LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - poradnik do gry

LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - poradnik do gry

LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy stanowi kompletny przewodnik po tej growej adaptacji siódmego epizodu najsłynniejszej kosmicznej sagi. Informacje zawarte w niniejszym poradniku powinny okazać się bardzo pomocne w ukończeniu gry w 100 procentach, a więc w zaliczeniu wszystkich misji, zdobyciu wszystkich skarbów i odkryciu wszystkich sekretów. Początkowe strony poradnika zawierają między innymi szereg przydatnych porad, informacje na temat sterowania oraz podpowiedzi jak zdobyć dostępne osiągnięcia i trofea. Pierwszy duży rozdział poradnika to rozbudowany opis przejścia trybu fabularnego bazującego na wydarzeniach z Przebudzenia Mocy. Zawiera on informacje na temat poprawnego korzystania z umiejętności bohaterów, rozwiązywania napotykanych zagadek czy sprawdzonych metod wygrywania pojedynków z wyjątkowo silnymi przeciwnikami (bossami).

Kolejną część poradnika otwierają rozdziały z opisami mniejszych misji (inne zadania fabularne, zadania łowców nagród, wyścigi, zadania ruchu oporu i inne) i do każdego z tych etapów dołączona jest informacja w jaki sposób można go odblokować. Jednym z najważniejszych rozdziałów poradnika jest ten poświęcony sekretom. Znajdują się w nim bogato ilustrowane strony, na których przedstawione zostały lokalizacje minizestawów, czerwonych klocków i innych typów znajdziek. Końcowe strony poradnika to przede wszystkim opis bonusowej zawartości gry, do której można uzyskać dostęp po sprostaniu odgórnie narzuconym wymaganiom.

LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy to kolejna odsłona popularnej serii gier zręcznościowych. Zgodnie z tym co sugeruje tytuł opisywana produkcja bazuje na siódmym epizodzie Gwiezdnych Wojen. W trakcie gry możemy odtworzyć najważniejsze momenty z filmu, aczkolwiek na jej potrzeby przygotowano też wiele zupełnie nowych scen. Podobnie jak i w innych produkcjach z serii LEGO od studia Traveller's Tales gra po brzegi wypełniona jest ciekawą zawartością i odkrycie wszystkich atrakcji może zająć nawet kilkadziesiąt godzin.

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 59, ilustracje: 586 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 6.

Popularne strony w LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - poradnik do gry

LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-06-17 - 324423LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-06-17 - 324422LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-06-17 - 324421LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-05-05 - 320950LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-05-05 - 320949LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-05-05 - 320948LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-03-23 - 318175LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-03-23 - 318174LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-03-23 - 318173

01.07.2016 22:28
👍
Albanoid
17
Chorąży

Stranger, nie umniejszając innym autorom na gry-online, ale zadziwia mnie jak wiele piszesz poradników i na jak wysokim poziomie one są. Co widzę większą grę to jesteś autorem poradnika do niej ;) Kawał dobrej roboty wykonujesz.

07.08.2016 08:21
odpowiedz
man of kin
13
Legionista

POMOCY! W Epilogu kiedy Przeskakuje sie po drążkach potem postać jakby wchodziła w ściane a potem po ścianie Nie moge wskoczyć na drugą poręcz i ciągle spadam a chce przejść do swobodnej rozgrywki POMOCY!

09.01.2017 14:28
odpowiedz
kozacki kozak
1
Junior

To drugie to 2 gwiazda śmierci , i czy mógłbym poprosić o pomoc????? mam wszystkie planety,poziomy,ludziki a nie mogę odblokować poziomu potęga starkilera pisze mi że mam 248 złotych klocków na 250 . PROSZĘ O POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24.02.2017 00:35
👍
odpowiedz
premium581198445
1
Junior

Z góry informuje że dopiero co zacząłem grać (ledwo 6.5%..:() plus posiadam wersję Digital Deluxe (więc możliwe że ma ona wpływ na ilości podane niżej :) )
Aktualnie, jest 210 mini zestawów,
259 złotych klocków,
277 postaci(nie wiem czy wszystkie grywalne &
i 86 pojazdów
PS. Poradnik super :)

07.07.2017 12:00
odpowiedz
rex99981
5
Chorąży

Gdzie sterowanie na pc? A tak to dobry poradnik =)