Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone. W poradniku do Assassin's Creed Origins znajdziesz dokładny opis przejścia, lokalizację wszystkich sekretów, liczne porady dotyczące rozgrywki, a także dział poświęcony trofeom.

Nieoficjalny poradnik do Assassin's Creed: Origins zawiera komplet informacji pomocnych w ukończeniu gry oraz w odkryciu jej wszystkich sekretów. Poradnik ten podzielony został na kilka dużych rozdziałów koncentrujących się na różnych tematach. W tym poradniku znajdziesz: papirusy, grobowce, gwiazdy i sekrety, a także dodatki, DLC The Curse of the Pharaohs i The Hidden Ones.

The Curse of the Pharaohs DLC - poradnik

Poradnik Klątwa Faraona DLC do Assassin's Creed Origins to nowy dodatek do gry, który swoją premierę ma 13 marca 2018 roku. Poniżej znajdziecie solucję, porady, papirusy i sekrety, które przydadzą się w czasie drogi Bayeka.

  1. Rozwój postaci w AC Origins Curse of the Pharaohs.
  2. Jak rozpocząć nowe DLC Curse of the Pharaohs?
  3. Czy można grać w DLC bez ukończenia podstawki?
  4. Trofea w The Curse of the Pharaohs (Wyższa moc, Piroman, Mroczny wierzchowiec, Bolesny koniec i Projekt kometa)

Zadania główne w Curse of the Pharaohs

Bayek powraca, aby wykonać wiele nowych zadań i questów w nowym DLC do Assassin's Creed Origins. Poniżej przedstawiamy opis przejścia, który pomoże wykonać każdą misję.

  1. Klątwa Faraonów i Miasto Grzechu
  2. Pani Miłosierdzia
  3. Zadania w Aaru (Zepsuta ofiara, Smierdząca sprawa, Rytuał oczyszczenia)

Zadania poboczne w Curse of the Pharaohs

Dodatek do Assassin's Creed Origins, Curse of the Pharaohs dodaje również nowe zadania poboczne. Poniższa solucja pomoże wykonać wszystkie questy poboczne w DLC.

  1. Miłość czy obowiązek - zadanie poboczne w zaświatach Aaru.

The Hidden Ones DLC - poradnik

  1. Co nowego w DLC? - nowa mapa, level cap postaci oraz nowe misje. Sprawdź, co czeka Cię w Assassin's Creed Origins The Hidden Ones.
  2. Jak zacząć? - sprawdź, jak rozpocząć The Hidden Ones i jaki poziom jest wymagany, aby zacząć zabawę.
  3. Recenzja dodatku The Hidden Ones - czy nowe DLC sprostało oczekiwaniom?
  4. Czy można rozpocząć DLC nową postacią?
  5. Jak wrócić do Egiptu w The Hidden Ones? - nowy atlas w AC Origins.
  6. Ucieczka z piramidy wraz z Gamilatem
  7. Poradnik do trofeów - czyli spis osiągnięć wraz z poradami jak je zdobyć.
  8. Jak szybko zdobyć 45 poziom? Poradnik szybkiego levelowania.
  9. Miejsca Pustelników w DLC.
  10. Kamienne Kręgi w The Hidden Ones
  11. Trofea w The Hidden Ones
  12. Czy Amunet pojawia się w The Hidden Ones?
  13. Legendarne bronie w The Hidden Ones

Papirusy w The Hidden Ones

W dodatku do Assassin's Creed Origins The Hidden Ones powracają świetnie znane papirusy. Poniżej przedstawiamy wszystkie zagadki papirusów dodane w DLC:

  1. Spis wszystkich papirusów w DLC
  2. Klysma Nome
  3. Madiama Nome
  4. Arisnoe Nome

Solucja The Hidden Ones DLC

Zadania glówne

  1. Nadciągające zagrożenie i Turkusowa Kraina
  2. Tam gdzie giną niewolnicy
  3. Królewskie mury
  4. O zachodzie słońca
  5. Nie mury tworzą więzienie
  6. Sic Semper Tyrannis
  7. W imię większego dobra

Zadania poboczne

  1. Okruchy gwiazdy
  2. Zadania poboczne w Arsinoe Nome
  3. Zadania poboczne w Madiama Nome
  4. Zadania poboczne w Klysma Nome

Pytania i odpowiedzi

Ważnym rozdziałem poradnika są odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Na kolejnych jego stronach poruszone zostały ważne tematy z perspektywy przechodzenia gry - jak szybko awansować na wyższe poziomy, jak szybko zarabiać drachmy i na co je wydawać, jak pokonywać silniejszych przeciwników czy jak atakować forty.

  1. Jak szybko zdobywać doświadczenie?
  2. Jakie zdolności wybrać na początku gry?
  3. Jak zarabiać w Assassin's Creed Origins?
  4. Jak atakować forty w grze?
  5. Zbroja Isu - jak zdobyć set Isu?

Mapy

Dużą część niniejszego poradnika zajmuje atlas świata, w którym znajdują się przede wszystkim mapa całego świata oraz mapy wszystkich głównych prowincji. Na mapkach poszczególnych krain zaznaczone i opisane zostały wszystkie najważniejsze lokacje.

  1. Mapa prowincji Siwa
  2. Mapa prowincji Iment Nome i Lake Mareotis
  3. Mapa Aleksandrii
  4. Mapa Kanopos Nome
  5. Mapa Sap-Meh Nome

Papirusy

Nasz poradnik pomaga również w odnajdywaniu sekretów. Najważniejsze z nich, takie jak papirusy oraz zagadki papirusów zostały opisane na osobnych stronach.

  1. Wszystkie papirusy i zagadki w Assassin's Creed Origins;
  2. Papirusy w Siwa;
  3. Papirusy w Aleksandrii;
  4. Papirusy w Memphis;
  5. Papirusy w Lake Mareotis;
  6. Papirusy Kanopos Nome;
  7. Papirusy Sapi-Res Nome.

Grobowce

Grobowce dokładnie opisaliśmy i przygotowaliśmy do każdego z grobowców film z video poradnikiem!

  1. Wszystkie grobowce w Assassin's Creed Origins;
  2. Grobowiec Tomb of Khufu (Giza);
  3. Grobowiec Mountain of the Dead Tomb (Siwa);
  4. Grobowiec Tomb of the Menkaure (Giza);
  5. Grobowiec Tomb of the Khafre (Giza).

Solucja

W naszym poradniku do AC: Origins nie mogło również zabraknąć bardzo szczegółowego opisu przejścia gry. Solucja oferuje omówienia wszystkich głównych zadań, wszystkich pobocznych zadań i wszystkich najważniejszych wydarzeń, których można doświadczyć podczas eksploracji świata gry. Na odrębnych stronach omówione zostały także pojedynki z najtrudniejszymi przeciwnikami (bossami) gry.

  1. Siwa - Zadania poboczne;
  2. Iment Nome i Jezioro Mareotis - zadania poboczne.
  3. Oaza - zadanie główne;
  4. Fałszywa wyrocznia - zadanie główne;
  5. Gwardzista Gennadios - zadanie główne.

Próby Bogów

Próby Bogów to nowe zadania w formie DLC, w których Bayek staje naprzeciwko nowych bossów. Nasz poradnik do Prób Bogów zawiera taktyki na pokonanie wszystkich 3 bossów - Anubisa, Sobeka oraz Sechmeta - wraz z video poradnikiem!

  1. Próby Bogów - solucja i taktyka.

Zadania Final Fantasy

  1. Final Fantasy quest - czyli nowa misja (Dar od bogów) w Assassin's Creed Origins formie DLC oparta na znanej serii japońskich rpg - Final Fantasy.

Kamienne kręgi

  1. Kamienne kręgi - spis wszystkich kamiennych kręgów (gwiazdozbiorów) możliwych do odnalezienia w grze.

Osiągnięcia i trofea

Osobom pragnącym ukończyć grę w stu procentach bardzo może przydać się nasz poradnik do trofeów, w którym szczegółowo opisane zostały wszystkie osiągnięcia gry.

  1. Szczegółowa lista trofeów
  2. Trofea Discovery Tour (Pierwsza wizyta, Archeolog, Polimorfia)

Porady dla początkującego

Assassin's Creed: Origins to kolejna odsłona bardzo popularnej serii gier akcji, w której przenosimy się dla odmiany do Starożytnego Egiptu. Autorzy gry przygotowali ogromny świat do zbadania. Na śmiałków czeka mnóstwo zleceń, wyzwań oraz skarbów, które w dużej mierze poukrywano w skomplikowanych grobowcach wymagających dokładnej eksploracji.

  1. Rozwój postaci
  2. Walka
  3. Sterowanie
  4. Wymagania sprzętowe
  5. Tryb hordy
  6. Discovery Tour - Wycieczki, paszporty i postacie w Discovery Tour.

New Game+ w Assassin's Creed Origins

Dowiedzieliśmy się całkiem sporo na temat nowego patcha i trybu Nowa gra+. Poniżej dowiecie się m.in. jak rozpocząć New Game+, co zachowamy w trybie Nowej Gry+, co będziemy musieli odblokować ponownie. Wiemy równiez, jak wygląda nagroda za skończenie New Game+ - zbroja Mityczny wojownik.

  1. New Game + w Assassin's Creed Origins

Natalia "N.Tenn" Fras & Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Natalia N.Tenn Fras

Poradnik zawiera : strony: 205, ilustracje: 806 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 40.

Klątwa Faraonów - poradnik DLC

Ostatnia aktualizacja : 28 lutego 2018, odwiedź Klątwa Faraonów - poradnik DLC

The Hidden Ones - poradnik DLC

Ostatnia aktualizacja : 23 stycznia 2018, odwiedź The Hidden Ones - poradnik DLC

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 17 listopada 2017, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 17 listopada 2017, odwiedź Opis przejścia

Popularne strony w Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (95)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
09.12.2017 01:47
odpowiedz
Tomazi1980
1
Junior

Witam!
Mam problem z trofeum Stare Przyzwyczajenia moim zdaniem zrobilem wszystko na 100% nie widze zadnych znakow zapytania , wszystkie zadania zrobione plus ostatnie z Uplay i nadal nie mam trofeum. Jakies podpowiedzi?gram na ps4
Z gory dziekuje za wszelka pomoc pozdrawiam Wszystkich

09.12.2017 21:55
odpowiedz
przemo124
1
Junior

Witam, wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z wyzwaniem klubu "Bez granic" - odblokuj 3 poziomy mistrzowskie. Mam zdobyte wszystkie 3 myśliwy wróż i wojownik 3 poziom mistrzowski i trofeum dalej nie mam. Czy nie rozumiem tego wyzwania czy jakiś bug ?

16.12.2017 21:22
odpowiedz
3 odpowiedzi
Dawko062
37
!_ ! 7

Pisze się "zdrowie" a nie "zdorowie".

Poza tym napisaliście: "Łuki dzielą się na trzy kategorie:

Lekki - szybki łuk nadający się do strzelania w pojedynczych wrogów albo ataków z wierzchowców,

Drapieżcy - cichy i precyzyjny, dobry do oczyszczania terenów po cichu,

Wojownika - ma możliwość wystrzelenia parę strzał na raz,

Łowcy - idealny do zabijania wrogów po cichu."

Ewidentnie widać tu 4 kategorie a nie 3...

17.12.2017 12:38
😜
odpowiedz
2 odpowiedzi
robak29
4
Legionista

Opis przejścia kiedy będzie możliwy do pobrania?

20.12.2017 18:44
odpowiedz
1 odpowiedź
futureman16
26
Generał

Czy po przejściu głównego wątku można grać dalej?

20.12.2017 19:05
odpowiedz
1 odpowiedź
labikgamer
8
Legionista

Witam, mam problem z zadaniem pobocznym z regionu Marmarica: "W tajnej służbie". Po wyciągnięciu szpiega z obozu mam zdobyć dla niego jakąś listę od centuriona, i w lewym górnym rogu mam napisane, że "Centurion patroluje wieże strażnicze przy wschodniej granicy" i nie mam żadnego znacznika gdzie go szukać, jest to pokazane na YT ale tam na filmie jest ten znacznik przy jednym z obozów. Nie pomaga "Świt i zmierzch" ani wykonywanie innym misji i powrót do tego zadania. Wg solucji na innych portalach po uratowaniu szpiega misja powinna się sama zakończyć, jakiś pomysł na to?

25.12.2017 13:59
😒
odpowiedz
Masłopolskie
1
Junior

Mam papierową przepustke sezoniwą jak ją wprowadzić bo jestem nowy.

19.01.2018 01:14
odpowiedz
Dykta24
1
Junior

Bitwa nad Nilem...strzelaj w nogi slonia... grales chociaz w to? bo slaby ten poradnik :) pozdrawiam

post wyedytowany przez Admina 2018-01-19 07:21:25
24.01.2018 00:25
odpowiedz
1 odpowiedź
wytrawny_troll
20
Iniquus Dux Troll

zmierzy się z rzymianami ?
Serio? Z małej litery. Błagam poprawcie tą literówkę .

26.01.2018 12:13
odpowiedz
Rem7
10
Centurion

zapraszam na kanał https://www.youtube.com/channel/UCFycqM6IGrjboZ0Nv5umtMQ dzięki za opinie nawet negatywne

03.02.2018 14:14
odpowiedz
Verbi
1
Junior

To nie działa.

09.02.2018 01:21
odpowiedz
kasiabb
1
Junior

wielkie dzięki, odrazu jest łatwiej

09.02.2018 01:22
odpowiedz
1 odpowiedź
kasiabb
1
Junior

przeszedl ktos cala?

26.02.2018 23:38
😁
odpowiedz
PiotrekBB
2
Junior

Zip it Off! / Zjazd

Taaaa.... zjeżdżając na linie strzelam z łuku. Co to za lamus doradza? BUHAHAHAHAHAAA

Coś się komuś pomyliło. Najłatwiej to osiągnięcie wbić na "Operum Tuorum" kamieniołom - tam jest sporo lin i zjeżdżając - nie strzelamy z łuku... masakra :D - tylko atakujemy z góry przeciwnika zeskakując na niego.

27.02.2018 23:55
odpowiedz
2 odpowiedzi
-eca-
7
Legionista

Siema dla wszystkich, czy ktos odniosl takie wrazenie ze ten assasin jest drewaniany? ..tzn wszystkie czesci do black flag byly super - od niedawna gram w tego originis i ruchy postaci sa lekko uproszczone , sama walka i skradanie etc.... gram na grafie ustawionej na wysoka jakosc i widze roznice. To tylko moje zdanie - jakie jest wasze?

25.03.2018 09:15
odpowiedz
Wiktor_pl
5
Junior

Może ktoś poprawić ten poradnik, w sensie: podmieniając nazwy angielskie na polskie, albo żeby było chociaż tak: Ramzesa Wielkiego(Tomb of Ramesses the Great)? Piszę o tym, póki ktoś się jeszcze przejmuje tą grą, chyba, że i tak Ci, co robią ten poradnik mają ns niego wywalone po tym, jak zrobią ten. "Co z tego, że z błędami i nie po polsku, ważne, że jest". To jak to będzie?

31.03.2018 20:50
odpowiedz
aikikaisensei
49
Senator

Witam,

mam dosyć głupie pytanie, na które odpowiedź wydaje się oczywista, ale wolę się upewnić, żeby nie stracić sporej części gry: czy dodatek (ten pierwszy w Synaju) mogę zagrać po CAŁKOWITYM zakończeniu podstawki?

31.03.2018 21:31
odpowiedz
Septi
131
Starszy Generał

aikikaisensei44 -> Możesz.Ja jak skończyłem podstawke to miałem już lvl 45,a jak doszedłem do drugiego DLC to miałem 52.Oba dodatki plus główną gre skończyłem na 100%.

Pozdro

31.03.2018 21:42
odpowiedz
aikikaisensei
49
Senator

Ja też mam już 45 (przed ukończeniom podstawki) i jeszcze chyba ze 4 poziomy tak po prostu mi wpadły tylko dodając punkty umiejętności (wszystkie znaki zapytania itp.). Chyba będzie trzeba zainwestować w drugi dodatek.

Niemniej dziękuję za odpowiedź. Kończę podstawkę i płynę do Synaju :)

03.04.2018 21:12
odpowiedz
1 odpowiedź
stach122
49
Pretorianin

Czy DLC wliczają sie do osiągnięcia stare przyzwyczajenia? Jeżeli tak tłumaczyłoby dlaczego m inie wpadło po wbiciu wszystkich aktywności

04.04.2018 20:47
odpowiedz
1 odpowiedź
olobis1969
4
Junior

jak dostac sie do doliny królów?

07.04.2018 11:25
😒
odpowiedz
Kosmaximus
2
Junior

W poradniku jest napisane,że żeby zdobyć zbroje Isu trzeba zdobyć 14 kamiennych kregów a na yt jest tylko 12.

27.04.2018 06:09
odpowiedz
bruno40
1
Junior

Ni e wiem dlaczego nie daje mi większych osiągnięć już powinienem mieć 45 a wciąż jestem na 40 i nie mogę nic ulepszać gdzie jest problem

02.05.2018 23:03
odpowiedz
Kosmaximus
2
Junior

Nie pokazuje mi sie misja dar od bogów!

18.05.2018 17:29
odpowiedz
SLAPEX
1
Junior

Widzę, że poradnik umarł. Czy ktoś jszcze ma problemy z rozwiązaniem zagadek z tablic faraonów w ostatnim DLC?

24.06.2018 18:15
odpowiedz
Rem7
10
Centurion

witam i zapraszam na https://www.youtube.com/watch?v=MKNCeY-FAMY&list=PLI2HRQC_mAWRNkne50g1NXAjqPEmJycJe zrobiłem 99%
misji możecie z tego korzystać jak z poradnika pozdro

01.07.2018 12:31
odpowiedz
jarmat
4
Junior

"Farmienie" Okruchów gwiazd kompletnie nie ma sensu. Na wszystkie ulepszenia potrzebujemy ich 240. W poradniku podano lokację w Heb Sed, gdzie można zebrać ich ponad 50, ale podobne są też w pozostałych Zaświatach:
Duat - krater przed wejściem do Halls of Serquet
Aten - pod wodą przy wyspie z leżem krokodyli, trzeba zanurkować i zebrać
Aaru - też jest taki krater, blisko wejścia.
Na razie tyle zwiedziłem i już mam więcej Okruchów niż byłem w stanie wydać, zabiwszy po drodze tylko kilkanaście skorpionów w tych lokacjach, tak przy okazji ich przemierzania.

21.07.2018 10:55
odpowiedz
Dexon21335
1
Junior

Poprosze o pomoc gdyż nie pojawia mi sie quest Dar od Bogów mimo bycie w miejscu oznaczonym na tej stronie a na malie nie mam znacznika moglby ktos mi wytlumaczyc o co chodzi ?

09.08.2018 22:14
odpowiedz
xKaynx
1
Junior

Mam pytanie co do questa "Dar od bogów".
Nie wiem czemu nie odblokował się on u mnie, dlatego chciałbym wiedzieć, czy są jakieś wymogi do tego questa? December update na pewno mam. Tryb koszmaru, quest prowadzący na arenę do Cyreny, ale nie mam tego jednego questa. Dzięki za wszelką pomoc.

09.10.2018 20:13
odpowiedz
KapiXD09
9
Legionista

Rozwalaja mnie osoby co piszą że Origins super grafika mam na max a Assassin's Creed II to drewno.Niech sie zastanowi co pisze, nie tylko grafika sie liczy.Autor poradnika jak tworzysz poradnik to go dobrze przegladnij czy wszystko napisałeś z sensem

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362127Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362126Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362125Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362124Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362123Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362122Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362121Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362120Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362119