Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sezamie, otwórz się: Kasiarz (Open Sesame! - The Safecracker) - główne zadanie | Zadania główne poradnik Wiedźmin 3: Serca z Kamienia

Sezamie, otwórz się: Kasiarz (Open Sesame! - The Safecracker) - główne zadanie

Zadanie rozpoczyna się po zakończeniu pierwszej części zadania Sezamie, otwórz się! (Open Sesame!). Twoim zadaniem jest zwerbowanie jednego z ludzi do pomocy przy napadzie. Do wyboru są dwie osoby, z których tylko jedna może uczestniczyć w zadaniu, dlatego wybór należy do ciebie. Jednym z nich jest krasnolud Casimir, drugim zaś Quinto. Po zwerbowaniu jednego z najemników zakończysz zadanie.

Werbunek: Casimir

Najprawdopodobniej uda ci się wdać w walkę z krasnoludem, lecz przynajmniej nie stanowi już zagrożenia dla samego siebie - Sezamie, otwórz się: Kasiarz (Open Sesame! - The Safecracker) - główne zadanie | Zadania główne - Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - poradnik do gry
Najprawdopodobniej uda ci się wdać w walkę z krasnoludem, lecz przynajmniej nie stanowi już zagrożenia dla samego siebie

Gdy dotrzesz na miejsce, to jest do wsi Alness (Alness) na wschód od Novigradu, znajdziesz tam Casimira (M1,16), który próbuje popełnić samobójstwo. Uważaj, gdyż jest wiele opcji dialogu i jeśli nie doprowadzisz do bójki (niegroźna) to możesz spowodować, że Casimir jednak wysadzi się w powietrze. Najbezpieczniejszą opcją jest użycie znaku Axii lub ostatniej opcji dialogowej (obraźliwej). Jest to gwarancja, że krasnolud dołączy do twojego oddziału.

Uwaga spoiler: Casimir stanie po stronie Ewalda w walce z Horstem Borsodim w skarbcu.

Werbunek: Quinto

Quinto zamknięty w klatce - Sezamie, otwórz się: Kasiarz (Open Sesame! - The Safecracker) - główne zadanie | Zadania główne - Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - poradnik do gry
Quinto zamknięty w klatce

Quinto siedzi uwięziony w klatce (M1,17) niedaleko na południe od zielarza, gdzie ustalacie plan napadu. Jednak aby go wydostać z więzienia musisz coś zrobić, masz kilka opcji:

  • Zapłać od razu 400 koron,
  • Negocjuj cenę - możesz wynegocjować cenę 340 koron,
  • Wygraj partię Gwinta - jeśli przegrasz, cena się podwoi,
  • Walcz na pięści - podobnie jak powyżej.

Wszystko jedno, w jaki sposób wydostaniesz Quinto z opałów, będzie on teraz w twojej drużynie.

Uwaga spoiler: Quinto stanie po stronie Horsta Borsodiego w walce z Ewaldem w skarbcu.