Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - poradnik do gry

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - poradnik do gry

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - poradnik do gry

"Plato o plomo" Poradnik do gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands zawiera m.in. szczegółowy opis przejścia misji głównych oraz pobocznych, dokładne mapy lokacji z zaznaczonymi sekretami czy porady dotyczące zdobycia wszystkich trofeów.

W poradniku do Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands znajdziesz opis i wskazówki dotyczące trybu fabularnego, w którym musisz stawić czoła Boliwijskim kartelom narkotykowym jako członek Ghost Recon - tytułowej elitarnej jednostki militarnej. Szczegółowo opisane zostały wszystkie znajdźki oraz dostępne osiągnięcia. Gra oferuje też w rozbudowane tryby rozgrywki wieloosobowej. Między innymi system podobny do tych z poprzednich odsłon, w którym naprzeciwko graczom staje sztuczna inteligencja.

Gra pozwala bawić się zarówno w zaufanym gronie przyjaciół, jak i z dobranymi poprzez moduł matchmakingu graczami. Ponadto w Wildlands został zaimplementowany tryb, którym to gracze stają naprzeciwko sobie. W poradniku znajdziesz liczne porady, które polepszą twoje kompetencje na polu walki. Opisany zostanie również system rozwoju postaci i rozwijania jej umiejętności. W innym z rozdziałów zostaną przedstawione gadżety, które często odgrywają kluczową rolę w trakcie bitwy. W poradniku zjadą się też wskazówki na temat używania różnych typów pojazdów.

Poradnik do gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands zawiera:

  1. opis przejścia trybu fabularnego;
  2. opis przejścia misji pobocznych we wszystkich regionach;
  3. lokalizacje materiałów z prowincji;
  4. lokalizacje akt operacji;
  5. porady ogólne;
  6. szczegółowy opis systemu rozwoju postaci oraz porady dotyczące najważniejszych umiejętności;
  7. charakterystykę oraz sposób użycia poszczególnych gadżetów;
  8. porady na temat gry pojazdami.

Grzegorz Niedziela, Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - poradnik do gry

Autorzy : Jakub Bugielski, Grzegorz Cyrk0n Niedziela

Ostatnia aktualizacja : 31 marca 2017

Poradnik zawiera : strony: 122, ilustracje: 426 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 21.

Popularne strony w Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - poradnik do gry

09.03.2017 16:40
komandor_Tarkin
7
Legionista

spoiler start

W misji z La Plagą jeżeli jest się odpowiednio szybkim można sprawę zakończyć jeszcze w tunelu, szybkie wykopnięcie drzwi i mało honorowy ostrzał w plecy i "boss" padnie zanim ruszy. Można również w outpoście do którego jedzie (na mapie na zachód) zaminować teren przy wyjeździe z tunelu i przy samochodach żeby mu zrobić niespodziankę. Miny nie znikają mimo opuszczenia lokacji na kilkanaście minut, jednak np. C4 znika po tym czasie. Tak czy siak warto sobie ten outpost wyczyścić z przeciwników przed podjęciem się misji.

spoiler stop

26.03.2017 16:58
odpowiedz
yadin
102
Legend

Kradzież "fury El Chido" jest chyba najbardziej frustrująca.

09.04.2017 17:10
odpowiedz
1 odpowiedź
MC R@VEL
1
Junior

Czy ktoś znalazł piątą legendę w Inca Camina. W grze jest Akta Operacji 5 a wszędzie podają 4 miejsca ? gdzie znaleźć piątą legendę ?

23.02.2019 12:54
😉
Python013
3
Junior

A byłeś odkryć miejscówkę w górach po lewej stronie ?
Tam jest wrak i dane

29.08.2017 00:16
odpowiedz
1 odpowiedź
grzesu
4
Junior

Jaka kaszana w Poradniku niema misji Ocoro-dlaczego?.

03.10.2017 13:12
😡
JÓZEK2
117
Generał

Nie ma też "El Cerebro" - misja totalnie prze...bana, jak bym nie podchodził to i tak mi spie...la furą. Sorki ale wykoleiła mnie.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2019-02-27 - 392760Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2019-02-27 - 392759Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2019-02-27 - 392758Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2019-02-27 - 392757Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2019-02-27 - 392756Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2019-02-27 - 392755Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2019-02-27 - 392754Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2019-02-27 - 392753Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2018-12-11 - 388675