Homefront: The Revolution - poradnik do gry

Homefront: The Revolution - poradnik do gry

Homefront: The Revolution - poradnik do gry

Poradnik do Homefront: The Revolution, to kompletny przewodnik po zniszczonych terenach jednego z amerykańskich miast - Filadelfii, który poprowadzi cię przez wszystkie atrakcje przygotowane przez twórców gry. Pierwsze rozdziały poradnika prezentują liczne porady, które pomogą ci w starciach z przeciwnikami, dobrać odpowiedni sprzęt oraz wytłumaczą zasadę działania stref Filadelfii. Kolejne rozdziały poradnika to już sam rdzeń solucji. Znajdziesz tu odpowiednio przygotowany opis przejścia gry wraz ze wskazówkami odnośnie toczonych walk czy nagród przyznawanych za poszczególne misje. Wszystkie misje otrzymały także specjalnie przygotowane zdjęcia, które pomogą ci w nawigacji. Następne rozdziały poradnika prezentują aktywności dodatkowe związane ze strefami wpływów w Filadelfii. Znajdziesz tutaj szczegółowe opisy czerwonych, żółtych oraz zielonych stref będących pod wpływem wrogich Koreańczyków. Porady tutaj zawarte pomogą ci także w efektywnym poruszaniu się po terenach kontrolowanych przez wrogów, zdobywaniu placówek czy ratowaniu cywilów z opresji. Ostatnie rozdziały solucji zawierają już techniczne aspekty gry wraz z objaśnieniem wszystkich dostępnych opcji graficznych. Rozdział ten kierowany jest przede wszystkim do posiadaczy komputerów osobistych, którzy chcą zmaksymalizować wydajność swojego sprzętu bez niepotrzebnego pogarszania wyświetlanego obrazu. Zwieńczeniem poradnika jest rozdział opisujący wymagania sprzętowe na platformę PC.

Homefront: The Revolution to osadzona w klimatach konfliktu zbrojnego między Stanami Zjednoczonymi a Koreą Północną gra FPS z otwartym światem, która została stworzona na silniku graficznym CryEngine. W grze wcielamy się w mężczyznę o imieniu Brady, który będąc w szeregach ruchu oporu, staje przed zadaniami pokrzyżowania planów najeźdźcy. Całość gry ma miejsce na terenach okupowanej Filadelfii, w której znajdziesz niebezpieczne strefy wpływów Koreańczyków.

Poradnik do Homefront: The Revolution zawiera:

  • Liczne porady dotyczące mechaniki gry;
  • Rdzeń solucji, czyli szczegółowy opis przejścia wszystkich misji w grze;
  • Rozdziały poświęcone strefom wpływów Koreańczyków oraz misjom dodatkowym;
  • Szczegółowe omówienie kwestii technicznej gry oraz wymagania sprzętowe PC/

Jacek "Ramzes" Winkler (www.gry-online.pl)

Informacje o Homefront: The Revolution - poradnik do gry

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 57, ilustracje: 352 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 14.

Popularne strony w Homefront: The Revolution - poradnik do gry

Homefront: The Revolution - screen - 2016-11-10 - 333854Homefront: The Revolution - screen - 2016-11-10 - 333853Homefront: The Revolution - screen - 2016-11-10 - 333852Homefront: The Revolution - screen - 2016-11-10 - 333851Homefront: The Revolution - screen - 2016-11-10 - 333850Homefront: The Revolution - screen - 2016-11-10 - 333849Homefront: The Revolution - screen - 2016-11-10 - 333848Homefront: The Revolution - screen - 2016-09-29 - 331999Homefront: The Revolution - screen - 2016-09-29 - 331998

12.06.2016 00:50
metweo1992
3
Junior

tylko nie napisaliści że te Urządzenie Hamujące trzeba kupić tylko tyle że jest zablokowane jak odblokować urządzenie Hamujące

13.06.2016 15:17
yaceek
odpowiedz
yaceek
61
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

Urządzenie hakujące zdobywasz w misji głównej zatytułowanej "Nagroda pokoju". Pozdrawiam.

19.07.2016 22:37
Vlad Tepes
odpowiedz
Vlad Tepes
62
Pretorianin

Do czego służy i jak się zwiększa takie zielone "V" w kółku, jest tego max 40, ale ja mam chyba cały czas 0/40?
I gdzie są stanowiska rekrutacyjne, mam im zrobić zdjęcia, ale albo ich jeszcze nie widziałem, albo nie wie które to?