Forza Horizon 3 - poradnik do gry

Forza Horizon 3 - poradnik do gry

Forza Horizon 3 - poradnik do gry

Poradnik do gry Forza Horizon 3 to zbiór podstawowych informacji, które powinien znać każdy rozpoczynający zabawę z tą pozycją. Znajdziesz tu zestawienie porad ogólnych, wskazówki jak dostosować poziom trudności, wyjaśnienie zagadnień modyfikacji i tuningu czy opis dostępnych kategorii wyścigów. Nie zabrakło także danych na temat nowości w tej części serii. Opisane zostały festiwale, drivatary, umiejętności i aukcje.

W poradniku znalazły się również mapy, na których oznaczono stajnie z legendarnymi wozami, a także tablice z doświadczeniem i redukcją ceny szybkiej podróży. Całości poradnika dopełnia kompletna lista pojazdów podzielona na kategorie, wraz z dodatkowym opisem wybranych modeli pojazdów, oraz lista osiągnięć. Dla osób borykających się z problemami technicznymi przygotowany został krótki rozdział wyjaśniający metody radzenia sobie z najczęstszymi błędami.

Forza Horizon 3 to kolejna gra ze znanej serii wydawanej do tej pory jedynie na konsole Xbox. Jest to dynamiczna gra samochodowa, która łączy elementy zręcznościówki jak i symulatora, a całość zamknięta jest w otwartym świecie, wypełnionym wyścigami i wyzwaniami. Głównym celem gry jest zdobywanie doświadczenia, pieniędzy, zakup i modyfikacja nowych pojazdów, lecz przede wszystkim - zbieranie nowych fanów i rozwój festiwali. Dopiero one pozwolą ci odblokować nowe wyścigi i pokazy. W grze zamieszczono nowe funkcje znane z poprzednich części gry i jej brata - Forzy Motorsport - obejmujące bardziej rozbudowany system Drivatarów oraz ulepszony system tuningu pojazdów.

Poradnik do Forzy Horizon 3 zawiera:

  • Opis podstawowych cech gry: driveatarów, festiwali, umiejętności i aukcji oraz porady dotyczące jazdy;
  • Wyjaśnienie zagadnień modyfikacji i tuningu oraz dostępnych kategorii wyścigów;
  • Zestawienie dostępnych w grze pojazdów i osiągnięć;
  • Mapę z sekretami oraz legendarnymi pojazdami.
  • Porady dotyczące problemów z uruchomieniem gry, wyłączeniem się, optymalizacją.

Poradnik przygotowany w oparciu o wersję 1.0.10.2.

Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Forza Horizon 3 - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 28 września 2016

Poradnik zawiera : strony: 29, ilustracje: 107 .

Popularne strony w Forza Horizon 3 - poradnik do gry

Forza Horizon 3 - screen - 2017-08-11 - 352539Forza Horizon 3 - screen - 2017-08-11 - 352538Forza Horizon 3 - screen - 2017-08-11 - 352537Forza Horizon 3 - screen - 2017-08-11 - 352536Forza Horizon 3 - screen - 2017-08-11 - 352535Forza Horizon 3 - screen - 2017-08-11 - 352534Forza Horizon 3 - screen - 2017-08-11 - 352533Forza Horizon 3 - screen - 2017-07-30 - 351246Forza Horizon 3 - screen - 2017-07-30 - 351245

07.01.2017 17:31
xxxNakoxxx
xxxNakoxxx
43
Chorąży

Na tą chwilę zapomnianych wozów jest już 18 ;)

08.01.2017 17:44
odpowiedz
1 odpowiedź
Luk_92
1
Junior

Tak jak niżej, jest już 18 wozów, a i mapa niedokładna kilka punktów brakuje ;)

25.09.2017 19:12
Kaczka089
1
Junior

A wysłał byś zdjęcie 4 brakujących

14.02.2017 08:47
sznyciuu
odpowiedz
sznyciuu
13
Legionista
Image

blad w poradniku odnośnie wymagan sprzętowych
gra nie obsluguje kart z dx11
TYLKO DX12

post wyedytowany przez sznyciuu 2017-02-14 08:49:25
23.07.2018 13:05
odpowiedz
premium197001
3
Junior

pierwszy raz mam kontakt z fh 3 kiedy można jechać do garażu z zapomnianymi samochodami bo narazie wszystkie są zamknięte ?