No Man's Sky - poradnik do gry

No Man's Sky - poradnik do gry

No Man's Sky - poradnik do gry

Niebo dla każdego! Poradnik do gry No Man's Sky Next objaśnia mechanikę i tajniki gry. W opracowaniu znajdziesz porady takie jak eksploracja, tworzenie przedmiotów, zdobywanie surowców oraz prowadzenie walk i handlu. Nie zabrakło również licznych porad i wskazówek.

Poradnik do gry No Man's Sky jest stworzony do wszystkich początkujących graczy, jak i do tych, którzy zapragnęli powrócić do tytułu po licznych aktualizacjach. Poradnik zawiera wiele praktycznych porad, które ułatwią ci rozgrywkę w No Man's Sky. Stworzyliśmy dokładny opis jak rozpocząć grę, aby ułatwić ci początkowe etapy rozgrywki. W poradniku znajdziesz też informacje o tym jak opuścić pierwszą planetę oraz pierwszy system.

Gra No Man's Sky opiera się na eksploracji, odkrywaniu nowych terenów oraz tworzeniu nowych rzeczy. Aby to ułatwić stworzyliśmy stronę poświęconą w pełni odkrywaniu nowych planet, systemów i gatunków. Zawiera ona porady jak nazwać dany obiekt, aby łatwo było się po nim poruszać i do niego wracać. W tym poradniku znajdziesz również dokładne opisy dotyczące galaktyki, systemów oraz planet.

W poradniku do No Man's Sky znajdziesz również informacje o tym jak ulepszyć dane przedmioty. Stworzyliśmy strony zawierające dokładne opisy ulepszania statku oraz kombinezonów dzięki czemu łatwiej będzie ci poruszać się po rozległym świecie gry.

Aby ułatwić ci granie w No Man's Sky stworzymy strony opisujące wymagania sprzętowe, sterowanie oraz konfigurację gry. No Man's Sky, przez swój ogrom świata, jest produkcją dość wymagającą. Opisaliśmy, więc dokładnie co możesz zmienić, aby gra działała płynie, a jednocześnie wyglądała dobrze. Dodatkowo stworzyliśmy stronę dotyczącą sterowania, aby ułatwić ci pierwsze rozgrywki i zapewnić ci poczucie spokoju i bezpieczeństwa nawet w początkowych etapach gry.

Aby zadbać o fanów osiągnięć stworzyliśmy dokładną listę osiągnięć dostępnych na każdej z platform. Aby ułatwić zdobywanie ich, do każdego z nich stworzyliśmy opis.

No Man's Sky w pigułce

No Man's Sky to wydany w 2016 roku na PC, PS4 i XONE kosmiczny sandbox. W założeniu miał łączyć on dwa znane i lubiane gatunki. No Man's Sky umożliwia eksplorowanie galaktyki z kokpitu statku jak i zwiedzanie planet na własnych nogach. Akcja gry toczy się w przyszłości i losowo generowanej galaktyce. Ta stworzona jest z ponad osiemnastu trylionów planet. Powoduje to, że grając nawet przez bardzo długi czas nie powinieneś być w stanie odkryć całego wygenerowanego świata.

Proceduralnie generowane są również układy planet, wchodzące w ich skład planety, a również flora i fauna. Ma to powodować, że każda rozgrywka w No Man's Sky będzie niepowtarzalna. Dodatkowo w grze znajdują się równego rodzaju kosmici oraz potwory. Częśc z nich będzie na ciebie polować, inne przed tobą uciekać. Część z nich opisaliśmy, tak, aby ułatwić ci poruszanie się pomiędzy nimi na planecie.

Produkcja pozwala na nieograniczoną eksplorację gigantycznego wszechświata składającego się z trylionów planet. Gracz może zwiedzać ciała niebieskie różniące się panującą na nich atmosferą, katalogować żyjące tam formy życia, walczyć z tajemniczymi Strażnikami, odkrywać sekrety pradawnej cywilizacji, handlować i podróżować w celu dotarcia do centrum wszechświata. Rozmiar produkcji sprawia, że jest to tytuł, który może zapewnić wręcz nieskończoną ilość rozgrywki i jedynym ograniczeniem jest tu chęć eksploracji gracza.

Gra została stworzona przez studnio Hello Games znane z serii Joe Danger.

No Man's Sky Next

No Man's Sky Next to kolejna, duża aktualizacja do oryginalnej gry, która zawiodła oczekiwania fanów. Zaktualizowaliśmy nasz poradnik o zawartość patcha No Man's Sky Next, pochylając sie nad takimi zagadnieniami jak budowa i rozwój bazy, używanie przenośnych rafinerii, zdobycie czystego ferrytu, azotanu sodu czy chromatycznego metalu. W poradniku zawarliśmy mnóstwo porad, które okażą się pomocne w powrocie do gry z aktualizacją.

Rozpoczęcie gry

Aby rozpocząć swoją przygodę w grze No Man's Sky musisz uruchomić grę i poczekać, aż miną wszystkie informacje od twórców. Gdy wszystkie reklamy oraz informacje miną pojawi się biały ekran z napisem "Inicjalizacja ...". Łatwo tutaj o pomyłkę. Większość graczy sądzi, że gra wciąż się instaluje i czeka, aż w końcu się uruchomi. Wystarczy jednak kliknąć tylko przycisk, który jest widoczny na ekranie (kwadrat na konsoli PS4, E na PC). Pozostałe aspekty ważne na początku rozgrywki opisaliśmy na osobnej stronie.

Porady na start

W grze No Man's Sky czeka cię wiele godzin eksploracji, wykonywania misji oraz tworzenia nowych przedmiotów. Aby ułatwić ci jednak początek gry stworzyliśmy listę cennych porad, które pomogą ci rozpocząć rozgrywkę. Porady te dotyczą głównie elementów gry odpowiadających za eksplorację oraz tworzenie nowych przedmiotów. Dzięki czemu ułatwią ci one rozgrywkę podczas paru pierwszych godzin spędzonych z grą.

Tryb multiplayer

W dniu 24 lipca 2018 roku do gry No Man's Sky trafiła czwarta, duża aktualizacja. Wprowadziła ona między innymi tryb multiplayer, który był wyczekiwany przez graczy praktycznie od premiery tytułu. Tryb ten umożliwia zabawę w czteroosobowych grupach w ramach kooperacji, jak atakowanie innych graczy. Tryb ten powinien spodobać się każdemu graczowi, niezależnie od tego czy chce on budować bazę z przyjacielem czy brać udział w bitwach na obcych planetach.

Ulepszanie przedmiotów

W grze No Man's Sky możesz ulepszać kombinezon swojej postaci, narzędzia oraz statek. Stworzyliśmy strony poświęcone każdemu z tych przedmiotów, aby ułatwić ci rozwijanie się w grze No Man's Sky. Dzięki temu będziesz wiedział co zebrać i co zrobić, aby ulepszyć dany przedmiot.

Aneks

W ostatnim rozdziale poradnika znajdziesz opis technicznych stron produkcji No Man's Sky. Stworzyliśmy dokładny opis wymagań sprzętowych, który pozwoli ci określić czy twój komputer uruchomi grę, a jeśli tak to na jakich ustawieniach graficznych. Opisaliśmy ustawienia graficzne, które wymagają więcej mocy obliczeniowej, abyś wiedział co warto obniżyć, aby gra działała dobrze nadal wyglądając świetnie. Oprócz tego, znajdziesz tutaj opis sterowania do każdej z platform. Dodatkowo stworzyliśmy listę osiągnięć, które można zdobyć w grze i dokładnie je opisaliśmy, abyś mógł szybko zdobyć 100%.

Czy mój komputer uruchomi No Man's Sky?

Poniżej przedstawiliśmy minimalną konfigurację sprzętową dla No Man's Sky na PC. Minimalna specyfikacja jest wymagana do uruchomienia gry w 1080p w najniższych detalach. Nie istnieją jedna dokładne wymagania co do zalecanej konfiguracji sprzętowej. Gra jednak zyskała parę aktualizacji poprawiających grafikę gry, mimo tego nie stała się bardziej wymagająca.

Minimalne wymagania sprzętowe No Man's Sky

  1. System operacyjny: Windows 7 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i3 2.9 GHz
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Karta graficzna: GeForce GTX 480
  5. Wymagane miejsce na dysku HDD: 16 GB
  6. Pamięć karty graficznej: 2 GB

Natalia "N.Tenn" Fras

Informacje o No Man's Sky - poradnik do gry

Autorzy : Michał Czarny Wilk Grygorcewicz, Piotr MaxiM Kulka, Natalia N.Tenn Fras

Poradnik zawiera : strony: 19, ilustracje: 62 .

No Man's Sky NEXT

Ostatnia aktualizacja : 27 lipca 2018, odwiedź No Man's Sky NEXT

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 13 września 2016, odwiedź Poradnik do gry

Popularne strony w No Man's Sky - poradnik do gry

No Man's Sky - screen - 2018-11-22 - 387601No Man's Sky - screen - 2018-11-22 - 387600No Man's Sky - screen - 2018-11-22 - 387599No Man's Sky - screen - 2018-07-18 - 378385No Man's Sky - screen - 2018-07-18 - 378384No Man's Sky - screen - 2018-07-18 - 378383No Man's Sky - screen - 2018-03-30 - 369752No Man's Sky - screen - 2018-03-30 - 369751No Man's Sky - screen - 2018-03-30 - 369750

06.09.2016 12:53
zanonimizowany1088264
32
Centurion

Hejterzy z Polski w to nie graja wiec i komentarzy nie ma.

01.01.2017 14:05
odpowiedz
far crayowista
33
Pretorianin

Gdzie zdobyć ogniwo wolt???

19.02.2017 12:58
odpowiedz
Monie
2
Junior

uzupełnijcie poradnik o rzeczy które były dodane w aktualizacji tej o budowie bazy

11.03.2017 13:29
👎
1
odpowiedz
modoc
32
Chorąży

Czas na uaktualnienie poradnika wyszła nowa wersja. 1.2

22.08.2017 13:12
odpowiedz
przemekgruby
8
Legionista

Kiedy zaktualizujecie poradnik po patchu 1.3 praktycznie wszystko sie zmienilo.

14.04.2018 23:45
😢
odpowiedz
Kesuja
6
Legionista

Ostatnio, zauważyłem na YT wysyp jakże "ciekawych" filmików portalu Gry-online (kanał tvgry.pl), mam wrażenie, że odbywa się to kosztem poradników , takich jak"No Man's Sky", ale przykładów można by mnożyć . Nie ma co się oszukiwać, ja wykupuję abonament tylko dla poradników, ale chyba zrezygnuję z tego portalu, ponieważ poradniki są coraz gorszej jakości, nie mówię, że wszystkie bo oczywiście są i takie, które są naprawdę solidną pomocą w grze, jednakże jakość, moim zdanie ogólnie leci w dół, coraz więcej jest łapek negatywnych przy poradnikach, więc chyba o czymś to świadczy i nie jest to tylko jak widać moje zdanie. Pozdrawiam zespół gry-online, z nadzieją, że to tylko chwilowy kryzys .

25.07.2018 07:29
😁
odpowiedz
1 odpowiedź
przemekgruby
8
Legionista

Czy jest szansa na aktualizację poradnika bo wiele się z minęło w aktualizacji NEXT

27.07.2018 12:48
😎
e_rickson
10
Legionista

GRYOnline.plRedakcja

Nie tylko szansa, ale własnie jesteśmy w trakcie przygotowywania aktualizacji do tego poradnika. Pierwsze nowe/odświeżone strony powinny się pojawić jeszcze przed sobotą :)

09.08.2018 22:26
odpowiedz
2 odpowiedzi
Divives
14
Legionista

Widzę że redaktorstwo przepisanej z netu stronki pozwala sobie na cenzurę wyoowiedzi jeśli te ujawniają tajemnice wewnętrzne ...

24.08.2018 11:26
zanonimizowany1204223
21
Generał

Której? Nie mówisz chyba o angielskiej wersji gry-online, która powstaje na bazie polskiej?

22.12.2018 02:14
Divives
14
Legionista

mea culpa, tak się dzieje jak emocje biorą górę

18.08.2018 12:56
odpowiedz
Emiliano666
82
Konsul

Rodzaje ekonimi ...

18.08.2018 13:35
odpowiedz
1 odpowiedź
Kajdorf
59
Konsul

Kondesator ciepła? Jak to faktycznie działa, bo nie widzę opcji instalacji. W menu budowy też go nie ma.

18.08.2018 19:53
neXus
175
Fallen Angel

Najpierw musisz poznać jego technologię - albo kupić na stacji albo znależć w opuszczonej fabryce

22.08.2018 19:44
odpowiedz
3 odpowiedzi
Dark Raven0
12
Legionista

Witam.
Mam takie pytanie, czy da się wejść do wraku statku kosmicznego?

24.08.2018 13:48
neXus
175
Fallen Angel

O ile kojarzę w grze są dwa typy wraków:
- wraki wielkich frachtowców - można tylko zbierać skrzynki z okolicy i przejrzeć log z czarnej skrzynki, nie ma możliwości eksploracji samego wraku
- wraki zwykłych statków kosmicznych - te dla odmiany można naprawić i i wymieniając ze swoim statkiem można nimi normalnie latać. Minusem jest to, że każde uszkodzone pole naprawia się zużywając cenne materiały

27.08.2018 23:41
Dark Raven0
12
Legionista

No właśnie o frachtowce mi chodziło. Ale już zczaiłem, że są tam pozakopywane skrzynie z towarem.
A mam jeszcze jedno pytanie. Da się jakoś usuwać poszczególne części bazy (np ściany)?

28.08.2018 00:54
Dark Raven0
12
Legionista

EDIT: Ok, już wiem jak.;P

post wyedytowany przez Dark Raven0 2018-08-28 00:54:45