Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Overwatch - poradnik do gry

Overwatch - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Eskorta | Mapy w Overwatch Overwatch poradnik

Eskorta

W poniższym rozdziale znajdziesz porady na temat trzech map dostępnych w trybie Eskorty. Część z nich skierowana jest dla obrońców, a część dla drużyny atakującej. W tekście zawarto m.in. informacje na temat kluczowych bohaterów oraz opisy przydatnych skrótów.

Dorado

Atak

  1. Na tej mapie znajdziesz wiele punków wysokościowych, jak np. balkony, tarasy bądź murki. To świetne miejsce na zastawienie pułapki na przeciwników. Snajperzy, tacy jak Trupia Wdowa lub Hanzo mogą okazać się bardzo przydatni.
  2. Gdy szturmujesz pierwszy plac postaraj się nie wyskakiwać od razu przez bramę tylko użyć bocznego przejścia. Na 100% przeciwnicy ustawili się na pozycjach snajperskich i czekają tylko aż w głównej bramie pojawi się pierwszy cel.
  3. Zaraz za otwartym placem z fontanną znajduje się ściana, którą wiele postaci może pokonać, aby szybko i niepostrzeżenie znaleźć się przy przeciwniku.
  4. Przy ataku zawsze chowaj się za Tankami.
  5. W trakcie Eskorty Reinhardt może postawić osłonę za którą schowa się Bastion lub wieżyczka Torbjorn'a. Trzeba się jednak wcześniej upewnić, że ktoś pilnuje ich pleców.

Obrona

  1. Snajperzy mogą być wielce pomocni w trakcie obrony, szczególnie na samym początku. Wespnij się na któryś z balkonów i eliminuj nadchodzące cele. Osłaniaj też plecy sojuszników rozglądając się za tzw. Flankerami, czyli bohaterami zachodzącymi na plecy przeciwników.
  2. Dobrym miejscem na przywitanie przeciwników jest mały balkonik z lewej strony, zaraz nad pierwszą bramą.
  3. Umiejętności z efektem odrzucenia mogą przydać się, aby strącać przeciwników na plażę, którą znajduje się blisko spawna drużyny atakującej.
  4. Symmetra jest bardzo pomocna w roli obrońcy. Może rozstawiać swoje wieżyczki w niewidocznych punktach, które będą alarmować o nadchodzącym przeciwniku. Ma też duże pole do popisu przy stawianiu teleporterów.

Droga 66

Atak

  1. Przy pierwszym punkcie ataku masz możliwość spychania przeciwników poza mapę. Rozważ wybranie Lucio do drużyny.
  2. Atakując główne drzwi wybierz jeden z dwóch bocznych korytarzy. Przeciwnicy zapewne będą mieć oko na bramę i zaczną ostrzeliwać każdy cel, który się w niej znajdzie.
  3. W trakcie eskorty uważaj na dach stacji benzynowej - jest to bardzo dogodna pozycja dla snajperów.
  4. Zaraz przy rozpoczęciu eskorty możesz skorzystać z 2 tuneli (jeden na dole, a drugi u góry), które mogą przydać się w trakcie przedzierania się przez stację benzynową.
  5. Mapa posiada otwarte niebo więc Fara ma sporo miejsca do rozwinięcia skrzydeł i atakowania przeciwników z powietrza.
  6. Korzystaj z otwartych ścieżek zaraz przy kanionie, aby zaskoczyć przeciwnika, ale uważaj, aby Twój bohater nie został zepchnięty w przepaść.
  7. Wykorzystaj boczny tunel przy pierwszej dużej bramie, aby zajść przeciwnika od tyłu.

Obrona

  1. Zaczynając po stronie obrońców warto wybrać Bastiona lub Złomiarza i umiejscowić się na górze wykolejonego pociągu. Z tej pozycji możesz ostrzeliwać pociskami nadciągających przeciwników lub rzucać w nich granatami wywołując totalny chaos.
  2. Zaraz przy pierwszym punkcie obronnym jest mały mostek. To świetna pozycja snajperska dla Trupiej Wdowy bądź Hanzo.
  3. Obok wyżej wspomnianego mostku jest wyższy punkt (spory kamień). Możesz się na niego wspiąć, aby mieć jeszcze lepszy widok na nadchodzących przeciwników.
  4. Przy pierwszym punkcie ataku masz możliwość spychania przeciwników poza mapę. Rozważ wybranie Lucio do drużyny.
  5. Jeśli przeciwnicy przebiją się przez pierwszą dużą bramę miej na oku boczny tunel, które wychodzi z góry po lewej stronie.

Posterunek Gibraltar

Atak

  1. Zaraz po rozpoczęciu rozgrywki musisz uważać na górne wyjście na mapę ponieważ przeciwnik na pewno rozstawi Bastiona, Trupią Wdowę lub Hanzo na moście zaraz naprzeciwko wyjścia Atakujących ze spawna.
  2. Uważaj również na niższy budynek z lewej strony, który również jest dogodną pozycją snajperską.
  3. Zaczynając grę warto mieć Reinhardta w drużynie, który umożliwi nieco bezpieczniejsze wyjście ze spawna.
  4. Przed atakiem na 3 punkt obrony dobrze się zastanówcie ponieważ przeciwnik na pewno solidnie obstawi dogodne pozycje obronne. Na tym etapie przydatny będzie teleporter od Symmetry, aby szybko wrócić do walki.
  5. Mapa ma wiele punktów w których mogą rozstawić się obrońcy dlatego przyda się w drużynie solidny flanker, jak np. Smuga lub Żniwiarz.
  6. Gdy Twoja drużyna znajdzie się już przy eskortowanym pojeździe uważaj na daszek budynku, który znajduje się centralnie naprzeciwko samochodu.

Obrona

  1. Ustaw snajperów lub Bastiona na moście, aby obserwować górne wyjście Atakujących.
  2. Wykorzystaj punkty wysokościowe, aby ostrzeliwać przeciwników.
  3. Ta mapa ma to do siebie, że drużyna atakująca stara się przeprowadzić szturm od samego początku, aby jak najszybciej ruszyć do przodu i przesunąć linię obrony przeciwnika do drugiego punktu.
  4. Najlepszym punktem do obrony jest dach budynku zaraz naprzeciwko samochodu do eskorty. Można z niego ostrzeliwać przeciwników mając za zasłonę jakieś paczki i spory zbiornik.
  5. Gdy przeciwnicy będą przeprowadzać samochód przez tunel, ustaw się na dachu naprzeciwko tunelu. Z tej pozycji możesz obserwować dolne i górne przejścia.
  6. Gdy rozgrywka przeniesie się do głównego hangaru będzie to najlepszy moment do rozstawienia w kątach snajperów lub Bastiona.