Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Gwint - poradnik do gry

Gwint - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Przebieg gry Poradnik Gwint

Rozgrywkę w Gwincie można podzielić na parę etapów i warto poświęcić chwilę czasu, aby zaznajomić się z każdym z nich - Przebieg gry - Gwint - poradnik do gry

Rozgrywkę w Gwincie można podzielić na parę etapów i warto poświęcić chwilę czasu, aby zaznajomić się z każdym z nich. Gwint to przede wszystkim strategia i dobry blef. Nie bój się poddać pierwszej rundy, aby wrócić do rozgrywki w kolejnej i wygrać ją w pięknym stylu! Planuj zawczasu swój ruch i modyfikuj go, gdy zajdzie taka potrzeba. Nie zdradzaj się z własnym deckiem i licz na potknięcie przeciwnika.

Etap 1: Mulligan

Po wybraniu talii i wylosowaniu przeciwnika zacznie się tzw - Przebieg gry - Gwint - poradnik do gry

Po wybraniu talii i wylosowaniu przeciwnika zacznie się tzw. Mulligan, czyli losowanie kart do pojedynku. Każdy z graczy, poza kartą Lidera, otrzymuje 10 losowych kart, które będzie miał na ręce przez cały pojedynek chyba, że za pomocą innych kart wymieni je lub odrzuci. Przed przystąpieniem do rozgrywki możesz wybrać i wymienić maksymalnie 3 dowolne karty. Jeśli przeszkadza Ci tylko jedna karta i chcesz wylosować coś lepszego na jej miejsce możesz tą samą kartę wymienić 3 razy pod rząd. Jeśli nie chcesz wymieniać żadnych kart również masz do tego prawo. Naciśnij po prostu PPM i potwierdź swoją decyzję.

Etap 2: Runda pierwsza

Po zakończeniu fazy Mulligan przystępujesz do prawidłowej rozgrywki - Przebieg gry - Gwint - poradnik do gry

Po zakończeniu fazy Mulligan przystępujesz do prawidłowej rozgrywki. Żeton znajdujący się z lewej strony planszy wylosuje gracza, który rozpocznie pojedynek. Runda zakończy się w momencie gdy graczom skończą się karty lub gdy któryś z nich Spasuje, albo podda rundę. O wyniku decyduje ogólna ilość punktów ataku, którą udało się zgromadzić każdemu z graczy. Jeśli na koniec rundy gracze będą dysponować taką samą ilością punktów to obydwoje otrzymają po wygranej rundzie.

Etap 3: Runda druga

Runda druga zaczyna się od dobrania przez obu graczy po 2 karty z wierzchu talii po czym następuje możliwość wymienienia jednej z aktualnie posiadanych kart - Przebieg gry - Gwint - poradnik do gry

Runda druga zaczyna się od dobrania przez obu graczy po 2 karty z wierzchu talii po czym następuje możliwość wymienienia jednej z aktualnie posiadanych kart. Stół zostaje wyczyszczony z jednostek i wszelkich efektów pogodowych. Wyjątkiem są karty, które mają umiejętność pozostania na planszy lub te, które powracają do walki z cmentarza. Zaczyna ten gracz, który wygrał pierwszą rundę (w przypadku remisu w 1 rundzie gra znowu losuje gracza, który rozpocznie rozgrywkę). Runda druga może okazać się decydująca, jeśli zostanie wygrana przez gracza, który wyszedł zwycięsko z pierwszego starcia. Jeśli jednak to się nie stanie o zwycięstwie rozstrzygnie ostatnia runda.

Etap 4: Runda trzecia

Przed rozpoczęciem rozgrywki gracze otrzymują jedną kartę z wierzchu talii i po raz kolejny mają możliwość wymiany jednej z posiadanych kart - Przebieg gry - Gwint - poradnik do gry

Przed rozpoczęciem rozgrywki gracze otrzymują jedną kartę z wierzchu talii i po raz kolejny mają możliwość wymiany jednej z posiadanych kart. Stół ponownie zostaje wyczyszczony i rozgrywkę zaczyna ten gracz, który wygrał poprzednią rundę. Runda trzecia decyduje o wygranej.

Etap 5: Zakończenie rozgrywki

Po zakończeniu pojedynku gracz zostaje przeniesiony do ekranu, który wyświetli wynik, a następnie podliczy zdobyte punkty doświadczenia i przydzieli codzienne nagrody za wygrane rundy - Przebieg gry - Gwint - poradnik do gry

Po zakończeniu pojedynku gracz zostaje przeniesiony do ekranu, który wyświetli wynik, a następnie podliczy zdobyte punkty doświadczenia i przydzieli codzienne nagrody za wygrane rundy. Na tym etapie warto także pogratulować przeciwnikowi udanej gry. Za takie gest ma możliwość otrzymania 5 Orenów lub 5 Fragmentów Kart. Jeśli przeciwnik odwdzięczy się tym samym, również otrzymasz mały bonus.