LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - poradnik do gry

LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - poradnik do gry

LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy stanowi kompletny przewodnik po tej growej adaptacji siódmego epizodu najsłynniejszej kosmicznej sagi. Informacje zawarte w niniejszym poradniku powinny okazać się bardzo pomocne w ukończeniu gry w 100 procentach, a więc w zaliczeniu wszystkich misji, zdobyciu wszystkich skarbów i odkryciu wszystkich sekretów. Początkowe strony poradnika zawierają między innymi szereg przydatnych porad, informacje na temat sterowania oraz podpowiedzi jak zdobyć dostępne osiągnięcia i trofea. Pierwszy duży rozdział poradnika to rozbudowany opis przejścia trybu fabularnego bazującego na wydarzeniach z Przebudzenia Mocy. Zawiera on informacje na temat poprawnego korzystania z umiejętności bohaterów, rozwiązywania napotykanych zagadek czy sprawdzonych metod wygrywania pojedynków z wyjątkowo silnymi przeciwnikami (bossami).

Kolejną część poradnika otwierają rozdziały z opisami mniejszych misji (inne zadania fabularne, zadania łowców nagród, wyścigi, zadania ruchu oporu i inne) i do każdego z tych etapów dołączona jest informacja w jaki sposób można go odblokować. Jednym z najważniejszych rozdziałów poradnika jest ten poświęcony sekretom. Znajdują się w nim bogato ilustrowane strony, na których przedstawione zostały lokalizacje minizestawów, czerwonych klocków i innych typów znajdziek. Końcowe strony poradnika to przede wszystkim opis bonusowej zawartości gry, do której można uzyskać dostęp po sprostaniu odgórnie narzuconym wymaganiom.

LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy to kolejna odsłona popularnej serii gier zręcznościowych. Zgodnie z tym co sugeruje tytuł opisywana produkcja bazuje na siódmym epizodzie Gwiezdnych Wojen. W trakcie gry możemy odtworzyć najważniejsze momenty z filmu, aczkolwiek na jej potrzeby przygotowano też wiele zupełnie nowych scen. Podobnie jak i w innych produkcjach z serii LEGO od studia Traveller's Tales gra po brzegi wypełniona jest ciekawą zawartością i odkrycie wszystkich atrakcji może zająć nawet kilkadziesiąt godzin.

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 59, ilustracje: 586 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 6.

Popularne strony w LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - poradnik do gry

LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-08-10 - 327659LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-08-10 - 327658LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-08-10 - 327657LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-02-03 - 315122LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-02-03 - 315121LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-02-03 - 315120LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-02-03 - 315119LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-02-03 - 315118LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - screen - 2016-02-03 - 315117