Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

RimWorld - poradnik do gry

RimWorld - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tworzenie kolonistów | Poradnik do gry RimWorld poradnik RimWorld

Edytor tworzenia kolonistów oferuje bardzo wiele opcji - Tworzenie kolonistów | Poradnik do gry RimWorld - RimWorld - poradnik do gry
Edytor tworzenia kolonistów oferuje bardzo wiele opcji

Nadszedł czas na stworzenie kolonistów, którzy zamieszkają na nowej planecie. Zależnie od scenariusza, możesz rozpocząć grę z inną ilością kolonistów. Naciskając na przycisk "losuj" możesz generować kolejne postacie. Każda z nich ma inną historię, wiek, wygląd, cechy a nawet możliwe jest wylosowanie dodatkowych relacji z innymi kolonistami. Nic nie stoi na przeszkodzie byś stworzył rodzinę, pokłóconych kochanków czy wrogów. Jeśli możesz stworzyć większa liczbę osadników to zadbaj, by ich cechy wzajemnie się uzupełniały. Przy wyborze kolonistów zwróć uwagę na:

Historię - dzieciństwo i dorosłość mają decydujący wpływ, jakie dodatkowe cechy i predyspozycje będzie przejawiał kolonista. Po najechaniu na opis historii, wyświetlą się dodatkowe informacje. Jeśli ktoś np.: był aktorem to będzie posiadał bonusowe +2 do umiejętności społecznych, +3 do rzemieślnictwa, ale za to będzie niezdolny do wycinki drzew, transportowania i sprzątania.

Niezdolny do - pokazuje do czego dany kolonista jest niezdolny. Upewnij się, że pole to jest puste, albo chociaż tylko jeden z kolonistów boryka się z danym problemem. Jeśli stworzysz kolonię z osobami, które są niezdolne do prostych prac, to nie przetrwa ona długo.

Cechy - każdy kolonista startuje z 2-3 cechami, które dodatkowo wpływają na jego zachowanie. Może on być leniwy, charyzmatyczny, być geniuszem itp. Na ogół większość cech oferuje zarówno bonusową, jak i negatywną premię do statystyk. Np.: Neurotyk pracuje o 20% szybciej, ale o 8% łatwiej popada w załamanie.

Zdrowie - niektórzy koloniści mogą rozpocząć grę z pewnymi defektami zdrowia i ciała. Blizny, zadrapania czy przebyte kontuzje spowodują, że dana postać może poruszać się wolniej, być bardziej podatna na obrażenia itp.

Relacje - pokazują, w jakich relacjach jest dana postać z innymi kolonistami. Można wylosować więzi i relacje partnerskie, rodzinne, a nawet wrogie.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie