Overwatch - poradnik do gry

Overwatch - poradnik do gry

Overwatch - poradnik do gry

Bądź super wśród superbohaterów! W poradniku do gry Overwatch znajdziesz opis wszystkich bohaterów, porady dotyczące graniami nim oraz ich kontry. Dowiesz się również jak grać na poszczególnych mapach, zarówno po stronie napastników, jak i drużyny broniącej.

W poradniku do gry Overwatch znajdziesz całą masę przydatnych informacji na temat najnowszej gry od studia Blizzard. Zawiera on opis podstawowych elementów gry, takich jak tryby rozgrywki czy system progresji. Znajdziesz w nim również przydatne porady ogólne.

Duża część poradnika poświęcona została bohaterom. W poradniku znajdziesz opis każdego z nich oraz liczne porady dotyczące rozgrywki i skutecznego wykorzystania posiadanych zdolności. Dowiesz się również jak kontrować poszczególnych herosów. Drugi ważny rozdział dotyczy dostępnych w grze map. Do każdej z dostępnych lokacji w trybach Kontrola oraz Szturm przygotowano porady skierowane zarówno do atakujących, jak i obrońców. Opisane zostały również przydatne skróty czy bohaterowie kluczowi do zwycięstwa na danej mapie.

Overwatch to FPS-owa propozycja od Blizzard Entertainment. Rozgrywka oparta jest na prowadzeniu drużynowych pojedynków 6 na 6 przez co Twój sukces lub porażka jest uzależniony od tego, jak współpracuje cała drużyna. W grze znajdziesz sporo bohaterów o zróżnicowanym charakterze, bardzo ładnie wykonane mapy, całkiem sporo arsenału przy pomocy którego możesz dewastować zarówno wrogów, jak i otoczenie, a także masę frajdy! Blizzard dał graczom możliwość wejścia do futurystycznej przyszłości w której to Organizacja Overwatch miała dbać o ład i porządek. Niestety, jak to w większości przypadków bywa, gdy wrzuci się do jednego worka samych super bohaterów o wygórowanym ego, sytuacja staje się dość napięta. Po pewnym czasie Organizacja rozpada się ze względu na różnicę poglądów i zaczyna się walka... W tym momencie wkraczasz Ty, aby walczyć o lepsze jutro dla całej ludzkości!

Łukasz "qwert" Telesiński (www.gry-online.pl)

Informacje o Overwatch - poradnik do gry

Autorzy : Łukasz Qwert Telesiński, Michał Kwiść Chwistek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 17, ilustracje: 32 .

Popularne strony w Overwatch - poradnik do gry

Overwatch - screen - 2019-10-18 - 406203Overwatch - screen - 2019-10-18 - 406202Overwatch - screen - 2019-10-18 - 406201Overwatch - screen - 2019-10-18 - 406200Overwatch - screen - 2019-10-18 - 406199Overwatch - screen - 2019-10-18 - 406198Overwatch - screen - 2019-10-18 - 406197Overwatch - screen - 2019-10-18 - 406196Overwatch - screen - 2019-10-18 - 406195