DLC do Odyssey pt. "Legacy of the First Blade" datowanym na grudzień 2018.

Czy Assassin's Creed Odyssey posiada mikrotransakcje?

Tak, podobnie jak poprzednia odsłona, Odyssey również posiada sklep oraz mikrotransakcje. Za prawdziwą gotówkę oraz walutę Helix kupimy m.in. przyśpieszacze rozgrywki (np. szybsze zdobywanie punktów doświadczenia i surowców), mapy, nowe stroje, mounty, bronie i zestawy.

Czy Assassin's Creed Odyssey posiada tryb multiplayer?

Nie, Assassin's Creed: Odyssey pełnoprawnego trybu multiplayer nie posiada. Jedynym odniesieniem do trybu wieloosobowego są zdjęcia na mapie świata. Są one powiązane z mechanizmami społecznościowymi gry. Nakierowując wskaźnik na specjalny punkt wyświetla się nam nazwa gracza oraz zdjęcia, które zrobił w czasie wędrówki. Możemy je polajkować i... w zasadzie to wszystko. Gra pozwala na ustawianie filtrów dla zdjęć - możemy przeglądać np. najpopularniejsze zdjęcia z danego tygodnia albo zdjęcia zrobione przez znajomych.

Czy akcja Assassin's Creed Odyssey dzieje się przed wydarzeniami w Origins?

Tak, wbrew pozorom, akcja Assassin's Creed Odyssey dzieje się przed wydarzeniami w AC Origins, a dokładnie na 400 lat przed Bayekiem i przenosi nas do czasów wojny peloponeskiej. Gracz może opowiedzieć się po jednej ze stron - Aten i Ateńskiego Związku Morskiego lub Sparty i Związku Peloponoskiego. Dokładna data rozpoczęcia rozgrywki w Odyssey to 431 rok przed Chrystusem.

Czy Assassin's Creed Odyssey będzie na Steam?

Tak, gra Assassin's Creed Odyssey jak i cała seria jest dostępna na STEAM, choć do poprawnego działania wymagane jest również zainstalowanie klienta Uplay i założenie konta Ubisoft.

Czy Assassin's Creed Odyssey będzie na Nintendo Switch?

Tak, Odyssey trafi na Switcha, choć nie możemy tu mówić o pełnoprawnym tytule. Zamiast tego Nintendo Switch ma obsługiwać AC Odyssey przy pomocy technologii streamingu. Do gry wymagany będzie stały i szybki dostęp do internetu. Gra bowiem uruchomiona będzie na serwerach firmy Ubisoft, a do naszego Switcha przesyłany będzie zaledwie obraz. Oznacza to prawdopodobnie, że Assassin's Creed Odyssey na Switchu będzie mniej responsywne. Pierwszą tak wydaną na konsolkę Nintendo grą było Resident Evil VII: Biohazard i usługa nie opuściła granic Japonii.

Jak długie jest Assassin's Creed Odyssey?

To zależy - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

To zależy. Wątek główny to 30 godzin gry lub więcej, jednak Odyssey posiada mnóstwo wysokopoziomowych regionów, stąd aby przetrwać niezbędny będzie rozwój postaci (grind). Co ciekawe, gra oferuje mikrotransakcje przyśpieszające rozgrywkę (szybciej zdobywasz doświadczenie, pieniądze, surowce, mapy). Bez użycia przyśpieszaczy gra wydaje się ogromna do przesady.

Jakich rozmiarów jest świat gry w Assassin's Creed Odyssey?

Świat w Assassins Creed: Odyssey jest gigantyczny - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Świat w Assassin's Creed: Odyssey jest gigantyczny. Rozmiary mapy w grze to 16x16 kilometrów, a więc 256 kilometrów kwadratowych. Warto jednak powiedzieć o dwóch ważnych rzeczach:

  1. Dużą część mapy świata wypełnia morze. W Odyssey o wiele więcej czasu spędza się na wodzie niż w Origins, przy czym pływanie po świecie gry wiąże się z różnorakimi atrakcjami w postaci walk z innymi statkami czy odkrywania i badania podwodnych lokacji.
  2. Około 7% obszaru mapy świata jest niedostępne w grze. Mowa tu o jej lewym górnym narożniku - są to okolice regionów Fokida, Malis oraz Makedonia (powyższy obrazek). Pozostałe obszary mapy można na szczęście swobodnie badać. Gra nie blokuje dostępu do nich nawet dla niskopoziomowej postaci, choć oczywiście słaby bohater może mieć ogromne problemy z pokonywaniem przeciwników i dzikiej zwierzyny.

Czy Assassin's Creed Odyssey jest grą RPG?

AC Odyssey to gra action RPG z otwartym światem. Zapoczątkowane w Origins zmiany są tu kontynuowane i uzupełnione m.in. poprzez prosty system dialogów i wyborów. Nasza postać określana jest wieloma parametrami (poziom postaci, życie, obrona), a zdobywane przedmioty mają swoje statystyki i umiejętności. Odyssey przypomina niekiedy Skyrima, ale warto przy tym pamiętać, że to wciąż akcja umiejscowiona w otwartym świecie.

Czy Assassin's Creed Odyssey posiada DLC?

Tak, duże dodatki DLC ukażą sie po premierze gry. Pierwszy z nich w grudniu 2018 nosi tytuł "Legacy of the First Blade", a drugi w 2019 "The Fate of Atlantis". Rozszerzenia będzie można kupić osobno lub łącznie w przepustce sezonowej. Oprócz tego w sklepie w grze zakupimy mnóstwo pomniejszych DLC z nowymi strojami, mountami itd.

Czy w Assassin's Creed Odyssey są Templariusze?

Samych Templariuszy nie uświadczymy, jednak w Odyssey spotkamy prekursorów Templariuszy, czyli Czcicieli Kosmosa (Cult of Kosmos), którzy cechują się podobnymi poglądami i sposobami działania co właśnie Templariusze w poprzednich częściach - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Samych Templariuszy nie uświadczymy, jednak w Odyssey spotkamy prekursorów Templariuszy, czyli Czcicieli Kosmosa (Cult of Kosmos), którzy cechują się podobnymi poglądami i sposobami działania co właśnie Templariusze w poprzednich częściach. Eliminowani kolejnych Czcicieli Kosmoa staje się ważnym elementem gry w dalszej części kampanii.

Którą wersję Assassin's Creed Odyssey powinienem kupić?

Assassins Creed Odyssey posiada aż 7 wersji, niektóre wydane unikatowo na europejski rynek PC lub na platformę Uplay - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Assassin's Creed Odyssey posiada aż 7 wersji, niektóre wydane unikatowo na europejski rynek PC lub na platformę Uplay:

  1. Edycja Standardowa nie posiada żadnych bonusów za wyjątkiem zadania The Blind King, dodatkowej misji dostępnej w przypadku zakupu pre-ordera.
  2. Edycja Deluxe posiada dodatki: Kronos Gear Pack, Herald of Dusk Gear Pack, przyśpieszacze XP i Drachma, Capricornus Naval Pack i The Blind King.
  3. Złota Edycja posiada wszystkie wyżej wymienione dodatki oraz dodatkową misję Secrets of Greece mission, Przepustkę sezonową, Steelbook w wersji PS4 i Xbox One oraz dostęp early access na trzy dni przed premierą.
  4. Ultimate Edition posiada wszystkie dodatki Złotej edycji za wyjątkiem Steelbooka.
  5. Medusa Edition to edycja pudełkowa (box), posiada dodatki: dostęp do early access na trzy dni przed premierą, zadanie The Blind King, zadanie Sekrety Grecji, Kronos Gear Pack, a do pudełka dołączono także mapę świata, oficjalną ścieżkę dźwiękową na CD, artbook, unikatowe pudełko (box), figurkę Fallen Gorgon.
  6. Spartan Edition to pudełkowa edycja kolekcjonerska na PC i konsole, zawiera WSZYSTKIE możliwe dodatki, w tym przepustkę sezonową i zawartość dodatkową pudełka. Różni sie figurką - Spartan Leap Statue oraz litografia na ścianę z obrazkiem z gry.
  7. Pantheon Edition to pudełkowa edycja kolekcjonerska na PC i konsole, zawiera WSZYSTKIE możliwe dodatki ze Edycji spartańskiej oraz unikatową figurkę dla tej edycji - Nemesis Diorama.

Mapy

Strona dedykowana mapie Assassin's Creed Odyssey zawiera wszystkie regiony, wyspy i lokacje znane z gry wraz z wykazem poziomów niezbędnych do przyjemnej i bezpiecznej eksploracji. Na mapie oznaczyliśmy kolorami sugerowane levele, pamiętaj jednak, że możesz odwiedzić je wcześniej. Radzimy jednak unikać wówczas wysokopoziomowych przeciwników i zwierząt. Jeśli więc zastanawiasz się, jaki poziom wymagany jest w Arkadii, jaki poziom niezbędny w Messarze, a jaki w Lemnos, Lesbos czy Chios, to świetnie trafiłeś.<br>

Trofea

Nasz poradnik trofeowy pomoże ci zdobyć wszystkie trofea w Assassin's Creed Odyssey, ale również osiągnięcia na PC i XBOX One. Pełna lista trofeów nie tylko wskaże ci, czego dokładnie brakuje do platyny, ale również pomoże odblokować najtrudniejsze pucharki. Poradnik trofeowy będzie opisywał również trofea ukryte.

  1. Spis trofeów i osiągnięć w Assassin's Creed Odyssey

Sterowanie i wymagania sprzętowe

Assassin's Creed Odyssey został stworzony na silniki AC Origins, ale twórcy podrasowali grafikę. Pewne różnice widoczne są również w sterowaniu. Ten dział poradnika opisuje dokładnie, jaki sprzęt potrzebny jest do płynnej rozgrywki w Assassin's Creed Odyssey ale również odpowiada na pytania, co zrobić, jeśli gra mi nie działa lub Odyssey się zacina. Przejrzeliśmy opcje graficzne, sprawdziliśmy sterowniki i przedstawiamy porady, które mogą poprawić działanie i płynność gry.

Minimalne wymagania sprzętowe Assassin's Creed Odyssey:

  1. System operacyjny: Windows 7 SP1 (64-bitowy), Windows 8.1, Windows 10
  2. Procesor: AMD FX 6300 3.8 GHz, Intel Core i5 2400 3.1 GHz, Ryzen 3 - 1200
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Karta grafiki: AMD Radeon R9 285 2 GB lub NVIDIA GeForce GTX 660
  5. Dysk twardy: 46 GB wolnego miejsca na dysku

Wymagania zalecane

  1. System operacyjny: Windows 7 SP1 (64-bitowy), Windows 8.1, Windows 10
  2. Procesor: AMD FX-8350 4.0 GHz, Intel Core i7-3770 3.5 GHz, Ryzen 5 - 1400
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Karta grafiki: AMD Radeon R9 290X 4 GB lub NVIDIA GeForce GTX 970 4 GB
  5. Dysk twardy: 46 GB wolnego miejsca na dysku

Informacje o Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Autorzy : Grzegorz Alban3k Misztal, Jacek Stranger Hałas, Natalia N.Tenn Fras

Dziedzictwo pierwszego ostrza DLC

Ostatnia aktualizacja : 5 grudnia 2018, odwiedź Dziedzictwo pierwszego ostrza DLC

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 25 września 2018, odwiedź Poradnik do gry

Sekrety i znajdźki

Ostatnia aktualizacja : 2 października 2018, odwiedź Sekrety i znajdźki

Solucja

Ostatnia aktualizacja : 25 września 2018, odwiedź Solucja

Trofea i osiągnięcia

Ostatnia aktualizacja : 27 września 2018, odwiedź Trofea i osiągnięcia

Komentarze Czytelników (91)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
22.10.2018 18:50
odpowiedz
4 odpowiedzi
gandi90
2
Junior

Witam. Mam problem z odblokowaniem misji ze skarbami dla Xenii. Wgl nie wyświetla. Co robić?

23.10.2018 19:04
odpowiedz
gandi90
2
Junior

Nie pomogło dalej jest to samo :/

24.10.2018 00:17
odpowiedz
1 odpowiedź
estraxled
7
Legionista

Mała poprawka, co do Aristajosa.

spoiler start

Jeśli nie zabiliśmy Nikolaosa w Megaris, to będzie on walczył z Aristajosem na skarpie niedaleko fortu, a po podejściu do nich odpali się przerywnik w którym Nikolaos go zabije. :)

spoiler stop

24.10.2018 18:38
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
yutek
24
Konsul

Porównywalny poziom do Black Flaga - czyli jeżeli chodzi o rozgrywkę bardzo wysoki poziom miodności itp. Jednak częste krzaczenie i wywalanie błędów ( jeden z nich skończył się ponowną inicjalizacją PSa :/ ) nie przynosi odpowiedniej satysfakcji.

Kolejnym bykiem to niemożliwość dokończenia niektórych zadań - np. ze zniknięciem ucznia Solana w Tazos - dowiaduję się od mistrza gdzie znikają uczniowie ale dalszych kroków już nie idzie podjąć, choć z dialogów jasno wynika, że powinien być ciąg dalszy.

Mam też pytanie czy ktoś już rozwiązał zadanie od Xeni pt. "rzuć kośćmi" - nie mogę namierzyć miejscówek z map. (chodzi o lirę Apollina i fletnie Pana) ???

25.10.2018 19:18
odpowiedz
gandi90
2
Junior

Ja mam problem w tym że wgl mi nie wyskakują misję z odnalezieniem skarbów

26.10.2018 19:15
odpowiedz
2 odpowiedzi
Barti82
7
Legionista

Wiecie może jak na PC zmienić strzały? na Padzie to strzałka w lewo..ale na klawiaturze za nic nie mogę tego znaleźć :)

27.10.2018 19:26
1
odpowiedz
siwz
5
Legionista

Poradnik owszem, super....ale nie wierzę aby ktokolwiek znalazł cokolwiek samodzielnie. Podobnie z zagadkami, ktokolwiek to wymyśla powinien zmniejszyć dawkę ziółek! Porażka! :)

29.10.2018 18:13
odpowiedz
1 odpowiedź
Nerka
95
Generał

Maksymalny poziom to 50?Czy można jeszcze zdobywać punkty umiejętności tak jak w Origins?Mistrzowskie czy jak się nazywały.

05.11.2018 21:55
odpowiedz
NaimaD911
1
Junior

Mam problem i nie wiem jak to rozwiązać. Straciłem możliwość korzystania z szybkiej podróży i chyba nie mam możliwości wydostania się z Atlantydy.

06.11.2018 13:04
odpowiedz
1 odpowiedź
matelko994
1
Junior

Witam. Mam bardzo dziwny problem. Otóż po znalezieniu i zabójstwie Elepenora nie mam kolejnej misji fabularnej. Tak jakby gra stanęła w martwym punkcie. Wracałem do zapisu jeszcze do Megaris nic to nie dało. Jakies pomysły ?

07.11.2018 09:22
odpowiedz
2 odpowiedzi
wytrawny_troll
21
Mobutu Sese Seko Kuku

Pierwszy raz widzę olbrzymie błędy w poradniku. Po co ktoś w ogóle zamieścił taką bzdurę jak "Mapa świata i wymagane poziomy w Assassin's Creed Odyssey" Przecież to wprowadza w błąd. Ta idiotyczna gra stale skaluje przeciwników do naszego poziomu przez co w poszczególnych krainach te poziomy "awansują" adekwatnie do naszego. To po co to zamieszczać w ogóle? Bez sensu. Wspomnę tylko, że podnoszenie poziomu jest w tej grze bez sensu. Skoro wszystko, łącznie z niezrealizowanymi zadaniami awansuje wraz z nami. Po co ten sztuczny pseudo progres? Wymyślili go idioci, którzy stworzyli ten bubel żeby przedłużyć rozgrywkę i wkurzyć tym ludzi. Bez sensu.
W Origins tego nie było i czuło się progres postaci. Tu ciągle sztuczne ograniczenia i beznadziejny skalowanie. Po co to zmieniali? Było dobrze, a jest do kitu.

post wyedytowany przez wytrawny_troll 2018-11-07 09:27:27
07.11.2018 20:35
odpowiedz
1 odpowiedź
bojdus
3
Junior

nie mam tej misji z meduzą.. nawet nie mam znacznika z zadaniem ktos cos wie na ten temat..

post wyedytowany przez bojdus 2018-11-07 20:41:28
07.11.2018 21:14
😈
odpowiedz
siwz
5
Legionista

Przechodzę grę drugi raz...potyczka z tą świnią w żadnym razie nie zalicza się do łatwych.Może na PC, gdyż tam można operować myszą. Uniki są koszmarem ponieważ świnia jest przeważnie za plecami i jej nie widać. A ,, wolne chwile" miałem jedynie w trakcie ładowania gry między kolejnymi ,, zgonami". Nie wiem kto bardziej truł....ta świnia czy autor poradnika.

07.11.2018 22:48
odpowiedz
1 odpowiedź
viscardi
1
Junior

Byłem wszedzie, zrobiłem wszystko, a gra mi mówi, że mam głównego wątku 99%, a regionów 98% zrobione. No całą mape 100 razy przejrzałem i nie wiem gdzie te brakujące 2%. Ktos miał podobny problem?

12.11.2018 10:01
odpowiedz
gandi90
2
Junior

Co zrobić aby odblokować misję fabularne Hipokratesa? Przeszedłem fabułę i nic mi nie wyskakuje.. jakaś porada ?

13.11.2018 16:08
odpowiedz
1 odpowiedź
niebieskookadafne
1
Junior

Prosze o pomoc a mianowicie mam problem ze zdobyciem jednego skarbu w Kuzni Kefajstosa, zabilam kapitana lecz do drugiego skarbu nie moge sie dostac ktory jest za drzwiami.... ktos wie gdzie jest wejscie ?

20.11.2018 11:20
👍
odpowiedz
tukaram3030
28
Pretorianin

W tej grze jest pewna zmylka ze sugerujemy sie levelem przeciwnika i mamy ten sam a przeciwnik daje nam mocno w tylek.Spotkalem sie z tym juz sporo razy wiec teraz podbijam level o 2-3 i dopiero sie zabieram za kolejnego fachowca !!Pozdro

20.11.2018 13:25
😜
odpowiedz
tukaram3030
28
Pretorianin

Sorki ale Nie rozumiem jak podnoszenie poziomu jest bez sensu kolego??-Pzreciez sa wyspy rejony gdzie sa wrogowie na poziomie 35 a ja mam 23 i bez podniesienia poziomu jak mam z nimi wygrac??Czego nie rozumiesz nie kumam??--Gra Cie zmisza zebus zaslurzyl aby z nimi sie zrownac
I zawalczyc i miec szanse wygrac Proste!!-- Delektuj sie gra piekna grafika a nie Granie na Chama zeby jak najszybciej zaliczyc gre w 5 dni i jestem Big Player Boss hehe!!--

20.11.2018 13:32
👍
odpowiedz
tukaram3030
28
Pretorianin

W Dobra Gre jak Odyssey gra sie minimum z 2-3 tyg.i wiecej.Mowie tutaj inisobach pracujacych ktore nie moga grac od rana do wieczora i levelowac heh.Czasem tak robie w niedziele jak mam wolne alengranie dluzej niz 4-5 godz.jest niezdrowe i zaczynamy sie stresowac i irytowac gra zamiast cieszyc i delektowac!!-Dobrze jest grac w tym samym czasie w jakas druga innego klimatu gre aby odsapnac bo sie za bardzo wciagamy angazujemy i wkurzamy wtedy hehe.Taka mala rada podsumowanie od 40 letniego gracza!!-Pozdro dla fanow serii.

20.11.2018 13:34
😉
odpowiedz
tukaram3030
28
Pretorianin

Mam pytanko czy nowa gre + odpala sie tak samonjak w Origins czy Slodkie Dziwczyny Chlopaki Producenciaki Ubisofciaki nas zaskakuja czyms ?!hihi

20.11.2018 13:37
😉
odpowiedz
tukaram3030
28
Pretorianin

Wie cos ktos o jakims spolszczeniu?Wyszly na Polske Odyssey z polskimi literkami??Bo ta gta mam podobno 9 zakonczen wiec tzreba zobaczyc wszystkie i milo by bylo zagrac znow z tlumeczeniem.Super ze Gra nie jest jednoliniowa na raz Brawo znow dla Ubisoft !!-Pozdro

21.11.2018 11:14
😜
odpowiedz
tukaram3030
28
Pretorianin

Poradnik jest dziwny czasami.Nic nie napisano ze na wyspie Thasos jest ukryty Grobowiec i punkt do zdobycia!!??

21.11.2018 17:44
1
odpowiedz
1 odpowiedź
endrju771
69
Dżunior

Poradnik jest bardzo dziwny. Potyczka z dzikiem erymantejskim wg poradnika jest bardzo łatwa. Ile on mi krwi napsuł to głowa mała, dosłownie. Za 10 może razem udało mi się go pokonać i to fartem. Z kolei byk kreteński, opisany tu jako ciężki do pokonania był banalny.

23.11.2018 21:21
odpowiedz
1 odpowiedź
niebieskookadafne
1
Junior

Na wyspie Lemnos mam zadanie odosnie otwarcia drzwi ze skarbem. Jakie Scytale mial ze soba Fidiasz? Musze zaznaczyc na scianie te opcje lecz nie pamietam ktore to byly. Prosze o pom oc

24.11.2018 18:31
odpowiedz
1 odpowiedź
RADOSNOO
6
Legionista

mam problem z misja wrota atlantydy jestem w danym miejscu ale tam nie ma żadnego znacznika o minotaurze

25.11.2018 08:26
odpowiedz
voodoo_arti
1
Junior

Mam misję gdzie muszę zabić 10 ateńskich strzelców, ktoś wie jak wyglądają i gdzie ich znaleźć, dzięki za pomoc

26.11.2018 13:56
👍
odpowiedz
tukaram3030
28
Pretorianin

Gram juz 3 tyg.mam 34 lvl i gra dalej cieszy .Napewno zagram 2 raz w mowa gre plus i dokonam innuch wyborow.Podobno jest 9 zakonczen?!Klimat gry Naparwde Fajny Grecki i pomimo ze silnik graficzny i mechaniki gry prawie taka sama jak w Origins to mimo wszystko Grafiki okolic wysp Greckich Klimat Przyroda Naprawde Fajna i orginala.Troche za malo gatunkow zwierzat do upolowania i morskich ryb Niz w Black Flag.I troche moze jest za spokojne i nie zaskakuje jak w Black Flag szkoda.Gra Naprawde Fajna Ubisoft zrobil Postep!!Pozdro

27.11.2018 14:27
😐
odpowiedz
BuJackHerrer93
3
Junior

POMOCY! Mam problem z skarbem dla Xenii konkretnie bransoletka macedońska, po rozmowie z dwoma typami dowiaduje sie ze wyrzucili ją do morza i na tym koniec, nic tam nie ma, żadnego znacznika, NIC.

08.12.2018 10:21
odpowiedz
McJack
0
Junior

Straciłem możliwość szybkiej podróży do punktów synchronizacji. Ma ktoś podobny problem? Jak go rozwiązać?

09.12.2018 17:00
odpowiedz
niebieskookadafne
1
Junior

Mam problem z jednym z Czcicieli a mianowicie z Machaon Straszny, nie wiem o co chodzi bo nie moge go znalezc , jest zdrobione caly Srebny Szlak jak i reszta. Mam odkryta Aspazje jak wodz tego calego klanu. Brakuje mi kednegi czciciela. Mam wszelkie wskazowki odkryte lecz nie jego. Wylaczalam gre i wlaczalam ale nic to nie dalo. Tak jak napisalam mam wszystkich zdobytych i zabitych czcicieli i brakuje mi Machaona, i czekam az pokaze Sie Aspazja ale musze wczesniej go znalezc i zabic. Prosze o pomoc

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Assassin's Creed Odyssey - screen - 2018-12-06 - 388356Assassin's Creed Odyssey - screen - 2018-12-06 - 388355Assassin's Creed Odyssey - screen - 2018-12-06 - 388354Assassin's Creed Odyssey - screen - 2018-12-06 - 388353Assassin's Creed Odyssey - screen - 2018-12-06 - 388352Assassin's Creed Odyssey - screen - 2018-12-06 - 388351Assassin's Creed Odyssey - screen - 2018-10-16 - 385237Assassin's Creed Odyssey - screen - 2018-10-16 - 385236Assassin's Creed Odyssey - screen - 2018-10-16 - 385235