Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone. W poradniku do Assassin's Creed Origins znajdziesz dokładny opis przejścia, lokalizację wszystkich sekretów, liczne porady dotyczące rozgrywki, a także dział poświęcony trofeom.

Nieoficjalny poradnik do Assassin's Creed: Origins zawiera komplet informacji pomocnych w ukończeniu gry oraz w odkryciu jej wszystkich sekretów. Poradnik ten podzielony został na kilka dużych rozdziałów koncentrujących się na różnych tematach. W tym poradniku znajdziesz: papirusy, grobowce, gwiazdy i sekrety.

Pytania i odpowiedzi

Ważnym rozdziałem poradnika są odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Na kolejnych jego stronach poruszone zostały ważne tematy z perspektywy przechodzenia gry - jak szybko awansować na wyższe poziomy, jak szybko zarabiać drachmy i na co je wydawać, jak pokonywać silniejszych przeciwników czy jak atakować forty.

  1. Jak szybko zdobywać doświadczenie?
  2. Jakie zdolności wybrać na początku gry?
  3. Jak zarabiać w Assassin's Creed Origins?
  4. Jak atakować forty w grze?
  5. Zbroja Isu - jak zdobyć set Isu?

Mapy

Dużą część niniejszego poradnika zajmuje atlas świata, w którym znajdują się przede wszystkim mapa całego świata oraz mapy wszystkich głównych prowincji. Na mapkach poszczególnych krain zaznaczone i opisane zostały wszystkie najważniejsze lokacje.

  1. Mapa prowincji Siwa
  2. Mapa prowincji Iment Nome i Lake Mareotis
  3. Mapa Aleksandrii
  4. Mapa Kanopos Nome
  5. Mapa Sap-Meh Nome

Papirusy

Nasz poradnik pomaga również w odnajdywaniu sekretów. Najważniejsze z nich, takie jak papirusy oraz zagadki papirusów zostały opisane na osobnych stronach.

  1. Wszystkie papirusy i zagadki w Assassin's Creed Origins;
  2. Papirusy w Siwa;
  3. Papirusy w Aleksandrii;
  4. Papirusy w Memphis;
  5. Papirusy w Lake Mareotis;
  6. Papirusy Kanopos Nome;
  7. Papirusy Sapi-Res Nome.

Grobowce

Grobowce dokładnie opisaliśmy i przygotowaliśmy do każdego z grobowców film z video poradnikiem!

  1. Wszystkie grobowce w Assassin's Creed Origins;
  2. Grobowiec Tomb of Khufu (Giza);
  3. Grobowiec Mountain of the Dead Tomb (Siwa);
  4. Grobowiec Tomb of the Menkaure (Giza);
  5. Grobowiec Tomb of the Khafre (Giza).

Solucja

W naszym poradniku do AC: Origins nie mogło również zabraknąć bardzo szczegółowego opisu przejścia gry. Solucja oferuje omówienia wszystkich głównych zadań, wszystkich pobocznych zadań i wszystkich najważniejszych wydarzeń, których można doświadczyć podczas eksploracji świata gry. Na odrębnych stronach omówione zostały także pojedynki z najtrudniejszymi przeciwnikami (bossami) gry.

  1. Siwa - Zadania poboczne;
  2. Iment Nome i Jezioro Mareotis - zadania poboczne.
  3. Oaza - zadanie główne;
  4. Fałszywa wyrocznia - zadanie główne;
  5. Gwardzista Gennadios - zadanie główne.

Osiągnięcia i trofea

Osobom pragnącym ukończyć grę w stu procentach bardzo może przydać się nasz poradnik do trofeów, w którym szczegółowo opisane zostały wszystkie osiągnięcia gry.

  1. Szczegółowa lista trofeów

Porady dla początkującego

Assassin's Creed: Origins to kolejna odsłona bardzo popularnej serii gier akcji, w której przenosimy się dla odmiany do Starożytnego Egiptu. Autorzy gry przygotowali ogromny świat do zbadania. Na śmiałków czeka mnóstwo zleceń, wyzwań oraz skarbów, które w dużej mierze poukrywano w skomplikowanych grobowcach wymagających dokładnej eksploracji.

  1. Rozwój postaci
  2. Walka
  3. Sterowanie
  4. Wymagania sprzętowe

Natalia "N.Tenn" Fras & Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Natalia N.Tenn Fras

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 17 listopada 2017, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 17 listopada 2017, odwiedź Opis przejścia

Komentarze Czytelników (50)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
29.10.2017 08:22
2
premium571472
24
Chorąży

Mam problem z paskiem zdrowia. Czemu nie jest w pełni naładowany, a tylko jedna z jego 3 części? Gram na wysokim poziomie.
Będę wdzięczny za pomoc.

29.10.2017 10:02
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
Etain44
2
Junior

Sprawdź swoje wyposażenie - jedna z broni na pewno jest przeklęta. Zmień na inną i zdrowie wróci.

31.10.2017 00:03
odpowiedz
3 odpowiedzi
maciekl18
1
Junior

Witam, w depresji kattarA natknąłem się na ,,oaza kryniczna" w zadaniu do tej lokalizacji napisane jest: znajdź miejsce do odpoczynku, nie mam pojęcia o co chodzi. Wykonał już ktoś to zadanie i byłby w stanie mi pomóc?

post wyedytowany przez maciekl18 2017-10-31 00:05:20
02.11.2017 21:12
odpowiedz
2 odpowiedzi
Aya84
10
Legionista

Czy jest możliwość zięcia kaptura? Jak to zrobić?

03.11.2017 14:32
odpowiedz
1 odpowiedź
Szlidii
1
Junior

Wie ktoś jak przejść zadanie poboczne Nowy w mieście. Zbadaj letopolis i odkryj świątynię miliona lat > zajrzyj do tłumaczenia hieroglifów

03.11.2017 15:08
1
odpowiedz
1 odpowiedź
wnlrmisk
1
Junior

jak się zrobi misje poboczną przysięga Bayeka i po tej misji pójdzie się do pytajnika pod sfinksem i uruchomimy mechanizm do dostaniemy super strój

05.11.2017 12:32
odpowiedz
Laki1231
6
Legionista

Szkoda że skrzynki nie są zaznaczone na mapie, są takie po z alokacjami które można odkryć senu

07.11.2017 14:19
odpowiedz
1 odpowiedź
geralt666
3
Junior

Czy ktoś wie, jak zebrać skarb na wysepce w Lake Mareotis? Tam gdzie się zaczyna quest Taste of Her Sting. Jest tam dziura zakryta drewnianą klapą i nie mogę się za nią przedostać.
Z góry dzięki za pomoc.

08.11.2017 09:04
odpowiedz
3 odpowiedzi
Kondi608
2
Junior

Czy ktoś spotkał się z następującym problemem:
W Sap-Meh Nome w obozie 2 poziomu nie pojawia się jedna z osób które trzeba zlikwidować (dowódca lub kapitan). Po ponownym wczytaniu gry w dalszym ciągu nie ma tam tej osoby. Czy ktoś ma podobnie?

08.11.2017 21:12
😒
odpowiedz
2 odpowiedzi
KamiSia15
1
Junior

Hej. Mam problem ze zdobyciem zbroi ISU, gdyż nie wiedziałam, że trzeba wsadzić tam 50 Szkieł Pustynnych. Wyszłam ze Sfinksa, żeby je zebrać. I jak wróciłam to już nie było tego przejścia, które się pojawiło po interakcji z tą mapą, ani tego mechanizmu, gdzie trzeba było umieścić to szkło.
Gram na PS4.
Mogę coś z tym zrobić?

post wyedytowany przez KamiSia15 2017-11-08 21:13:35
10.11.2017 20:03
odpowiedz
deadlyyraven
6
Chorąży

Gdzie misja "Hiena" w poradniku?

11.11.2017 02:26
odpowiedz
Anael
11
Legionista

Pojawią się poradniki dotyczące walk z Słoniami Bojowymi?

11.11.2017 23:41
odpowiedz
justyna002
2
Junior

Mam problem z misją Prosto w oko gwardzisty. Został mi do zabicia woźnica rydwanu ale po zlokalizowaniu Senu pokazuje się pod ziemią i nie da się tam dojść. Miał ktoś podobny problem?

13.11.2017 18:01
odpowiedz
Jason30
8
Legionista

Mam prośbę czy mógłby ktoś sprawdzić czy w kyrenaice na prawo od miasta, na polach są 2 skrzynie ze skarbami czy tylko jedna bo tak widać w poradniku na mapie bo nie mogę go znaleźć i brakuje mi 1 lokacji do zaliczenia.

13.11.2017 19:02
odpowiedz
sawv
12
Legionista

Mam problem z Leylą w teraźniejszosci otóż nie może ona skakać po grobowcu tylko łazi i kuca, mam 20 poziom

14.11.2017 23:47
odpowiedz
cookie_thuper
2
Junior

Mam mega problem. Zrobiłam wszystkie 12 kamiennych kręgów. Chciała iść po tą zbroje jednak nie wiedziałam ile trzeba mieć tego pustynnego szkła żeby uruchomić mechanizm. Okazało się, że brakuje mi 3. No to przeniosłam się poszukać brakujących sztuk. Wróciłam pod sfinks i nie ma interakcji, nic nie mogłam zrobić. Pomyślałam, że skończę to zadanie więc wróciłam się do Siwy i skończyłam zadanie przy pierwszym kręgu. Wracam znowu pod sfinks a tam nawet nie świecą się już te punkty na suficie. Nie wiem co zrobić. Ktoś ma jakiś pomysł?

16.11.2017 18:36
odpowiedz
Wikters
1
Junior

Witam mam problem z Misją ostateczna rozgrywka, kiedy jestem w grze i
zaznaczam ową misję nic się nie pokazuje,
lecz pokazuje się znacznik na Flawiusza, kiedy podchodzę do drzwi automatycznie się zamykają, lecz udało mi się go stamtąd wywabić , zabiłem go i dalej nic się nie dzieję bardzo proszę o pomoc

post wyedytowany przez Wikters 2017-11-16 18:38:37
17.11.2017 16:23
odpowiedz
1 odpowiedź
linia25
1
Junior

Mam problem z przejsciem misji a dokladniej z etapem 35, trzeba wejsc do łazni... Misja Kot i Mysz, nie moge znalezc nigdzie wejscia do łazni, sprawdzalam dach i nic.

17.11.2017 17:03
odpowiedz
utrillo
1
Junior

okno z kratkami, lewa ścian patrząc od wejścia do łaźni

post wyedytowany przez utrillo 2017-11-17 17:03:58
18.11.2017 19:15
odpowiedz
TenGamer
1
Junior

siemanko mam problem po misji "Hiena" otóż po tym zadaniu nie ma łowców. Aktualnie jestem w połowie zadania Łuski Krokodyla i czy po tej misji pojawią się oni ?

22.11.2017 12:10
odpowiedz
rogos75
1
Junior

Witam Od niedawna mam X-box i to jest moja pierwsza gra Czy mógłby mi ktoś napisać jakie przyciski trzeba użyć żeby wykonać skok wiary Próbowałem różne i zawsze ginął mi bohater Byłbym bardzo wdzięczny

22.11.2017 14:34
odpowiedz
reksio
153
Pies Pogrzebany

Strzelam, że A lub Y, ale pamiętaj, że skoki wiary możesz wykonać tylko w określonych miejscach (tam, gdzie ptaszki).

22.11.2017 15:11
odpowiedz
rogos75
1
Junior

Wiem, że trzeba wykonać w tych miejscach, tylko jak próbuje skoczyć to nie wychodzi Dlatego zadałem te pytanie

23.11.2017 21:27
odpowiedz
1 odpowiedź
Dawidzior25
1
Junior

Czy Poradnik już jest w 100 % gotowy jak sie spytac moge ? Mozna juz go kupic ?

24.11.2017 20:06
odpowiedz
1 odpowiedź
Długowłosy Metal
43
Pretorianin

Uwaga błąd dotyczący opisu zdobycia trofika "Namaste"
Napisaliście, że należy użyć 100 razy zdolności Świt i zmierzch.
Wystarczy to zrobić 30 razy. https://psnprofiles.com/trophy/6792-assassins-creed-origins/45-namaste

28.11.2017 20:26
👍
odpowiedz
wiktor313
1
Junior

Mam pytanie jak zdobyć ten strój?

03.12.2017 00:19
odpowiedz
1 odpowiedź
Grubyk
0
Junior

Witam. Kochani prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nie moge zdobyc trofea "Stare przyzwyczajenie". Ukonczylem wszystkie lokacje doslownie wszystko na mapie, wszystkie mijse poboczne,wszystkie papirusy ,skarby i grobowce takze.

Czy jest mozliwosc pominiecia jakiegos zadania pobocznego?

Czy hipodrom oraz arene gladiatorow na Kyrenejce trzeba takze do tego trofea ukonczyc?

09.12.2017 01:47
odpowiedz
Tomazi1980
0
Junior

Witam!
Mam problem z trofeum Stare Przyzwyczajenia moim zdaniem zrobilem wszystko na 100% nie widze zadnych znakow zapytania , wszystkie zadania zrobione plus ostatnie z Uplay i nadal nie mam trofeum. Jakies podpowiedzi?gram na ps4
Z gory dziekuje za wszelka pomoc pozdrawiam Wszystkich

09.12.2017 21:55
odpowiedz
przemo124
0
Junior

Witam, wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z wyzwaniem klubu "Bez granic" - odblokuj 3 poziomy mistrzowskie. Mam zdobyte wszystkie 3 myśliwy wróż i wojownik 3 poziom mistrzowski i trofeum dalej nie mam. Czy nie rozumiem tego wyzwania czy jakiś bug ?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Assassin's Creed Origins - screen - 2017-10-31 - 358301Assassin's Creed Origins - screen - 2017-10-31 - 358300Assassin's Creed Origins - screen - 2017-10-31 - 358299Assassin's Creed Origins - screen - 2017-10-31 - 358298Assassin's Creed Origins - screen - 2017-10-31 - 358297Assassin's Creed Origins - screen - 2017-10-11 - 357298Assassin's Creed Origins - screen - 2017-10-11 - 357297Assassin's Creed Origins - screen - 2017-10-11 - 357296Assassin's Creed Origins - screen - 2017-10-11 - 357295