Pyre - poradnik do gry

Pyre - poradnik do gry

Pyre - poradnik do gry

Największą karą czyśćca jest niepewność sądu. W poradniku do Pyre znajdziesz liczne porady dotyczące rozgrywki, opis wszystkich elementów gry oraz opis przejścia każdego z obrzędów. Dowiesz się również jak ukończyć wszystkie Scribe Trials czy jak rozwijać posiadane przez siebie postacie.

Niniejszy poradnik gry Pyre omawia najważniejsze funkcje gry i pomaga w poznaniu jej podstaw. Pierwszy rozdział tego poradnika w szczegółowy sposób objaśnia podstawy rozgrywki, m.in.: rozwój postaci, Obrzędy, Talizmany, Feats of Glory, Titan Stars, Scribe Trials. W kolejnym rozdziale opisano wszystkie Obrzędy, które należy przejść, aby ukończyć grę. Rozdział ten został dodatkowo wzbogacony o opis wszystkich Scribe Trials dzięki którym będziesz w stanie zdobyć najpotężniejsze Talizmany dla każdej postaci.

Pyre to oryginalny RPG akcji, opracowany przez studio Supergiant Games. Gracz zostaje przeniesiony do tajemniczej krainy fantasy, Downside, która pełni rolę swego rodzaju Czyśćca do której trafiają przestępcy za popełnione zbrodnie. Gracz budzi się w towarzystwie 3 zamaskowanych Wygnańców: Jodariel, Hedwyn i Rukey Greentail, którzy starają się znaleźć sposób na opuszczenie tej tajemniczej krainy. Gracz dowiaduje się, że wygrywając odpowiednią ilość Obrzędów, zawodnicy są w stanie odkupić swoje winy i ponownie wstąpić w szeregi normalnego społeczeństwa. W trakcie swojej wędrówki będziesz przemierzać Czyściec, spotykać wiele barwnych postaci, wykonywać dodatkowe zadania i rozgrywać pojedynki z innymi grupami Wygnańców, aby pomóc swoim Towarzyszom wrócić do normalnego życia.

Poradnik do Pyre zawiera:

  1. Porady ogólne
  2. Opis podstaw rozgrywki
  3. Opis rozwoju postaci, zdobywania doświadczenia i Soli
  4. Opis przejścia Obrzędów
  5. Opis przejścia Scribe Trials

Łukasz Telesiński (www.gry-online.pl)

Informacje o Pyre - poradnik do gry

Autor : Łukasz Qwert Telesiński

Ostatnia aktualizacja : 7 sierpnia 2017

Poradnik zawiera : strony: 10, ilustracje: 46 .

Popularne strony w Pyre - poradnik do gry

Pyre - screen - 2017-07-24 - 350837Pyre - screen - 2017-07-24 - 350836Pyre - screen - 2017-05-31 - 346671Pyre - screen - 2017-05-31 - 346670Pyre - screen - 2017-05-31 - 346669Pyre - screen - 2016-04-27 - 320545Pyre - screen - 2016-04-27 - 320544Pyre - screen - 2016-04-27 - 320543Pyre - screen - 2016-04-27 - 320542