Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Horizon Zero Dawn - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Horizon Zero Dawn - Tereny Łowieckie
Horizon Zero Dawn - Tereny Łowieckie
Powiększ mapę

Horizon Zero Dawn: Tereny łowieckie - mapa Poradnik i solucja Horizon Zero Dawn

Poniższy rozdział został w pełni poświęcony terenom łowieckim, które są jedną z dodatkowych czynności, które możesz realizować w oderwaniu od głównego wątku gry. Znajdziesz tutaj wskazówki, które pomogą osiągnąć najlepszy możliwy rezultat w każdej z prób, w której będziesz musiał wziąć udział.

Zasady

Nad każdym terenem łowieckim czuwa jego zarządca. To do niego powinieneś zwrócić się w pierwszej kolejności, jeśli chcesz podjąć dowolne z wyzwań. W czasie rozmowy z zarządcą możesz wybrać próbę, a następnie musisz stawić się w wyznaczonym miejscu, żeby wziąć w niej udział. W czasie próby niedostępny jest zapis gry.

Na każdym z terenów łowieckich czekają na ciebie trzy zadania, które musisz wykonać w jak najkrótszym czasie. Jeśli uda ci się tego dokonać, to twój wysiłek zostanie nagrodzony odpowiednim trofeum. Niektóre z nich są oparte o jasno określony rodzaj broni i jeśli będziesz chciał je podjąć, to musisz najpierw wyposażyć Aloy w odpowiedni ekwipunek.

Tereny łowieckie Nora (Nora Hunting Grounds)

Próba samych części - 01:30 | 02:00 | 20:00

W ramach zadania musisz odstrzelić pojemniki (10 sztuk), które znajdziesz na zadzie Żuwaczy. Dobierz taki łuk, który nie zabije maszyny po jednym uderzeniu. Ostatecznie maszyn nie zabraknie do ukończenia próby, ale szukanie ich może pochłonąć mnóstwo czasu. Pamiętaj, żeby uderzać z krzaków tak, aby jak najdłużej pozostać poza uwagą pobliskich Czujek.

Próba sągu-pułapki - 02:00 | 05:00 | 20:00

Twoim zadaniem jest zabicie trzech Żuwaczy za pomocą drewnianych bali. Te znajdziesz przy każdej ze ścieżek, a twoim zadaniem jest spłoszenie maszyn i odblokowanie pułapki przy pomocy łuku w taki sposób, żeby bale spadły na maszyny. W tym względzie wystarczy nieco wcześniej uderzyć, a pułapka zrobi swoje. Jeśli nie uda ci się zwabić maszyn na ścieżkę na której stoisz, to wróć do ogniska i zacznij jeszcze raz.

Próba wybuchacza - 03:00 | 06:00 | 20:00

W tym wypadku musisz zniszczyć 6 maszyn korzystając z Potykacza. Rozciągnij liny na każdej ze ścieżek w możliwie największej ilości. Ma to szczególne znacznie, bo maszyny cofną się i obiorą inną drogę, gdy kilka z nich wpadnie w pułapkę. Przygotuj duże ilości surowców, jeśli celujesz w najwyższe trofeum.

Tereny łowieckie Dolinożlebu (Valleymeet Hunting Grounds)

Próba walki z ogniem - 00:40 | 01:20 | 20:00

W ramach zadania musisz w jak najkrótszym czasie ustrzelić zbiorniki na zadach czterech Biegunów. Zadanie jest stosunkowo proste zważywszy na fakt, że wybuchający zbiornik może zdetonować zbiorniki na grzbietach pobliskich maszyn, więc przy odrobinie szczęścia uda ci się ukończyć próbę przy użyciu kilku strzał.

Próba porażenia - 01:00 | 02:00 | 20:00

Celem próby jest usunięcie trzech z sześciu zbiorników na "brzuchu" Nadymacza Ognistego. Aby próba była zaliczona, w chwili usuwania elementów maszyna musi być porażona. Status trwa chwilę, więc najlepiej jest porazić Nadymacza i podejść jak najbliżej, żeby oddać masę strzałów z bliska bez pełnego naciągania łuku. Na cały proces masz minutę, więc jest to dosyć łatwe, jeśli tylko po zjechaniu na teren próby maszyna jest w pobliżu.

Próba zamrażania - 01:30 | 02:30 | 20:00

W tym przypadku niezbędna będzie broń zdolna zamrozić maszynę. Twoim zadaniem jest zabicie pięciu maszyn w czasie gdy działa na nie zamrożenie. Dobór maszyn zależy od ciebie, ważne jest jedynie to, żeby szybko zamrozić maszynę a następnie trafić w jej wrażliwe punkty, dzięki czemu zginie w czasie trwania statusu.

Tereny łowieckie Długiejwody (Greatrun Hunting Grounds)

Próba walki o części - 01:30 | 02:30 | 20:00

Twoim zadaniem jest usunięcie zbiorników umieszczonych na "brzuchu" dwóch Bysiorów. Zanim zestrzelisz komponent, każda z maszyn musi być spętana liną. Skorzystaj ze specjalnej broni i przywiąż maszynę za łeb do podłoża. Podejdź jak najbliżej i oddaj kilka szybkich strzałów.

Próba czasowa - 01:30 | 02:00 | 20:00

Twoim zadaniem jest prześcignięcie Jastrząbłysków w drodze do trzech z pięciu szczątków Czujek. Przygotuj duży zapas medykamentów, bo jedynym sposobem, żeby zmieścić się w czasie, są skoki z dużych wysokości. Przydatny jest też pancerz z Ultrasplotem, ale raczej nie będziesz nim dysponował na tym etapie gry. Nie zrażaj się tym, że maszyna siedzi już przy szczątkach. Do chwili gdy znacznik nie zginie wciąż możesz zabrać zawartość wraku dla siebie i ukończyć próbę.

Próba spętania - 02:00 | 04:00 | 20:00

Twoim zadaniem jest spętanie trzech Jastrząbłysków. Każdej z maszyn musisz zadać cios krytyczny w czasie gdy jest spętana. Na jedno spętanie liczy się tylko jeden cios, ale nie muszą być to koniecznie trzy maszyny. Najlepiej zacznij strzelać do maszyny ze zwykłego łuku. Gdy się zbliży, żeby ostrzelać cię falą lodu użyj wyrzutni lin. Jeśli już zadasz cios krytyczny, to wykończ maszynę, bo jest ich tam tyle, że mogą łatwo cię unieruchomić falami lodu.

Tereny łowieckie Krzemiennych Ostróg (Spurflints Hunting Grounds)

Próba czujności - 02:00 | 03:00 | 20:00

Twoim zadaniem jest zwabienie w krzaki i wykończenie po cichu czterech Czujek. Na terenie jest ich pięć, więc jeśli zabijesz dwie z nich w sposób inny niż to wymagane, to próba będzie od razu anulowana. Najlepiej przed skorzystaniem z liny uruchom Fokus i sprawdź z góry gdzie jest najwięcej maszyn, a następnie zjedź w to miejsce. Warto na wszelki wypadek ustalić położenie wszystkich maszyn. Na dole znajdź krzaki i wab do nich Czujki. Miej na uwadze, że używając zdolności Wabik możesz ściągnąć na siebie inne maszyny, więc skuteczniejsze będzie rzucanie kamieniem.

Próba zabijania Nękaczy - 02:00 | 03:30 | 20:00

Twoje zadanie polega na odnalezieniu i zabiciu Nękaczy. Przeskanuj teren z góry i oznacz cele, a następnie wykończ je. Na obszarze znajdziesz trzy maszyny tego typu. Celuj w te, które są daleko od pozostałych maszyn, co znacznie ułatwi wykonanie zadania.

Próba speca od skrzyń - 00:50 | 01:30 | 20:00

Twoim zadaniem jest przeszukanie czterech z sześciu skrzyń Krabołazów w jak najkrótszym czasie. Zwolnij 1-2 sloty na surowce w ekwipunku, żeby nie tracić później czasu, bo aby zaliczyć zadanie musisz opróżnić zbiornik, a nie tylko go otworzyć. Samo zadanie nie należy do najtrudniejszych. Zbiorniki są niedaleko siebie. Skorzystaj ze skrajnej liny po prawej.

Tereny łowieckie Słonecznych Bruzd (Sun Furrows Hunting Grounds)

Próba "Niszczyciel vs maszyny" - 01:10 | 02:00 | 20:00

Celem próby jest wykończenie kilku maszyn za pomocą działka, które Niszczyciel ma na grzbiecie. Aby go pozbawić tej broni możesz użyć na niej strzał rozrywających. Ewentualnie możesz spróbować zdominować maszynę, tak aby sama korzystała z działka. Zadanie jest całkiem proste, gdyż po oderwaniu działa możesz zabić niszczyciela, a następnie jedną dowolną maszynę i zadanie zostanie zakończone. Oderwanie broni jest o wiele lepszym rozwiązaniem w tym przypadku, bo masz pełną kontrolę nad czasem zadania.

Próba "Gromoszczęk vs Niszczyciel" - 02:00 | 02:30 | 20:00

Próba podobna do poprzedniej. W tym przypadku przejęcie działa jest o wiele skuteczniejsze niż przejęcie maszyny. Najpierw udaj się do miejsca w którym znajdziesz niszczycieli. Zaatakuj maszyny, tak, żeby zwabić je do siedliska Gromoszczęka. Skorzystaj z rozrywających strzał, żeby zabrać wyrzutnię dysków. Postaraj się ignorować Gromoszczęka, ale na pewno konieczne będzie kilka uników. W jak najszybszym czasie wyeliminuj Niszczyciele, a próba zostanie zaliczona. Warto najpierw je zwabić do Gromoszczęka, bo przemieszczanie się z wyrzutnią dysków jest bardzo czasochłonne.

Próba dominacji Niszczyciela - 02:40 | 04:00 | 20:00

W ramach zadania musisz pokonać Gromoszczęka. Co ciekawe, żeby zadanie zostało zaliczone, musisz najpierw zdominować dwa Niszczyciele, które mają pomóc ci w zadaniu. W pierwszej kolejności upatrz z góry dwa Niszczyciele za pomocą Fokusa. Oznacz je i skorzystaj z liny, która jest najbliżej ich. Musisz uważać, żeby maszyna cię nie wykryła, bo wtedy jeden z przejętych Niszczycieli może zaatakować drugiego. W tym przypadku dwie maszyny spełnią rolę wabika, ale będą zadawać też dodatkowe obrażenia, co ułatwi starcie. Skorzystaj z rozrywających strzał i pozbaw Gromoszczęka wyrzutni dysków. Wykorzystaj broń przeciwko niemu, żeby przyspieszyć cały proces.