Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone. W poradniku do Assassin's Creed Origins znajdziesz dokładny opis przejścia, lokalizację wszystkich sekretów, liczne porady dotyczące rozgrywki, a także dział poświęcony trofeom.

Nieoficjalny poradnik do Assassin's Creed: Origins zawiera komplet informacji pomocnych w ukończeniu gry oraz w odkryciu jej wszystkich sekretów. Poradnik ten podzielony został na kilka dużych rozdziałów koncentrujących się na różnych tematach. W tym poradniku znajdziesz: papirusy, grobowce, gwiazdy i sekrety, a także dodatki, DLC The Curse of the Pharaohs i The Hidden Ones.

The Curse of the Pharaohs DLC - poradnik

Poradnik Klątwa Faraona DLC do Assassin's Creed Origins to nowy dodatek do gry, który swoją premierę ma 13 marca 2018 roku. Poniżej znajdziecie solucję, porady, papirusy i sekrety, które przydadzą się w czasie drogi Bayeka.

  1. Rozwój postaci w AC Origins Curse of the Pharaohs.
  2. Jak rozpocząć nowe DLC Curse of the Pharaohs?
  3. Czy można grać w DLC bez ukończenia podstawki?
  4. Trofea w The Curse of the Pharaohs (Wyższa moc, Piroman, Mroczny wierzchowiec, Bolesny koniec i Projekt kometa)

Zadania główne w Curse of the Pharaohs

Bayek powraca, aby wykonać wiele nowych zadań i questów w nowym DLC do Assassin's Creed Origins. Poniżej przedstawiamy opis przejścia, który pomoże wykonać każdą misję.

  1. Klątwa Faraonów i Miasto Grzechu
  2. Pani Miłosierdzia
  3. Zadania w Aaru (Zepsuta ofiara, Smierdząca sprawa, Rytuał oczyszczenia)

Zadania poboczne w Curse of the Pharaohs

Dodatek do Assassin's Creed Origins, Curse of the Pharaohs dodaje również nowe zadania poboczne. Poniższa solucja pomoże wykonać wszystkie questy poboczne w DLC.

  1. Miłość czy obowiązek - zadanie poboczne w zaświatach Aaru.

The Hidden Ones DLC - poradnik

  1. Co nowego w DLC? - nowa mapa, level cap postaci oraz nowe misje. Sprawdź, co czeka Cię w Assassin's Creed Origins The Hidden Ones.
  2. Jak zacząć? - sprawdź, jak rozpocząć The Hidden Ones i jaki poziom jest wymagany, aby zacząć zabawę.
  3. Recenzja dodatku The Hidden Ones - czy nowe DLC sprostało oczekiwaniom?
  4. Czy można rozpocząć DLC nową postacią?
  5. Jak wrócić do Egiptu w The Hidden Ones? - nowy atlas w AC Origins.
  6. Ucieczka z piramidy wraz z Gamilatem
  7. Poradnik do trofeów - czyli spis osiągnięć wraz z poradami jak je zdobyć.
  8. Jak szybko zdobyć 45 poziom? Poradnik szybkiego levelowania.
  9. Miejsca Pustelników w DLC.
  10. Kamienne Kręgi w The Hidden Ones
  11. Trofea w The Hidden Ones
  12. Czy Amunet pojawia się w The Hidden Ones?
  13. Legendarne bronie w The Hidden Ones

Papirusy w The Hidden Ones

W dodatku do Assassin's Creed Origins The Hidden Ones powracają świetnie znane papirusy. Poniżej przedstawiamy wszystkie zagadki papirusów dodane w DLC:

  1. Spis wszystkich papirusów w DLC
  2. Klysma Nome
  3. Madiama Nome
  4. Arisnoe Nome

Solucja The Hidden Ones DLC

Zadania glówne

  1. Nadciągające zagrożenie i Turkusowa Kraina
  2. Tam gdzie giną niewolnicy
  3. Królewskie mury
  4. O zachodzie słońca
  5. Nie mury tworzą więzienie
  6. Sic Semper Tyrannis
  7. W imię większego dobra

Zadania poboczne

  1. Okruchy gwiazdy
  2. Zadania poboczne w Arsinoe Nome
  3. Zadania poboczne w Madiama Nome
  4. Zadania poboczne w Klysma Nome

Pytania i odpowiedzi

Ważnym rozdziałem poradnika są odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Na kolejnych jego stronach poruszone zostały ważne tematy z perspektywy przechodzenia gry - jak szybko awansować na wyższe poziomy, jak szybko zarabiać drachmy i na co je wydawać, jak pokonywać silniejszych przeciwników czy jak atakować forty.

  1. Jak szybko zdobywać doświadczenie?
  2. Jakie zdolności wybrać na początku gry?
  3. Jak zarabiać w Assassin's Creed Origins?
  4. Jak atakować forty w grze?
  5. Zbroja Isu - jak zdobyć set Isu?

Mapy

Dużą część niniejszego poradnika zajmuje atlas świata, w którym znajdują się przede wszystkim mapa całego świata oraz mapy wszystkich głównych prowincji. Na mapkach poszczególnych krain zaznaczone i opisane zostały wszystkie najważniejsze lokacje.

  1. Mapa prowincji Siwa
  2. Mapa prowincji Iment Nome i Lake Mareotis
  3. Mapa Aleksandrii
  4. Mapa Kanopos Nome
  5. Mapa Sap-Meh Nome

Papirusy

Nasz poradnik pomaga również w odnajdywaniu sekretów. Najważniejsze z nich, takie jak papirusy oraz zagadki papirusów zostały opisane na osobnych stronach.

  1. Wszystkie papirusy i zagadki w Assassin's Creed Origins;
  2. Papirusy w Siwa;
  3. Papirusy w Aleksandrii;
  4. Papirusy w Memphis;
  5. Papirusy w Lake Mareotis;
  6. Papirusy Kanopos Nome;
  7. Papirusy Sapi-Res Nome.

Grobowce

Grobowce dokładnie opisaliśmy i przygotowaliśmy do każdego z grobowców film z video poradnikiem!

  1. Wszystkie grobowce w Assassin's Creed Origins;
  2. Grobowiec Tomb of Khufu (Giza);
  3. Grobowiec Mountain of the Dead Tomb (Siwa);
  4. Grobowiec Tomb of the Menkaure (Giza);
  5. Grobowiec Tomb of the Khafre (Giza).

Solucja

W naszym poradniku do AC: Origins nie mogło również zabraknąć bardzo szczegółowego opisu przejścia gry. Solucja oferuje omówienia wszystkich głównych zadań, wszystkich pobocznych zadań i wszystkich najważniejszych wydarzeń, których można doświadczyć podczas eksploracji świata gry. Na odrębnych stronach omówione zostały także pojedynki z najtrudniejszymi przeciwnikami (bossami) gry.

  1. Siwa - Zadania poboczne;
  2. Iment Nome i Jezioro Mareotis - zadania poboczne.
  3. Oaza - zadanie główne;
  4. Fałszywa wyrocznia - zadanie główne;
  5. Gwardzista Gennadios - zadanie główne.

Próby Bogów

Próby Bogów to nowe zadania w formie DLC, w których Bayek staje naprzeciwko nowych bossów. Nasz poradnik do Prób Bogów zawiera taktyki na pokonanie wszystkich 3 bossów - Anubisa, Sobeka oraz Sechmeta - wraz z video poradnikiem!

  1. Próby Bogów - solucja i taktyka.

Zadania Final Fantasy

  1. Final Fantasy quest - czyli nowa misja (Dar od bogów) w Assassin's Creed Origins formie DLC oparta na znanej serii japońskich rpg - Final Fantasy.

Kamienne kręgi

  1. Kamienne kręgi - spis wszystkich kamiennych kręgów (gwiazdozbiorów) możliwych do odnalezienia w grze.

Osiągnięcia i trofea

Osobom pragnącym ukończyć grę w stu procentach bardzo może przydać się nasz poradnik do trofeów, w którym szczegółowo opisane zostały wszystkie osiągnięcia gry.

  1. Szczegółowa lista trofeów
  2. Trofea Discovery Tour (Pierwsza wizyta, Archeolog, Polimorfia)

Porady dla początkującego

Assassin's Creed: Origins to kolejna odsłona bardzo popularnej serii gier akcji, w której przenosimy się dla odmiany do Starożytnego Egiptu. Autorzy gry przygotowali ogromny świat do zbadania. Na śmiałków czeka mnóstwo zleceń, wyzwań oraz skarbów, które w dużej mierze poukrywano w skomplikowanych grobowcach wymagających dokładnej eksploracji.

  1. Rozwój postaci
  2. Walka
  3. Sterowanie
  4. Wymagania sprzętowe
  5. Tryb hordy
  6. Discovery Tour - Wycieczki, paszporty i postacie w Discovery Tour.

New Game+ w Assassin's Creed Origins

Dowiedzieliśmy się całkiem sporo na temat nowego patcha i trybu Nowa gra+. Poniżej dowiecie się m.in. jak rozpocząć New Game+, co zachowamy w trybie Nowej Gry+, co będziemy musieli odblokować ponownie. Wiemy równiez, jak wygląda nagroda za skończenie New Game+ - zbroja Mityczny wojownik.

  1. New Game + w Assassin's Creed Origins

Natalia "N.Tenn" Fras & Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Natalia N.Tenn Fras

Poradnik zawiera : strony: 205, ilustracje: 806 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 40.

Klątwa Faraonów - poradnik DLC

Ostatnia aktualizacja : 28 lutego 2018, odwiedź Klątwa Faraonów - poradnik DLC

The Hidden Ones - poradnik DLC

Ostatnia aktualizacja : 23 stycznia 2018, odwiedź The Hidden Ones - poradnik DLC

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 17 listopada 2017, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 17 listopada 2017, odwiedź Opis przejścia

Popularne strony w Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (89)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
22.11.2017 15:11
odpowiedz
rogos75
1
Junior

Wiem, że trzeba wykonać w tych miejscach, tylko jak próbuje skoczyć to nie wychodzi Dlatego zadałem te pytanie

23.11.2017 21:27
odpowiedz
1 odpowiedź
Dawidzior25
1
Junior

Czy Poradnik już jest w 100 % gotowy jak sie spytac moge ? Mozna juz go kupic ?

24.11.2017 20:06
odpowiedz
1 odpowiedź
Długowłosy Metal
49
Konsul

Uwaga błąd dotyczący opisu zdobycia trofika "Namaste"
Napisaliście, że należy użyć 100 razy zdolności Świt i zmierzch.
Wystarczy to zrobić 30 razy. https://psnprofiles.com/trophy/6792-assassins-creed-origins/45-namaste

28.11.2017 20:26
👍
odpowiedz
wiktor313
1
Junior

Mam pytanie jak zdobyć ten strój?

03.12.2017 00:19
odpowiedz
1 odpowiedź
Grubyk
2
Junior

Witam. Kochani prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nie moge zdobyc trofea "Stare przyzwyczajenie". Ukonczylem wszystkie lokacje doslownie wszystko na mapie, wszystkie mijse poboczne,wszystkie papirusy ,skarby i grobowce takze.

Czy jest mozliwosc pominiecia jakiegos zadania pobocznego?

Czy hipodrom oraz arene gladiatorow na Kyrenejce trzeba takze do tego trofea ukonczyc?

09.12.2017 01:47
odpowiedz
Tomazi1980
1
Junior

Witam!
Mam problem z trofeum Stare Przyzwyczajenia moim zdaniem zrobilem wszystko na 100% nie widze zadnych znakow zapytania , wszystkie zadania zrobione plus ostatnie z Uplay i nadal nie mam trofeum. Jakies podpowiedzi?gram na ps4
Z gory dziekuje za wszelka pomoc pozdrawiam Wszystkich

09.12.2017 21:55
odpowiedz
przemo124
1
Junior

Witam, wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z wyzwaniem klubu "Bez granic" - odblokuj 3 poziomy mistrzowskie. Mam zdobyte wszystkie 3 myśliwy wróż i wojownik 3 poziom mistrzowski i trofeum dalej nie mam. Czy nie rozumiem tego wyzwania czy jakiś bug ?

16.12.2017 21:22
odpowiedz
3 odpowiedzi
Dawko062
39
Konsul

Pisze się "zdrowie" a nie "zdorowie".

Poza tym napisaliście: "Łuki dzielą się na trzy kategorie:

Lekki - szybki łuk nadający się do strzelania w pojedynczych wrogów albo ataków z wierzchowców,

Drapieżcy - cichy i precyzyjny, dobry do oczyszczania terenów po cichu,

Wojownika - ma możliwość wystrzelenia parę strzał na raz,

Łowcy - idealny do zabijania wrogów po cichu."

Ewidentnie widać tu 4 kategorie a nie 3...

17.12.2017 12:38
😜
odpowiedz
2 odpowiedzi
robak29
4
Legionista

Opis przejścia kiedy będzie możliwy do pobrania?

20.12.2017 18:44
odpowiedz
1 odpowiedź
futureman16
22
Generał

Czy po przejściu głównego wątku można grać dalej?

20.12.2017 19:05
odpowiedz
1 odpowiedź
labikgamer
8
Legionista

Witam, mam problem z zadaniem pobocznym z regionu Marmarica: "W tajnej służbie". Po wyciągnięciu szpiega z obozu mam zdobyć dla niego jakąś listę od centuriona, i w lewym górnym rogu mam napisane, że "Centurion patroluje wieże strażnicze przy wschodniej granicy" i nie mam żadnego znacznika gdzie go szukać, jest to pokazane na YT ale tam na filmie jest ten znacznik przy jednym z obozów. Nie pomaga "Świt i zmierzch" ani wykonywanie innym misji i powrót do tego zadania. Wg solucji na innych portalach po uratowaniu szpiega misja powinna się sama zakończyć, jakiś pomysł na to?

25.12.2017 13:59
😒
odpowiedz
Masłopolskie
1
Junior

Mam papierową przepustke sezoniwą jak ją wprowadzić bo jestem nowy.

19.01.2018 01:14
odpowiedz
Dykta24
1
Junior

Bitwa nad Nilem...strzelaj w nogi slonia... grales chociaz w to? bo slaby ten poradnik :) pozdrawiam

post wyedytowany przez Admina 2018-01-19 07:21:25
24.01.2018 00:25
odpowiedz
1 odpowiedź
wytrawny_troll
16
samozwańczy wódz Trolli

zmierzy się z rzymianami ?
Serio? Z małej litery. Błagam poprawcie tą literówkę .

26.01.2018 12:13
odpowiedz
Rem7
6
Chorąży

zapraszam na kanał https://www.youtube.com/channel/UCFycqM6IGrjboZ0Nv5umtMQ dzięki za opinie nawet negatywne

03.02.2018 14:14
odpowiedz
Verbi
1
Junior

To nie działa.

09.02.2018 01:21
odpowiedz
kasiabb
1
Junior

wielkie dzięki, odrazu jest łatwiej

09.02.2018 01:22
odpowiedz
1 odpowiedź
kasiabb
1
Junior

przeszedl ktos cala?

26.02.2018 23:38
😁
odpowiedz
PiotrekBB
2
Junior

Zip it Off! / Zjazd

Taaaa.... zjeżdżając na linie strzelam z łuku. Co to za lamus doradza? BUHAHAHAHAHAAA

Coś się komuś pomyliło. Najłatwiej to osiągnięcie wbić na "Operum Tuorum" kamieniołom - tam jest sporo lin i zjeżdżając - nie strzelamy z łuku... masakra :D - tylko atakujemy z góry przeciwnika zeskakując na niego.

27.02.2018 23:55
odpowiedz
2 odpowiedzi
-eca-
6
Legionista

Siema dla wszystkich, czy ktos odniosl takie wrazenie ze ten assasin jest drewaniany? ..tzn wszystkie czesci do black flag byly super - od niedawna gram w tego originis i ruchy postaci sa lekko uproszczone , sama walka i skradanie etc.... gram na grafie ustawionej na wysoka jakosc i widze roznice. To tylko moje zdanie - jakie jest wasze?

25.03.2018 09:15
odpowiedz
Wiktor_pl
3
Junior

Może ktoś poprawić ten poradnik, w sensie: podmieniając nazwy angielskie na polskie, albo żeby było chociaż tak: Ramzesa Wielkiego(Tomb of Ramesses the Great)? Piszę o tym, póki ktoś się jeszcze przejmuje tą grą, chyba, że i tak Ci, co robią ten poradnik mają ns niego wywalone po tym, jak zrobią ten. "Co z tego, że z błędami i nie po polsku, ważne, że jest". To jak to będzie?

31.03.2018 20:50
odpowiedz
aikikaisensei
46
Senator

Witam,

mam dosyć głupie pytanie, na które odpowiedź wydaje się oczywista, ale wolę się upewnić, żeby nie stracić sporej części gry: czy dodatek (ten pierwszy w Synaju) mogę zagrać po CAŁKOWITYM zakończeniu podstawki?

31.03.2018 21:31
odpowiedz
Septi
130
Starszy Generał

aikikaisensei44 -> Możesz.Ja jak skończyłem podstawke to miałem już lvl 45,a jak doszedłem do drugiego DLC to miałem 52.Oba dodatki plus główną gre skończyłem na 100%.

Pozdro

31.03.2018 21:42
odpowiedz
aikikaisensei
46
Senator

Ja też mam już 45 (przed ukończeniom podstawki) i jeszcze chyba ze 4 poziomy tak po prostu mi wpadły tylko dodając punkty umiejętności (wszystkie znaki zapytania itp.). Chyba będzie trzeba zainwestować w drugi dodatek.

Niemniej dziękuję za odpowiedź. Kończę podstawkę i płynę do Synaju :)

03.04.2018 21:12
odpowiedz
1 odpowiedź
stach122
45
Pretorianin

Czy DLC wliczają sie do osiągnięcia stare przyzwyczajenia? Jeżeli tak tłumaczyłoby dlaczego m inie wpadło po wbiciu wszystkich aktywności

04.04.2018 20:47
odpowiedz
1 odpowiedź
olobis1969
4
Junior

jak dostac sie do doliny królów?

07.04.2018 11:25
😒
odpowiedz
Kosmaximus
2
Junior

W poradniku jest napisane,że żeby zdobyć zbroje Isu trzeba zdobyć 14 kamiennych kregów a na yt jest tylko 12.

27.04.2018 06:09
odpowiedz
bruno40
1
Junior

Ni e wiem dlaczego nie daje mi większych osiągnięć już powinienem mieć 45 a wciąż jestem na 40 i nie mogę nic ulepszać gdzie jest problem

02.05.2018 23:03
odpowiedz
Kosmaximus
2
Junior

Nie pokazuje mi sie misja dar od bogów!

18.05.2018 17:29
odpowiedz
SLAPEX
1
Junior

Widzę, że poradnik umarł. Czy ktoś jszcze ma problemy z rozwiązaniem zagadek z tablic faraonów w ostatnim DLC?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362127Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362126Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362125Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362124Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362123Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362122Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362121Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362120Assassin's Creed Origins - screen - 2017-12-27 - 362119